1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Na het lezen van meerdere reviews etc ga ik voor de samsung le40b650. Voor 600 euro heb je dan een erg goede 100hz 40" lcd-tv. Heb er niet bijster veel verstand van, maar de reviews waren lovend en vrienden die er wel iets van af weten vond het (zeker voor de prijs) een erg goede tv.

    http://tweakers.net/pricewatch/237380/samsung-le40b650.html#tab:info
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is net wat je wil natuurlijk. Ik vind het beeld van een plasma van dat bedrag een stuk overtuigender en natuurlijker dan het beeld van LCD's in die prijsklasse. Maar dat is weer puur persoonlijk.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met een budget van €900 was ik voor een Panasonic P42G20 gegaan. (al moet je dan volgens mij nog €50 bijleggen)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    http://www.engadget.com/2010/04/23/panasonic-prices-dates-full-3d-plasma-lineup-65-inches-for/

    De nieuwe 65 inch (jawel) 3D full hd plasma gaat in de USA in de verkoop voor $4299.
    De 50 inch gaat $2599 kosten.

    Valt me nog alleszins mee gezien de nieuwe 3D techniek. Ben benieuwd of je daar het brilletje wel bij krijgt.

    (voor $2900 had je een hele 3D set met 50 inch full hd 3D plasma, 3D blu-rayspeler en een 3D brilletje http://www.engadget.com/2010/03/10/panasonic-3d-home-entertainment-system-goes-on-sale-to-a-country/ )

    Voordat mensen zich gelukkig rekenen: 1 dollar wordt in dit geval waarschijnlijk 1 euro :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dus gedaan. Dacht dat hielp maar na een uur of 2 deed hij het gewoon opnieuw scherm even weg en dan weer opnieuw beeld. Vrees dat er stukken gaan van komen. Nochtans dat hij niet super veel aanstaat. Nu laaste paar dagen omdat ik nieuwe Xbox 360 heb gekocht. En merk ik er meer last van. soms irritant als je net bocht moet nemen bij forza 3 ofzo.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Volstaat CI om via de tv zonder losse digitale ontvanger via Ziggo digitale tv te kunnen kijken? Of moet je dan CI+ hebben?

    Me ouders willen de 37X20 kopen, maar de 37X25 heeft CI+ en de X20 niet helaas :mad:
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Andere kabel geprobeerd?

    Ik heb het soms bij het kijken naar een hd-dvd. Soms gaat het beeld op zwart en na een sec of 2 weer verder. Dan verschijnt er heel even in beeld hdcp-link secure.

    Aan de kabel ligt het niet, want de ps3 heeft er met dezelfde kabel bij het afspelen van blu-rays geen last van.
    Ik bedenk me dat ik nog wel andere kabels heb liggen. Ga ik ook s proberen.
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gewoon bij TV kijken. Niet alleen bij Xbox 360 ook bij PS2 of gewoon TV kijken. Dus ligt aan de TV. :{
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=3168

    Ziggo, de grootste digitale televisieaanbieder van Nederland, gaat vanaf 1 juni het aanbod HD-kanalen uitbreiden. Dan komen de HD-kanalen SBS 6 HD, NET 5 HD en Veronica HD van SBS Broadcasting beschikbaar in het aanvullende HD-pakket dat vanaf die datum € 5,95 per maand gaat kosten.

    Met de rtl zenders is nog geen overeenstemming gekomen. Het HD pakket bij Ziggo kost nu €3,95 per maand extra (en dan heb je NL1, 2 & 3, Dicovery HD, National Geographic HD, History HD) en dus betaal je voor deze extra zenders 2 euro extra.

    Ik ben blij want dan kan ik eindelijk House in HD kijken :)

    Film1 en Sport1 kan je ook in HD krijgen, maar dat kost nogal wat meer ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Eindelijk word het waard dat HD pakket, nu nog Veronica en Comedy Central.

    Krijgen we wel de standaard uitzendingen of is het net zoals DiscoveryHD totaal andere (betere) programmas?
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Veronica HD staat er al tussen hoor. Comedy central zou inderdaad helemaal super zijn, aangezien dat een van de weinige zenders is die ik kijk naast Natiotnal geographic en Discovery channel.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een vraagje met betrekking tot rode letters/cijfers in games.

    Als ik bijvoorbeeld in Forza Motorsport 3 een langzamere ronde heb gereden zie je altijd in het rood hoeveel seconden je dan langzamer was dan je beste ronde.
    Maar het probleem is dat deze cijfers op een witte achtergrond (de lucht en wolken vanzelfsprekend) erg wazig zijn en gewoon bijna niet te lezen zijn.

    Dit niet alleen bij Forza 3, maar het valt me sowieso op dat rode letters vaak wat minder scherp zijn dan andere kleuren.

    De tv die ik nu heb is een Panasonic P37X10, maar dit was ook al het geval bij m'n vorige tv, een Samsung lcd.
    Wat misschien ook wel vermeld moet worden dat ik dit heb opgemerkt op een Xbox 360, op m'n PS3 heb ik er nooit echt op gelet omdat ik daar bijna nooit games op speel.


    Wat zou hiervan nu de oorzaak kunnen zijn? Verkeerde kleurinstellingen van de tv/kleurinstellingen van de xbox 360 zelf, of ligt het aan de kleur rood die slecht verwerkt kan worden?
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    En hoe zit het met "Edge-lit" ipv "CCFL" backlight? De TVs in de hogere prijsklasse hebben dit namelijk, maar is dit een meerprijs waard?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    zo môge blindheid :cool:

    Maarja, ik kijk ook eigenlijk alleen maar Discovery, National Geographic en Comedy central, heel af en toe veronica maar dan houd het ook op.

    Toch wel ff dat HD pakket doen denk ik, Discovery HD vind ik zoiezo al boeiender dan de normale.
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Is mij nog niet opgevallen, maar ik zal er s op gaan letten.



    Ik kijk weinig tv, maar nu kan ik wel House in HD kijken (sbs6) en The Pacific (veronica) ook in HD.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is overigens ook bij Bioshock 2 schiet me net te binnen, daar worden de namen van players in de multiplayer met rode letters weergegeven.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Helpt het als je je instellingen verandert? Dus minder kleur, lager contrast.
    Tv staat niet op dynamisch toch?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zal ik morgen eens gaan testen. ;)
    Nee tv staat niet op dynamisch (8)), hij wisselt een beetje tussen Cinema en Spel.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders gaan de 37X25 kopen (CI+ Ziggo) i.c.m. een Home Cinema set van Panasonic. Lekker alles met 1 Viera Link bediening bekijken en regelen _O_.

    Ik zit echter nu wel met 1 ding, ze nemen graag programma's op. Dit hoeft niet per se in HD, ik weet eigenlijk niet eens of de CI+ receiver in de tv ook HD kan weergeven. MAAR, hoe kan ik dit het handigste regelen? Het liefst zonder losse receiver erbij. Kan je met de 37X25 ook op 1 of andere manier opnemen? En dan eventueel naar externe HDD ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina