1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat nu dit soort verhalen over een game wél gewoon zonder gezeur in een topic gepost kunnen worden.

    Had je eens moeten kijken naar de tegenreacties wanneer dit één week na de release al door mensen werd gezegd . Maar ik ben het er er wel mee eens, GoW1 was beter.

    Enige wat veel verbeterd is (wat je in eerste instantie niet zozeer ziet, pas wanneer je ze naast elkaar ziet) zijn de graphics.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ze zouden eigenlijk ook gewoon een keuze moeten geven om matches te spelen, waarin je geen B knop kan gebruiken. Geen two-piece voor diegene die dat niet willen en geen gezaag. Of public matches zonder heavy weapons. Soms best sneu, als je tegen een team speelt die enkel kan winnen door massaal voor de heavy weapons of chainsaws te gaan. En dan gaan ze ook nog cool lopen doen als je ze eens down hebben (met zn allen op je af stormen met hun lancers).
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de heavy weapons gaan is toch het hele idee van Gears of War of zie ik het verkeerd?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speel deze games niet voor de achievements. Ik heb hem zelf nog liggen, vind het online best leuk, maar niet zo verslavend als deel uno.

    Precies ja, snipen kon ik ook als de beste, had met een vriend een compilatie gemaakt. Echt zieke off host no scopes, fast triggers enzovoort. Dat gevoel mis ik ook.

    Gears of War 3 moet zeker geen heavy weapons krijgen, maar snelle actie zoals in deel 1!!
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, kan op zich wel, maar sommigen pakken enkel de heavy weapons als boomshot en als die leeg is rennen ze weggen omdat ze niets met een 'normaal' wapen duren. Dan schuilen ze tot ze de boomshot weer kunnen pakken en dat blijft zo doorgaan.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    O, over online waar mensen de neiging schijnen te hebben alles kapot te zagen. Gewoon irritant. In Horde mode is het wel leuk, dan speel je ook niet tegen andere spelers. Als je PvP gevechten hebt, dus gewoon een deathmatch ofzo, dan is het heel irritant als mensen maar blijven zagen. Vandaar dat stukje uit het liedje even. :9
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben intussen toch alweer bijna level 71. Het gaat toch vrij rap. Ik had verwacht dat ik snel weer zou stoppen met dit spel maar dat valt erg mee. Ik heb Gears of War 2 nog nooit zolang achter elkaar online gespeeld. De grootste motivatie om verder te gaan nu is dat ik het spel ook daadwerkelijk leuk vind. Wat ik toen der tijd nooit echt heb gehad. Ik ga Veteran Gear in ieder geval voor Gears of War 3 halen. Dus ik heb nog 12 maanden, haha... nee als ik nu zo doorga heb ik hem denk ik wel eerder, al blijft het echt een enorm lange tour. Dit is echt verreweg dé achievement die het meest tijd kost.

    Ik speel altijd Guardian. En dit zijn ongeveer mijn stats:
    Level 71 (31%)
    1.250.000 Guardian points.
    Kills: 6450
    Deaths: 3150
    K/D: 2.0 (Hard op weg naar 2.1)

    De laatste 2 maanden heb ik ongeveer 1 miljoen experience gehaald (van de 6.8 ). Laat de tour naar mijn allerlaatste achievement vlot lopen! :b:
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bijna de game uitgespeeld, man man man wat een vette shit gebeurt er! Dat vliegen op die beesten met een groot monster achter je aan, die basis die bestormt wordt door Brumaks enzovoort. Vet!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dom zijn momentje al gehad? Dat vond ik pas Epic! :'-(
     
  10. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent niet echt slim volgens mij...... Beetje domme vraag
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70

    Daz zegt dat 'ie al bijna de game heeft uitgespeeld. "Dom zijn momentje" is zo'n beetje halverwege de game.
     
  12. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor Shotgun update? Ik weet alleen dat Lee Perry er iets over zei maar is er al meer informatie over?
     
  14. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat de shotgun op die van gears 1 ging lijke MISCHIEN.
    :D
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel 't nu ook weer na dat het lang heeft liggen stoffen. Ik heb weer zin in een game waar ik even bij kan blijven hangen. Ik speel nu voornamelijk Annex:b:
     
  16. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook weer begonnen na 1 jaar. Heb deel 2 niet veel online gedaan toen de game uitkwam. Deel 1 wel, die games waren episch. Ik speelde 1 met 4 vrienden bijna iedere avond.

    Jammer dat de MP in deel 2 zo brak was in het begin, hebben ze veel gamers door verloren denk ik. Al moet ik nu zeggen dat na 1,5 jaar en 5 updates de game naar mijn gevoel bijna zo goed speelt als deel 1 in MP.

    Alleen beetje mosterd na de maaltijd.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een hele oude, quote, dit heb ik altijd. Ik had het ook al bij Gears of War 1, een headshot maken met een sniper is simpelweg onmogelijk. Erg gaar, want in de SP maak ik lekker veel headshots. En back in the ol'days met UT99 was ik ook een headshot cannon.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Yeah! Vanmiddag uitgespeeld, echt toffe missies op het einde. Dat met die Brumak was geniaal en epic fun. Na het einde gezien te hebben snap ik ook dat er onderwater missies komen in deel drie. Deze scene was natuurlijk geweldig, man wat lachte ik me kapot:
    [yt]I2YD8aMeL2A[/yt]

    _O_
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb sinds kort ook weer Gears 2 opgepakt (Toevallig dat er zoveel mensen zijn die het spel weer opgepakt hebben na de Gears 3 trailer!) en ben eerst maar even nog de campaign op insane gaan spelen.. Had namelijk nog alleen Ascension open staan en dat is die missie met die tank.. God dat laatste stuk met dat je die toren moet kapot schieten maar uiteindelijk heb ik het toch gehaald!

    Online kan leuk zijn, maar ik kom totaal geen Europeanen tegen en laat staan Nederlanders.. Het lijkt net alsof alleen maar Mexicanen en Amerikanen dit spel nog online spelen.

    Toch blijf ik de Gears 1 shotgun wel missen, vooral als je bij Gears 2 achter iemand staat en dan 4-5 schoten gewoon close range in hem pompt en dat ie je vervolgens 2 pieced.

    Maarja, voeg me toe als je wilt want ik kan wel wat Nederlanders op me FL gebruiken die graag gears spelen! :)

    GT: WLS x iiLegion
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, hoe zit het nu met de MP van deze game? Want ik had in het begin niet zoveel last van lag en speelde wel redelijk vond ik. Alleen na een Title Update begon ik opeens wel last te krijgen van lag, die zo ernstig werd dat ik de game maar verkocht. Ik stapte toendertijd ook over op Cod5 dacht ik. Want een vriend van me heeft ook weer zin in gears (logisch na de trailer van deel :cool: maar ik zou het zonde vinden om de game opnieuw te kopen als de MP nog steeds zo laggy was.
     

Deel Deze Pagina