1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Online Gamestore] Ervaringen, levertijden, bestellen vanuit het buitenland etc.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iemand ervaringen met pre-orders bij FRS, dus of het inderdaad op de dag van release wordt bezorgd? Ik heb geen zin in weer van die CDWOW praktijken en mijn ervaringen met de FRS zijn ook niet altijd even goed geweest, dus daarom dat ik het hier maar even navraag. Bij een pre-order is de kans op een nieuw exemplaar in ieder geval wel een stuk groter, geen zin in weer een vernachelde disc.
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Forza 3 viel een dag voor de officiele release op de map. MW2 daarentegen kwam pas een dag na de release. Meestal leveren ze gewoon op tijd, heb er ook vaak dvd's besteld.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb 5 games gepreƶrdered daar en allemaal kwamen ze een dag voor de officiƫle release binnen.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok duidelijk, thanks beide :) Dan bestel ik Blur daar.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ze leveren altijd netjes op de release maar soms ligt de game al voor de release bij ze in de winkel :+ Mass Effect 2 bijvoorbeeld lag op woensdag al bij ze in de winkel terwijl de pre-orders op vrijdag bezorgd zouden worden.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft niet echt met games te maken dit, maar zijn er ook goeie sites (zoals budgetgaming) maar dan voor andere dingen? Zoals Blu-ray en DVDs? DVD series/films, etc? Gewoon puur om te kijken waar iets het goedkoopst is?
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf pre-order ik helemaal niks meer bij de FRS, aangezien bij het filiaal bij mij hier in Maassluis totaal geen enkele kennis heeft van games en ze altijd weigeren om eerder te leveren als andere winkels dat wel doen. Heb al een paar keer gehad dat ik een pre-order had en ik hem dan ongeveer als laatste kreeg :p

    Tegenwoordig kom ik heel veel bij de game-mania, vanzelfsprekend ofc. dat die lui het een en ander snappen en ze gaan tenminste mee met de verkoop. Heb tot nu toe pas 1x gehad dat ik een game op de release date had daar... voor de rest was het altijd eerder :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb dat juist andersom met de FRS , ik werk in Assen en de FRS in het centrum daar is altijd op de hoogte wanneer games eerder verkocht mogen worden.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vaag. Gamemania is ook van FRS. Dus als de een mag verkopen, zou de ander dat ook mogen. Misschien moeten ze in Maassluis wat vaker de fax in de gaten houden :+
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zoiets verschilt natuurlijk per filiaal, bij de meeste FRS winkels werken alleen van die halfgare droplulletjes, en omdat gamemania echt een gameswinkel is moet je wel enige kennis van / affiniteit met games hebben om aangenomen te worden lijkt me..
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    8)

    Rare reactie en ik zie het eerder andersom, maar goed. Releasedata zijn hetzelfde.
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoezo raar? Jij denkt dat frs medewerkers meer van games weten dan GM medewerkers? Da's geheel nieuw voor mij :)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm gamehubs stuurt die (P) codes zeker op via de post?

    Moet ff snel 800 punten hebben voor m'n neefje maar gamercard.nu zijn echt afzetters :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee via email maar kan wel 24 uur duren
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah da's te lang, dan maar naar die GamerCard.nu uitzuigers :mad:
     
  16. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die prijs is standaard op genoeg plekken hoor.
     
  18. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Aziatische versies zeker. Ik heb 'm bij Nederlandse shops die Europese kaarten leveren niet goedkoper gezien. Jij wel?
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah ik zie het, maar dan betaal ik toch liever met iDEAL en Nederlandse klantenservice :) Toch bedankt voor de tip
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina