Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    andere oplossing. Stel je 360 handmatig in (ip/dns/..) en zet in de router (ik heb als het goed is dezelfde als jij, ook upc) onder 'advanced'>'dmz-host' het ipadres dat je je 360 hebt gegeven. Nu heeft je 360 totaal geen blokkades :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Laat mei maar komen _O_
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb liever het najaar, dan komt de volledige game uit en dus de SP!
    Daar kijk ik naar uit! :)
     
  5. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die met mij Halo 3 willen spelen ? online enzo :eek: ?
    Ik kon namelijk nergens het ''gewone'' halo 3 topic vinden.

    gamertag : DON EL CORLEONE
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet je ODST perse altijd hebben om Reach beta te kunnen starten straks of puur om het alleen even te downloaden, en dat je vanaf het Xbox menu de beta gewoon kan starten?

    Heb Halo online nooit boeiend gevonden,maar na die GT TV aflevering gezien te hebben ben ik toch best benieuwd. Die jetpacks, sprinten kan het wel eens een stuk toffer en interessanter maken voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je MOET de ODST disc ten alle tijden hebben om de Reach beta te kunnen downloaden en spelen. En hoezo was de MP van h2-h3 niet interessant genoeg? Blasphemy!:+
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb echt wel zin in deze beta maar heb geen zin om ODST aan te schaffen. Kan hem niet echt voor een lekker prijsje vinden (lees: 2 tientjes). Er is echt geen andere manier, toch?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Nee
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.212
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ze dwingen je dus om ODST te kopen in wezen?
    Beetje triest moet ik zeggen.
    Heb ODST wel gehad, maar nooit gekocht om de beta van deze game.
    Sowieso wacht ik liever op de hele versie, dan is het product tenminste af. =(
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet helemaal waar, er worden ook codes her en der uitgedeeld. Bijvoorbeeld toen afgelopen week de LiVE ondersteuning voor de oude Xbox uitgeschakeld werd hebben heel veel mensen die nog dagelijks Halo 2 speelden als goedmakertje een Reach beta invite gekregen.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hoezo dwingen xD Beta's zijn altijd beperkt toegankelijk, wees blij dat deze beta een stuk toegankelijker is doordat iedereen die ODST heeft erop kan, ipv 5000 man met een betacode
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kwam weer dit filmpje tegen en dat gaf goed weer waarom ik Halo 3 zo verschrikkelijk vond:


    10: Domme teammates, iets wat helaas niet is aan te passen.
    8: Laggy wapens en dan op een echte Halo 3 manier.
    4 en 1: Betrays, het zou wel eens fijn zijn om eindelijk eens wat meer gamemodes te hebben zonder teamkills.

    De Halo 3 beta heb ik aardig wat gespeeld, mede door die customs games en omdat er nog niets was gepatcht. Het volledige spel heb ik na 2 maanden al weer weggelegd. Dus ik ben benieuwd hoe de bèta dit keer is en als dat niks is dan hoop ik op een degelijke campaign. Hoewel dit soort dingen toch weer 99% van mijn speeltijd in zullen nemen :+:


    Daarnaast ben ik het ook wel eens met Jingga. Je moet blij zijn dat er een bèta op deze schaal komt, als MW2 destijds zo'n bèta had gehad dan speelde ik hem misschien nu nog wel. Na die van Halo 3 is er ook zoveel gefixt, er zaten nog steeds wel ontelbaar veel fouten in, maar het had nog een stuk erger kunnen zijn. Er zullen vast wel genoeg codes voor komen, voor diegenen die ODST niet hebben (willen kopen). Voor halo 3 had ik ook 4 codes, incl. die via Crackdown, dus Bungie zal hierbij wel hetzelfde doen.
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop em gewoon 2de hands van hier of ebay/mp. En ik heb zin in de beta, hell yeah.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  15. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook! Alleen ik ben nu nog 5 weken op zee..en de kans is dus heel groot dat ik het niet kan spelen. Mijn info over Reach moet ik dus van het internet afhalen.. :x

    Hoe lang gaat de beta duren eigenlijk? Ik ben rond 22 mei weer terug dus zou ik het heel miss nog kunnen spelen..

    Ik ben wel blij dat de equipment niet meer bestaat in Reach..maar of de armour upgrades een goede toevoeging zullen zijn is nog maar de vraag.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om maar even letterlijk een Bungie medewerker te verwoorden: "We houden de bèta online zo lang als het nodig is en geen dag langer". Dus een precieze termijn is nog niet bekend. Hopelijk voor 28 mei want dan kan ik tenminste rustig Blur doen :+
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Middelburg. :thumbs:

    Ook nog maritieme opleiding in Vlis gedaan? 8)
     
  18. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen ik kan gfd niet wache tot dat halo reach uitkomt

    de beta komt wel al op 3 mei
    maar de andere pas in het najaar!!!

    dat hou ik ech nie vol dus als er iemand is die een tip heeft voor een spel om de tijd te doven
    hoor ik het graag :p
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien een domme vraag: Kan je de Halo Reach Beta spelen VIA de ODST multiplayer disc? Zonder enige code(s)?

    Want op mijn Halo ODST hoesje staat wel dat ik de Beta heb.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    juah.
    komt vanzelf in t menu te staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina