[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Welke heb je niet gehaald? Want ik wil ook zoveel mogelijk sterren halen en ik heb er al heel wat. Zou best kunnen/willen.




    Besides that,

    Ik heb het fenomeen S&D (dankzij julle) uitgeprobeerd en ik denk dat ik een van mijn favoriete spelmode heb gevonden. Voorheen heb ik met shooters etc. nooit echt Capture the flag en dat soort alternatieve modes gespeeld, interesseerde me niet echt. Maar na een aantal keer proberen ben ik verslaafd geraakt. Prachtig. Moet wel zeggen dat ik er ook gelijk goed mee ben begonnen. Voelt wel lekker om in je eentje heel wat te kunnen bereiken en je hele team te redden EN ze kijken mee ook nog. Je krijgt er ook nog eens dikke XP mee. Team Deathmatch is een lachertje vergeleken met S&D.


    Ik heb trouwens nog een vraag. Ik ben begonnen MW2 online te spelen met NAT op STRICT. Ik ondervond nooit echt problemen. Moest IETS langer wachten. Maar nadat ik erachter kwam hoe ik de NAT open kon zetten heb ik het dus toch maar opengegooit. Sinds het opengooien van de NAT merkte ik opeens dat ik geen lobby's meer joinde, maar dat zij mij joinden als het ware. Dus wanneer ik op Find Match drukte, speelde ik uiteindelijk elk potje op de map die ik als eerste zag verschijnen. Dus ik joinde geen halve potjes meer. Heerlijk was dat. Zo kon ik zelf mijn mappen kiezen als het ware door steeds find match te drukken en te leaven.

    MAAR, sind mijn modem gisternacht is herstart stuit ik op een probleem. Ik kom bijna niet meer terecht in lobbies waar het spel nog moet beginnen. Ik join alleen nog maar halve games of games die al bijna voorbij zijn (een keer joinde ik zelfs een team met 7400. Was zo voorbij. Vooral met S&D is dit vervelend aangezien de stand daar al helemaal belangrijk is. Ik had de NAT gewoon weer opengegooid. Kan iemand mij het probleem en/of oorzaken en/of oplossingen toelichten?
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Alpha: O Cristo Redento
    Bravo: Bodycount, Big Brother
    Charlie: Homeland Security
    Delta: Wardriving, Terminal, Estate Takedown
    Echo: Alles 8)

    Heb alle missies wel al een keer op easy gehaald, dus weet wel ongeveer wat ik moet doen bij degene die ik nog niet heb. :)
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Dit is mijn lijst. Moet wel zeggen dat ik in sommige gewoon geen zin had.

    Als je besluit te spelen zie ik je straks wel op het scherm.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  4. Marnick88

    Marnick88 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf gelukkig alle 69 sterren, komt ook doordat ik heelveel thuis chill met vrienden (relaxte ouders (H)). Sommige waren echt een pain in the ass maar na het kijken hoe anderen het doen (youtube) eindelijk 69 sterren.
    Ben nu prestige lvl4, heb zo'n beetje driekwart van alle titels al. De rest is bijna onmogelijk of moet je belachelijk veel voor doen. 250mijl sprinten, 500 dingen detecten met sitrep enzo echt hinderlijk. ;(
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Xbox Live Nat probleem
    Misschien kunnen ze je daar helpen;)
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Maar de vraag is ook, IS het wel een NAT probleem? Want die staat gewoon op open?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe lang heb jij het gehad dat je elke keer de host was? Ik heb namelijk ook altijd met een open NAT gespeeld en joinde echt altijd potjes waarin het al 6000+ stond. Volgens mij was het meer een kwestie van geluk dan dat het met je NAT had te maken.
     
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Mja, daar gok ik inderdaad ook op nu. Maar toch wil ik niet geloven dat het geluk is. Ik heb net nog een potje gejoined waar het gewoon al 7500 werd. Al helemaal onzin. Ik dacht, ik vraag het hier maar, misschien klinkt het bekend.

    /edit: om je vraag te beantwoorden btw: Sinds ik voor het eerst mijn instellingen van de NAT op OPEN gooide. Ik heb bijna heel mijn eerste prestige op deze manier afgespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk Lightweight gehaald maar dat heeft inderdaad even geduurd. Lukt dus niet als je elke keer in prestige gaat. Sitrep zit ik op 500 van de 750, dat gaat dus nog even duren. Maar hij komt er wel!
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Alsnog kan jij je vraag kwijt in de draad die ik heb gelinkt, of 1 van de andere uit dat subforum. Voor zover ik weet is wanneer je hem op "open" hebt staat het goed moet zijn dus hiermee zou ik je niet kunnen mee verder helpen.
     
  11. Marnick88

    Marnick88 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe relaxed, Ik ga elke keer prestige dus die worden hem niet, tenzij ik level10 word maar denk het niet. Zit nu op 4 en speel amper:p
    Wel jammer want er zitten een paar hele vette tussen, ook dat embleem van 1000 helicopters callen :9
     
  12. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Problem solved : )

    (hardreset router)
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol! Ik heb fanboys achter me aan. Wordt nu bedolven onder de messages hoe beast mijn snipes wel niet zijn. Haha. En word ook gevolgd. Jemig.

    Ook allemaal van die gasten die 1v1? sturen. :lol:

    Moet zeggen dat het ook best wel heerlijk gaat in FFA.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  14. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    prestige

    tot de hoeveelste prestige gaat online ?
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    10de Prestige.
     
  16. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan kan je op exp eerste worden ?
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Definieer 'eerste'? Bij FFA moet je dertig kills halen, bij sommigen de objectives. Als je doelt op eerste worden van je team, dat gaat wel op exp ja.
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet op EXP, want EXP zijn ook oa challenge's die je haalt.
    Gaat idd om de game mode die je doet, bij deathmatch krijg je bv meer punten voor kills dan bij domination etc.

    Shit hey zat zonet weer even te spelen (ging wel lekker: 56-3 en 43-6), maar wat is dat spel overspoelt door noobtubers!
    Echt niet normaal gewoon, vooral die nieuwe map met al die kapotte auto's lijkt er wel voor gemaakt.. Lopen ze rond met noobtube en als secondary thumper, scavenger.. Damn echt zielig dat
     
  19. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Scavenger? Nee joh we kiezen toch zeker gewoon One Man Army!? Pff beetje risico lopen om een paar stappen te zetten om een scav tasje te pakken!
    Nee joh ze blijven 1000 keer liever in 1 spot zitten lekker resupplyen met OMA.. :emo:
     
  20. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan 't probleem? 56-3 en 43-6... dan kan je toch niet echt veel last hebben van die noobtubes.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina