Hallo precies 1 week geleden heb ik bad company 2 gehaald en gisteren was mijn pa ff bezig met iets en toen verschoof hij de xbox maar 2 cm en toen war er een ronde kras op mijn CD Kan ik naar MS bellen om dit te vergoeden/ophalen En kan ik hiermee naar de winkel gaan (heb de bon nog) Maar ook VIP code deed het niet! Danke PS: Ben dyslectisch
Nee dat kan niet, je zou contact kunnen zoeken met EA maar eigenlijk is het eigen schuld dus krijg je niks.
De xbox 360 stond zeker aan toen je vader je xbox had verschoven? maar als de code het niet doet zou ik sowieso terug naar de winkel gaan!
dat kan... hoewel de kans erg klein is ;-) let er wel ff op bij Bad Company 2 dat je streepjes typt en ook hoofdletters. En Mocht je nul op rekest krijgen van EA\Microsoft, dan kan je altijd nog naar de Game Mania in Vlaardingen (op het liesveld) en daar kan je voor 5 euries je game laten fixen.
Heb ik laatst ook gehad precies hetzelfde ik heb toen die game laten maken bij game mania en het probleem is verholpen. Kost je maar 5 euro
De MM zelf, of vanuit MS? Want als je zegt dat je console krassen maakt is dat probleem natuurlijk normaal niet opgelost met een nieuwe disc te geven moeten ze daar toch denken?