[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk kan je gaan campen met Sniper (vind ik geen reet aan), maar Ninja Pro is gewoon een MUST!! in S&D.

    Al de kleinste beweging hoor je heel goed als je bijvoorbeeld de laatste bent die over is.

    En Lokum..... Stamp Class Patent:lol:
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Altijd lachen inderdaad van die mensen die denken dat ze het wel redden in SND zonder Ninja Pro_O-. Je bent echt zwaar de lul als je tegen ons (allemaal Turtle Beach en Astro's) met de stampclass pro.

    En met de sniper kan je juist erg mobiel zijn, ik ga echt niet campen omdat ik met een sniper loop. Prima te doen via quickscopes hoor. Vaak sneller dan een AR en dodelijker.

    Anyway, morgen voor 10 dagen werken in Frankrijk\o/. Dus helaas de hele meivakantie weg van COD en Halo: Reach. Dan zal ik wel weer helemaal overnieuw moeten beginnen, pff.
     
  3. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaahhhhhhhh, 10 dagen geen Chaos......:'-(
    Kan ik tenminste 1 plaatsje hoger komen in sniperlobby:9:+

    Hehe;)
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Iemand die Smoove volgt op Youtube met zijn mw2 filmpjes? Het gaat niet om zijn speelstijl hoor, maar zijn commentaar en stem erbij is gewoon geniaal.

    BTW, wat moet je doen om de naam van je vrienden in het spel blauw te krijgen?
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    In een party zitten met ze of met een groep dezelfde game joinen.
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Merci.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    23 mensen al weg bij Infinity Ward. Gaat goee-hooeeeeeed! :emo:
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al sinds december in 1ste prestige level 70 en het bevalt me nog steeds. De AK blijft gewoon zo hard met FMJ
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft gewoon echt een poepspel vind ik hoor.
    Ene moment is het gewoon weer leuk, maar nu de hele avond weer verpest door van die tiefus noobtubers.
    Gewoon op elke game mode, demolition, domination, groundwar, teamdeathmatch.
    Achteraf hun FR? (bijna) Altijd negatief.. En toch mooi volhouden, scavanger, Thumper én Noobtube!
    Of noobtube en dan nog One Man Army ook nog. Echtwaar, wat bezield die mensen? Vinden ze dat nou écht leuk? Is hier uberhaupt íemand op dit forum die er voor uit durft te komen dat hij ook vaak de grenade launcher/rpg/noobtube/thumper gebruikt? WAAROM?
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik word er ook echt ziek van.. net potje tegen alleen maar noobtubers, te erg. :'-(
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb ik zin om gewoon te kloten met rockets dan maak ik zo'n Danger Close class aan samen met een AT4-HS of een RPG. :D

    Maar over het algemeen speel ik met m'n Famas, bijna Red Tiger skin. Nog maar 20 headshots. Vind die Blue Tiger echt zo lelijk dus kan niet wachten totdat ik de rode heb.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik gebruik hem alleen om de 20 n00btube kills te halen voor Weapon Mastery, meer eigenlijk niet.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hoe veel headshots moet je ook al weer voor Fall op je sniper?
    Heb nu net blue tiger, maak echt bijna nooit headshots gewoon puur omdat ik altijd quick scope 8) Maar, ben nu al meer op het hoofd aan het richten en dan gaat het wel iets sneller.
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    250 hs
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mikte er eerst ook nooit op maar probeer het nu wel te doen, Heb nu 400 headshots ofzo op 2200 sniper kills. Niet echt goed maar ach het begint te komen. Op naar de 1000!
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Nu jullie het erover hebben, ik werkte toe aan m'n 250 headshots voor de Scar en vandaag heb ik het dan ook gehaald. Vind de fall camo toch niet zo heel bijzonder. Embleempje ook niet.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zit met de M21 op 1700 kills en 800 headshots :p
     
  18. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om het stimulus package te verwijderen? Ten eerste vind ik de mappen weinig aan en ten tweede kom je nu alleen maar bij lui in het spel die 24/7 achter de xbox lopen te rammen waardoor ik dus amper wat in kan brengen.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Naar je memory gaan op je 360. En daar alleen de DLC verwijderen. :)

    Als je hem niet meer op je 360 hebt staan, kan je de maps ook niet meer spelen lijkt me :+
     
  20. Robin.

    Robin. Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mooi en als ik me een keer nog bedenk is het mogelijk om de package opnieuw te downloaden zonder dat je daar opnieuw voor hoeft te betalen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina