1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BobSchoutrop

    BobSchoutrop Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Net heb ik ook even gebeld (had ook een e74).
    Ik heb toen maar online een reparatie aangevraagd maar dit werkte niet, kwam een scherm met ''we can't procces your request'' oid.
    Dus toch maar even bellen!
     
  2. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Succes heren!

    Zaterdag morgen UPS gebeld voor opheldering waarom ze vrijdag niet zijn komen opdagen, terwijl het duidelijk op het briefje stond.

    In het systeem stond dat het pakketje succesvol was opgehaald, WTF die doos stond nog steeds achter me voordeur.

    Voor maandag nieuwe afspraak moeten maken. Weer tussen 16.00/19.00, kom om 15.45 de hoek van me woning om, staat er een UPS bus met chauffeur peukie in de mond en voeten over het stuur.

    Hij zat te wachten totdat het 16.00 zou zijn en dan aanbellen. Gelukkig is nu het pakket onderweg naar Duitsland.

    8 werkdagen was het toch?

    Rappe service! Maandag opgehaald,hij ligt nu alweer in NL bij UPS. Hoop dat ze morgen voor de deur staan, kan ik eindelijk verder met Just Cause 2.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  3. Bernardo

    Bernardo Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS komt hem morgenmiddag tussen 14 en 17 uur, ophalen!:b:
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    In wat voor doos moet je de xbox stoppen als je em wilt opsturen ?
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon een neutrale doos (best niet de xbox 360 doos i.v.m. diefstal) met wat piepschuim langs de kant. Kan je normaal o.a. gewoon bij de Post kopen.
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ok, ga zo langs de postkantoor.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Of gewoon bij de supermarkt langsgaan en daar een doos pakken en wat kranten erin stoppen.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lang leve de Deen :p

    Nou moet ik al mijn zeer vette/exclusieve stickers die ik op men xbox heb geplakt eraf halen want die krijg ik toch niet terug:'-(

    EDIT: Net met UPS gebeld en ze komen em zo ophalen. Snelle service ! Op de site staat dat ik men xbox binnen 2/3 weken krijg. Hopelijk eerder.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb mn stickers (decals) er gewoon op laten zitten hoor.

    Heb er wel n Engelstalig briefje bij gedaan waarin ik vroeg of ze er heel voorzichtig mee wilde zijn en indien ze n andere xbox gingen terugsturen, ze de oude panelen met de stickers erbij wilde doen.

    Kreeg gewoon dezelfde terug. Wel jammer dat de smalle decal die op de dvd lade zat, was verdwenen.
    Gelukkig valt dat bij mijn print niet op.
     
  10. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Leipe Mocro.

    Hij is bij mij afgelopen maandag opgehaald, woensdag al de status dat hij werd terug gestuurd naar NL. Zal wel per reparatie verschillen, maar ik was positief verrast. Totdat ik thuis kwam.

    Vandaag zijn ze om 11.45 geweest om te bezorgen......Maar dan ben ik #%$& aan het werk. Maandag weer, wat een ballen bedrijf.

    Helaas kan jezelf niet kiezen of het via bv TNT gaat, UPS is echt gericht op bedrijven.
    Zaterdag gesloten, gebeld of ik hem anders nu nog kan ophalen bij het UPS centre, nee want hij ligt nog in de auto en die komt pas na sluitingstijd terug :{

    Maar gekozen om hem maandag op mijn werk te laten afleveren.

    Gelukkig is het veuls te lekker weer om van het weekend achter de xbox te zitten _O_
     
  11. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de Red Ring of Death gekregen.

    Wou hem opstarten, 10 sec later opeens een streepjesbeeld in mijn tv.

    Daarna liep hij na 5 seconden vast en daarna na 2 seconden.

    Opnieuw opstarten = rood licht....:'-(

    In mijn achterhoofd had ik 2 jaar garantie dus dat komt goed uit, maar alsnog zwaar kut want had net MW2 aangeschafd....|:-
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je in ieder geval buiten zitten met dit mooie weer ;)
     
  13. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha

    ik had de zogenaamde towel trick gedaan, die werkte maar voor 15 minuten.

    werd wakker deze ochtend, starte me xbox op, deed het voor ongeveer 10 minuten. Na 15 min in bed nog even te hebben gelegen, dacht ik, nog een poging wagen. Wonderbaarlijk doet hij het gewoon weer:confused:. Heb 2.5 uur zonder enige problemen gespeeld.

    Toch maar wel even bellen naar Microsoft:)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja anders is het vanzelf weer raak.
     
  15. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad die toweltruuk werkt maar kort. Heb er uiteindelijk nog een paar dagen op kunnen spelen, en toen een Elite gekocht.

    Tot een paar weken geleden toen de Elite met een E74 aankwam, oude xbox uit de berging getrokken. Aangezet, RROD.

    Toen de andere truuk gedaan(garantie was al lang geleden verlopen), dmv boutjes de heatsinks vast gezet. Alleen was de xbox waarschijnlijk door die towel truuk nog verder beschadigd.

    Kreeg alleen maar 2 ledjes die duiden op oververhitting(echt binnen 20 seconden).

    Maandag hopelijk de Elite weer terug. Ga die oude behuizing denk ik maar pimpen. Of er iets anders van maken dan een xbox.
     
  16. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ging ie weer kapot.

    Ze zeiden dat ze binnen 24 uur een mailtje zouden sturen en dat ik dan UPS kon bellen.

    Ben mijn schatje wel voor 3 weken kwijt:'-(
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    3 weken ?
    In de meeste gevallen duurt de reparatie (incl ophalen en terug brengen) nog geen week.
     
  18. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm,

    Korter zou ook kunnen, en binnen een week is ook lekker.

    Maar nog even een vraagje, heb vandaag mijn LabelCode gehad voor een opdracht van UPS.

    Snap er helemaal niks van, heb maar gewoon afspraak gemaakt voor woensdag maar wat ik met die code moet doen?:confused:

    Ik print het hele zooitje gewoon uit voor het geval dat, maar zo ver ik weet heb ik tijdens de afspraak maken ook geen code ofzo in moeten vullen.
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedoel je die label 'stickers'? Die moet je op je pakket kleven.
     
  20. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft is rap met repareren, zal ook wel aan de soort kwaal liggen. Ik had een E74.

    Vorige maandag opgehaald door UPS, woensdag al mailtje dat die weer terug werd gestuurd.

    Alleen door grapjes van UPS heb ik hem nu vandaag weer eindelijk in bezit(op mijn werk laten bezorgen).
    Met een maandje live cadeau voor de moeite.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina