tips voor rrod en krasmakende xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mikalanca1, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een xbox 360 gekocht en ik heb veel dingen op google gezien dat het kan dat je rrod (red ring of death) krijgt of bekraste cd,s ik wil wel veel plesier hebben met me xbox ik speel zelf niet zo lang 1 a 2 uurtjes per dag

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kijk gewoon uit dat je zeker je xbox 360 nooit verplaatst of beweegt als je een spel aan het spelen bent (als de disc dus draait). Verder blijkt het soms beter je xbox 360 te leggen dan hem rechtop te zetten aangezien dit na jaren eventueel problemen kan opleveren met het blokkeren van de disctray.

Zorg er ook voor dat je console voldoende ventilatie heeft, dit door hem niet in een te kleine kast weg te stoppen. Dat is eigenlijk allemaal vrij logisch, maar verder kan je niet speciaal iets doen, laat je niet te ongerust maken door wat je online allemaal leest want het zijn natuurlijk voornamelijk de klagers die van zich laten horen. Je hebt trouwens op een RROD 3jaar garantie.

Ps; welkom op het forum!

Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  3. COLOSSUS NL

COLOSSUS NL Not old, just Older

Leuk Bevonden:
    29
  4. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey bedangt allebij is het ook goed als ik er gewoon een krijn tafelventilatortje erbij doe?

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dat moet je eigenlijk helemaal niet doen. Zeker niet met de nieuwere xboxen. Er bestaan ook van die onofficiƫle coolerfan clipons maar of die werkelijk iets toevoegen is ook twijfelachtig.
    Je moet gewoon zien dat je xbox niet in een afgesloten kast zit, en ook niet echt tussen bv andere apparaten zit geplet met nauwelijk nog ruimte ertussen. Als hij los staat, of in een groot genoeg schap met mogelijkheid voor luchtcirculatie moet je je echt geen zorgen maken.

Hetzelfde voor dat rechtop zetten, ikzelf heb zo ooit na 3 jaar wat problemen met m'n disctray met een launch xbox 360. Er zijn/waren nog wel andere met eenzelfde probleem. Dat wil daarom niet zeggen dat alle anderen dat ook hebben (de nieuwe hebben nu trouwens ondertussen een andere disc reader). Maar als je zeker wil zijn leg je'm gewoon plat.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Mocht het antwoord van DiaL nog niet voldoende zijn, wat ik betwijfel, dan kan je in bovenstaande thread verder gaan. Een aparte thread voor dit onderwerp is niet nodig en daarom gaat deze ook dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina