PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    deze thread hoort ondertussen ook in off-topic haha

2. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm... ben ik volslagen achterlijk? of is dit een lap waanzin hehehehe 8)

3. Paula

Paula Guest

Lekkere onzin }:]

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die vent lult maar wa..

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    }:]

6. Paula

Paula Guest

you say what?

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3

8. Paula

Paula Guest

Leuke avatar

9. Paula

Paula Guest

Mijne is nou ook cool, ja, je moet meegaan met de hype he :)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    yep! ;)

11. Unregistered

Unregistered Dead by Dawn

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX = Krachtiger
    PS2 heeft veeeeeeeeeeeeeel koelere spellen!!!!!!!!!!!(Dreamcast was ook krachtiger, weet iemand nog hoe het afgelopen is????????)

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Vind jij :9

13. Paula

Paula Guest

Als je dat ontkent, >>of je hebt groene vieze poep in je ogen, of je bent gewoon heel naief en dom ofzo 8)

14. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat je met het laatste bedoeld maar voor mij is de DC nog steeds de beste console die ik heb gehad. De meeste goede games ooit (mijn mening) op eventueel de snes na.
    DC was iig niet krachtiger dan de PS2 als je dat bedoelde maar had zeker wel de beste games van de twee. Maar waarom nu zo weinig maar een DC kochten snap ik nog steeds niet. Mensen zaten toen te zeuren dat er geen games op de PS2 waren terwijl er een goedkopere console te krijgen was met bergen AAA titles maar die halen ze niet. Jullie (degene die zich aangesproken voelen) hebben echt wat gemist.
    SEGA RULES!!!

15. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    DC werd weinig verkocht omdat er totaaal geen marketing en publiciteit was in Europa, het sloeg daarom ook niet echt in onder het publiek.:D

16. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    omg kan dit topic niet dicht? :)

of verplaats hem alsjeblieft naar CONSOLE WARS, waar ik nooit kom :)

17. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik was gisteren effe naar de pu awards geweest en ik ik elke console uitvoerig kunnen testen, xbox, gamecube en ps2.
    ik was er VIP dus ik was 2,5 uur van te voren al binnen. ik kon dus op alle gemak testen was ik testen wou.
    ik verwachte veel van elke console, maar was wel een beetje teleurgesteld. om te beginnen met smashbrothers, ok grappig spelletje, maar graphics waren echt niet om aan te zien. starwars, nou die kickte gewoon dikke reet :), waverace ook, luigi's mansion anti aliasing probelemen, de rest van de GC spellen waren ook ok. dan nu de xbox, eerste wat ik getest had was halo, is dat nou halo waar iedereen zo over zit op te scheppen, framerate zuigte als er meer dan 2 ontploffingen te gelijk plaatsvinden, besturing was wel relax. en ook deze heeft weer anti aliasing problemen(jaggies) dus ik moest wel effe lachen om al die mensen die zeggen dat ps2 zulke problemen heeft. alle 3 de consoles hebben dus dezelfde probleem.de optie om met zijn zestienen te spelen was wel cool bedacht. DOA3 is wel een vet spel alleen bij mezelf dacht ik, DOA2 op de dreamcast??? dan dat snowboard spel, hmm om de 10 seconden zat ie gewoon een seconde vast, kan aan de xbox liggen, maar dat hoort toch niet zo of wel soms. ook de onrealistische sporen die worden achter gelaten in de sneeuw, lol dat zie je in het echt niet eens, waarom zou je het in een spel wel doen, gewoon eyecandy, de andere spellen, zoals dave mirra ect, waren wel coole spellen. en dan ps2, ik zag gran turismo 3staan, hmmmm waaorm een oudere spel :mad: niet lief :)
    jag and dexter, ja dat spel had echt laattijden van een seconde ofzo, textures en animatie en framerate waren perfect, alleen die anti aliasing probleempjes he. virtual fighter 4, ahum, sega kent de ps2 nog niet goed volgens mij, want kwa graphics is het niets, maar de gameplay rulde toch wel even elke beat em up spel daar grandioos weg. uh dan de laatste, final fantasy X!!
    heb het spel nooit goed kunnen testen dus deed ik dat gisteren. OMG, dit spel blies echt elk spel aanwezig op de pu awards weg, kwa graphics gameplay ect. zo'n spel had ik echt nog nooit gezien. je hoorde echt iedereen toen hij/zij het spel zag van wow, zo mooi of iets in die zin :) zo ook de eerste indruk van mijn vrienden, en ja, boris en JJ van de redactie die het er helemaal mee eens waren, alsook de organistor van het WCG. kortom FFX schopte kont. :D
    mijn conclusie is: xbox blaast geen andere consoles weg, ps2 blaast geen andere consoles weg, gamecube blaast geen andere consoles weg, blijft gewoon van hetzelfde niveau.

en zeg eens een keer iets positiefs en niet iets zoals, xbox is toch beter ect, want dat kan je mij dus echt niet meer wijs maken, net zoals ik jullie niet kan wijs maken dat ps2 of gc beter is. alle 3 de consoles hebben bewezen dat ze hetzelfde kunnen, dus zegt al genoeg.

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Op een dag verander jij je naam in ps2. Volgende week zat. hebben we een crewmeeting. Ga ik steeds hetzelfde spel in twee versch. consoles stoppen, fotootje van dezelfde beelden...tadaa.
    Word wakker man, ps2 graphics is zware achterhaalde shit, hoe kun je anders zeggen. Nutteloos discussieren mejjou. Wil je dan ook niet overtuigen. Ben geen Jehova.
    Have fun mejje apparaat, conservatief figuur.}:]

19. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    het is onzin.
    ps2 echt niet sneller.
    dan xbox

heeft niemand gamequest gezien.
    lieten ze zien NGC,PS2,Xbox
    GC was het snelst en PS2 het langzaamst.

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren de laadtijden alleen.

Deel Deze Pagina