1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Grafisch is er niet veel veranderd, geen grote veranderingen. Gameplay ook niet, het is ook een ander spel dan Fifa 10, daar verwacht je geen WK functie. Gameplay is ook niet drastisch veranderd, het loopt wat soepeler en de foutjes zijn weggepoetst. Dit kun je het beste vergelijken met Fifa 10.5.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat vet gedrukte is het zeker niet, als je de demo vergelijkt met Fifa10, dan is er al een meer dan een duidelijk verschil in de graphics, voor veel mensen al meer dan genoeg reden om een nieuw deel van een game aan te schaffen. Kennelijk vaak belangrijker dan de gameplay.... helaas. Grafisch is het wel duidelijk veranderd, verschil hierin is goed te zien als je overschakeld van de demo naar Fifa10...

    Zoals gezegd is er nog veel meer aangepast, wordt ook bevestigd in menig preview. Tja, het blijft Fifa en het blijft voetbal, wat had je dan verwacht... Een game met twee ballen op het veld en de goal veranderd in een korf ;) Maximale aanpassing, maar niet echt iets waar ik op zit te wachten :)

    Haast bij iedere Fifa lees ik over te weinig veranderingen, maar haast nooit iets concreets, over wat er dan veranderd had moeten worden.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor die paar maanden sinds de release van FIFA 10 hebben ze wel veel aanpassingen gedaan. Het grafische aspect viel me direct al op. Van FIFA 10 schakelde ik over naar de demo van de WK versie. En dan zie je duidelijk dat het mooier is geworden. En de gameplay hebben ze getweakt. Kan je mischien wel zeggen dat er niet veel veranderd is, maar dat kan je dan wel zeggen van ieder FIFA deel. Feit is gewoon dat FIFA met ieder deel beter wordt de laatste jaren. En de sfeer is top, had direct het gevoel dat het WK begonnen was. Mensen zeuren altijd dat ze net FIFA 10 hebben en alweer kunnen overschakelen naar een betere FIFA. Gewoon de goedkoopste prijs opzoeken. Ik heb hem ook bij mediaoffer besteld. Met addiscount voor maar 40 euro. Spotprijs voor de uren die ik erin zal steken.
     
  4. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    idd vroeger was ik een pes fanaat na pes 2009 ben ik overgestapt naar fifa.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk juist dat het merendeel van de mensen het spel weer gaat verkopen na het WK, en dan weer verder gaan met fifa10. Maarja, imo, als je dit spel koopt, moet je dat gewoon vóór of tijdens het WK doen. Daarna lijkt het me allemaal niet meer zo geweldig..
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    +1 :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Inderdaad, al speel ik hem dan gewoon tot de demo van FIFA11 en dan ruil ik hem wel via de bazaar om tegen wat anders.
     
  8. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    idd daarna verkoop je hem en koop je fifa11:emo:
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik blijf dit gewoon spelen tot de release van FIFA 11. Na het WK stap ik niet weer over naar FIFA 10 aangezien de WK versie beter is. Mij maakt het geen ruk uit of ik nu Nederland - Portugal speel of Real Madrid - Inter. De WK versie is gewoon goed, maakt mij niet uit of het WK dan al afgelopen is. De mensen die zeuren hebben vast een krap budget ;)
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is toch ook een goed argument? Ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt de hoofdprijs te betalen voor FIFA 10.5, als over een half jaartje FIFA 11 uitkomt.
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is daar zielig aan als ik vragen mag?
    Lijkt me heel logisch.... :)
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar volgens mij hebben mensen al 10x gezegt dat ze hem voor 39,90 kunnen halen bij Mediaoffer en dat vind ik toch wel een mooi prijsje aangezien ik er veel tijd erin ga besteden tegen over een Just Cause 2 en dat soort spelletjes
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Het gaat echt niet om die 20 euro meer of minder. Als je dit spel graag wilt hebben, betaal je ook wel de hoofdprijs. Natuurlijk zoek je de laagste prijs, maar het is toch wel een bullshit argument als je hem voor 40 wel haalt, maar voor 60 niet.

    Zelf weet ik niet of ik hem ga halen, twijfel nog. Denk dat ik gewoon wacht tot fifa 11, dan is het verschil van fifa 10, naar fifa 11 ook meteen een stuk groter, dan dat je van de zogenaamde 10.5 naar 11 stapt. Denk dat je de verschillen dan ook meer gaat merken.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zal wel foutje zijn, voor EU gewoon de 29e. Maar denk dat je deze game wel een paar dagen eerder kan vinden. Wacht even de prijs af bij Media Markt, en anders bestel ik hem bij Mediaoffer.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb er toch maar even een berichtje verzonden of de release datum wel juist is. Mocht ik bericht terug hebben, dan laat ik het hier even weten.

    Edit:

    Vandaag (19/04) nog geen bericht terug mogen ontvangen, misschien morgen...
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    2010 FIFA World Cup South Africa
    Sport

    30-Apr-2010

    Lijkt me gewoon fout van Dixons ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ja, NL zit erin. Hopelijk met een update qua gezichten.
    Dat zijn in ieder geval: Van Bommel, Mathijssen, Van Der Vaart, Van Persie, Ooijer.
     
  20. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik denk dat ik hem ook ga halen. Of het volle pond of na het WK op XBazaar. Dit wordt dan mijn tweede Fifa game ever (na Fifa '96).
    Voor mij zou dit de ideale Fifa zijn. Als ik voetbal volg of kijk dan is dat het WK of EK, verder volg ik het absoluut niet. Fifa World Cup lijkt me dan een leuke game zonder alle poespas er omheen. De demo vind ik wel vermakelijk en smaakt voor mij naar meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina