Aanschaf Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snarfvz, 18 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat jij daar zegt zegt eigenlijk ook niet zoveel.

Vaak als een game op meerdere consoles wordt uitgebracht (PS2, Xbox, GC) is het gewoon dezelfde. Het wordt wel een beetje opgepoetst, maar eigenlijk scheelt het niks. De game wordt niet helemaal vernieuwd.

Het is wél zo dat de Xbox gewoon mooier beeld weer kangeven.
    Maar zoals ik al zei... het gaat er uiteindelijk toch alleen maar om hoe de games spelen.

Enne, arthur... als je zo'n GFX-freak bent... koop gewoon lekker een mooie ATI Radeon 9700 pro zoals ik. Dan heb je ook een mooi beeldje hoor8)

EDIT: lol, jij was eerder :p

2. arthur

arthur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een nieuwe Athlon XP 2600 aangeschaft, maar nog zonder top of the bill videokaart, komt volgende maand wel weer als er weer wat pleuro's op m'n rekening staan

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    1. De xbox heeft een betere videokaart en een snellere chip. Qua hardware verslaat de xbox de ps2 makkelijk.

2. dit kan, maar dan moet je iets illegaals doen:eek:. .wav bestanden speelt ie wel gewoon af, evenals dvd's

3. niet slim om een tweedehands te kopen, de service van ms is top, en het is jammer om die te missen als je xbox niet meer goed werkt.

4. Project Gotham Racing, Rallisport Challenge, Sega GT 2002, DTM en nog wat andere. Keuze genoeg dus.

5. De xbox heeft een audio kaart die 5.1 ondersteund. je moet hiervoor de advanced scart kabel kopen. hierop zitten de uitgangen die je nodig hebt.

6. Wederom moet je hier iets illegaals doen. het wordt dus afgeraden.

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, laten we het woord mod-chip of ombouwen niet meer in de mond nemen, Nemesis heeft dat zojuist al prachtig weten te verwoorden:

5. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uhmm wat zeg je? ze liggen dus echt wel ver uit elkaar hoor.. dat kan ik wel weten omdat ik met promoties met een xbox kast vaak wel naast een PS2 kast staat en kwaliteitsverschil is echt wel duidelijk... en wie zegt dat de PS2 de beste spellen heeft.. 't is nog altijd kwestie van smaak.. meesten kopen een PS2 alleen voor GTA.. of alleen voor FInal Fantasy en de rest vinden ze ruk... dus om te zeggen dat de PS2 dan betere spellen heeft is beetje krom

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hmm jah. PS2 heeft voornamelijk de bekende namen, dat wil niet zeggen dat die games direct het predikaat topgame krijgen. Dat ligt zoals XtrodinarY ligt volkomen aan smaak en daar kom je pas achter als je zelf speelt. Kijk ik heb toendertijd geen PS2 gekocht, omdat de eerste games me niet aanspraken en omdat ik niet direct zat te wachten op een derde deel van GT (hoewel de eersten top waren, alleen weinig vernieuwing) of een vervolg op het onverslaanbare Metal Gear Solid.

Toen las ik over de Xbox in het voorjaar van 2001 ofzo en dat sprak me wel aan. Steeds meer nieuwe games begonnen zich te vormen en Halo en Project Gotham Racing gaven mij de nieuwe game-ervaringen die ik nodig had. Als er op de Xbox2 allemaal sequels komen weet ik ook niet of ik hem wel wil... In ieder geval, de Xbox sprak me meer aan, de enige game op de PS2 waar ik er één voor zou gaan halen is PES2.. Dus ja... toch maar niet.

7. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad.. heb de PS2 veel bij vrienden gespeeld ofsow.. maar het was niet leuk genoeg om zelf te hebben.. en toen las ik over de ontwikkeling van de XBOX.. van microsoft.. heb het sindsdien gevolgd.. en toen het uitkwam blies het me gewoon weg met HALO.. DOA3.. en Rallisport Challenge en moest ik m gewoon hebben.. en heb er nogsteeds geen spijt van dat ik m van het aller begin heb gehaald en in totaal rond de 700 euro voor heb neer gelegd.. 't is en blijft een vet ding en m'n centjes waard hehe

8. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Tja,

Kijk naar het type games waar je voorkeur naar uitgaat!

Persoonlijk ben ik meer het type van een goede shooter, of een RTS game.

Met de Xbox heb je dan ook geluk dat er een groot aantal shooters van de PC naar de Xbox gepoort wordt.

9. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, voor deze ene keer geef ik je gelijk :p. En dat MS de markt over neemt, staat zelfs al in de Bijbel geschreven 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina