Ik weet niet of dit al bekend was, geen id of iedereen dit al gezien had en zelfs geen id of het wel echt is, maar het zijn een zooi screenshots en het ziet er errug goed uit. hier dus
Omg, die wijven lijken wel sprites (of ze zijn gewoon lelijk). Maargoed, daar mogen ze wat mij betreft nog wel wat aan doen ;p
Vindt het er op zich wel goed aanzien vraag me wel of of het die 40 euro verschil met moto gp wel waard is..
ze moeten er nog wat aandoen en er meer spelfuncties in doen om het prijsverschil met 1 goed te maken!
Check die graphics, dit spel komt wel heel er dicht bij de realiteit van het motorracen. En ik denk dat het de aanschaf wel waard is, zeker wanneer je Xbox Live hebt. Nieuwe gamemodes, meer banen, nieuwe motoren, uitgebreidere mogelijkheden om je motor te tunen.
Ja, die wijven zijn gewoon lelijk Maargoed, het ziet er erg strak en realistisch uit. Maar het argument van Blaauw is ook erg sterk. Is het die extra 40 euro wel waard. Aangezien ik toch geld zat heb is het voor mij geen probleem. Anders zou ik er eens goed over na moeten denken. Maar ze hebben goed hun best gedaan hoor, het spel was al fantastisch, nu is het nog fantastischer!
Ik denk wel dat de mensen die nu ook voor die MotoGP2 gaan tenminste op Live! lekker serieus rijden en niet lopen te klooien. Ik vind deel-2 zeker een echte aanrader en koop hem zeker.
Ruben heeft een punt.. Nu met de demo zijn er erg veel casual spelers online die lopen te kutten.. Met MotoGP 2 zal dit minder zijn..
ik zie bij de screenshots, dat de motoren/rijders een beetje uuuhm net zoals GTA dat fade-effect hebbe, ik hoop dat dit niet et geval is, want dan ken je gewoon niet goed rijden, maar dat zal wel niet, ik vind dat een racer een hoge framerate MOET hebben, maar dit zal wel zo zijn , het ziet er trouwes geweldig, je zie nou ook de hitte van et asfalt in de verte
Dit is zeker een pluspunt voor motogp2! Je weet nu bijna zeker dat je tegen serieuse mensen rijd en niet tegen iemand die maar een beetje loopt te rotzooien! Verder heb ik motoGP1 niet dus ga ik motoGP 2 zeker aanschaffen rond eind mei
Die screen met die druppels op het beeld, je kan met regen letterlijk bijna niks meer zien. Veel realisme dus!
erg goede spel, mare wort er egt 40 euro boven op gegooid dus hy komt voor 100 of 110 euro in de winkel te liggen ?
Neeee, Moto GP kost nu 30 euro, nr 2 zal wel weer rond de 70 liggen. ik heb alleen de demo van motogp 1, maar ik speel hem echt serieus en met erug veel plezier. Echt superverslavend. Ik koop niet deel 1, maar deel 2 zeker wel. Ik ben benieuwd wat de extra mogelijkheden zijn...
screens.. zien er niet echt mooi uit maar ze zijn aan de lage kant dus het spel zal er (hopelijk) wel beter uitzien......