1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Het is zeker een toffe game, maar om hem nu gelijk weer uit te spelen is wat teveel van het goede. ;)
     
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vraag ik je, welke idoot steekt er nu petrolium in zijn koelkast? :lol:
    Maargoed, ben terug aan het spel begonnen omdat ik deze uit wil hebben voor ik aan 2 begin. verhaallijn is best wel intressant aan het worden
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben vandaag begonnen aan Bioschock. Moet zeggen dat ik het wel een tof sfeertje vind hebben, alleen is het wel echt moeilijk als je op hard speelt =O
    heeft iemand nog goede tips voor die Big daddy's?
     
  4. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Electric buck, en als je dat nog niet hebt Electro bolt en dan met shotgun, en dat heel de tijd herhalen.
    Als je de rocket launcher al hebt kan je ook proximinity mines op bijvoorbeeld een lijk of een gastank schieten, dat voorwerp oppakken met telekenesis en dan op de Big Daddy gooien ;) Zorgt voor een big boom en ook heel wat schade op de Big Daddy.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In mijn laatste run ontdekte ik dat de chemical thrower een geweldig wapen is tegen Big daddy's. Electric Gel vooral. Zo heb ik de Brass Balls achievement in ieder geval gehaald.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik moet helaas wel overnieuw beginnen. Ben nu in lvl 3, maar ik kan me niet herinneren of ik nou wel of niet een vita-chamber heb gebruikt, en ik wil die 100 Gamerscore toch best graag hebben. Toch maar voor de zekerheid eventjes nog een keertje beginnen.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Hoe zit het eigenlijk als je hem uitgespeeld hebt? Kan ik gewoon verder lopen in Rapture city of is het dan ook echt afgelopen? Ik zag namelijk dat je nog wel terug kon naar de andere gebieden waar je al was geweest, en voor bepaalde achievements zou ik best wel terug willen. Moet ik dat nu doen of kan ik wachten tot ik klaar ben?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Afgelopen is ook echt afgelopen, dus let op dat je een savegame voor het eindgevecht hebt als je nog eventueel achievements wilt halen.
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    bedankt voor de guide. volgensmij heb ik die 2 audiodiaries al gepakt. (gelukkig:+)
     
  11. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Kan iemand mij uitleggen hoe het savesysteem werkt? Het was vandaag al de tweede keer dat ik een stuk moet herdoen omdat het saven niet lukt |:- Als ik stop, ga ik naar, save, kies een slotje en save het. Maar dat lukt dus niet, ik kom niet terecht naar waar ik het heb gesaved |:-
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    E: Foutje, bedankt:)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Serieus? Dat heb ik nog nooit gedaan.

    Ik sla continu op via het start-menu. Ik vind het raar dat het niet werkt. Als ik jou was, zou ik sowieso veel vaker opslaan dan alleen bij het uitloggen. Dan kun je tussendoor ook zien of het opslaan gelukt is. Krijg je niet een pop-up om het saven op dat bepaalde slot te bevestigen?
     
  14. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je offline soms, dat je niet verbonden ben met Live? Trek je je console soms ook uit het stopcontact ofzo? Je console reset de datum namelijk als je dat doet, zo kan het zijn dat je soms eens een save maakt met datum 2005, en dat je op een andere keer alsje wel met internet bent verbonden dat ie een save maakt met de datum van vandaag.
    Hij start altijd de recentste op, dus die van 2011, terwijl misschien je laatste save op 2005 staat... Dan moet je eens gaan zoeken tussen je saves waar je echt zat...
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    En bij vitachambers kan je toch niet saven? 8) daar kom je als je dood bent
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Klopt inderdaad:eek: My bad..
     
  17. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    [SPOILER1]Las net ergens dat je alleen als je Sander Cohen niet dood, je alle power to the people machines zal vinden. Maar aan de andere kant krijg je een achievment als je een foto neemt van zijn dood lichaam? Moet ik hem laten leven of niet wil ik de beide achievments halen?[/SPOILER1]
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Kun je niet gewoon 2 saves maken? Dan vermoord je 'm op de ene save en maak je een foto en daarna load je de andere save :)
     
  19. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    [Spoiler1] Volgens mij moest je hem niet doden in het Masterpiece level, maar als ik het me nog goed herriner zal je hem dan kunnen doden in Olympic Heights? Dan een foto nemen van zijn lijk. Wanneer je hem daar dood gebruik je de enige manier om in zijn appartement te komen, want daar staat een Power to the people machine. Dus hem niet doden in Fort Frolic.
    Je kan ook natuurlijk met 2 savegames werken ;)
    Veel geluk en geniet van deze supergame[/Spoiler1]
     
  20. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ok bedankt! Inderdaad een supergame ja :thumbs: Dit Sander Cohan level heeft echt een top-sfeer!
     

Deel Deze Pagina