1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou zomaar kunnen ja. :) Kreeg net ook antwoord op een mailtje van een bedrijf dat de Intensity Shuttle gaat verkopen.

    Even in de gaten houden. :)
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    welk bedrijf gaat dat doen:eek: of is dat nog geheim?:+
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    welk bedrijf gaat deze verkopen?
     
  4. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    thnx!
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    En gelijk wat goedkoper dan de 200 euro, niet erg veel maar goed.. Wil ook nog altijd een Capture Card maar toch is 180 euro nog te duur. Hoe lang zou het duren voor dingen als dat wat in prijs dalen?
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Je bent juist duurder uit, op de site kost hij 200 Dollar en hier 180 euro (200 dollar = volgens de actuele koers 151,96 euro)
    Maar denk nog niet dat deze in prijs gaat zakken
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik verwacht dat de prijs niet veel lager gaat worden. De Hauppauge HD PVR kost ook nog steeds 200 euro ...
     
  9. Castaignos

    Castaignos Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0

    Is die Hauppauge HD PVR nog steeds een goed apparaat om te kopen of kun je op dit moment beter wachten op een ander? bijvoorbeeld die Intensity Shuttle?
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar dan zit je nog met verzendskosten en evt. pech bij de douane etc.
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    HD PVR voldoet voor de Xbox 360 prima. Alleen in de toekomst zul je waarschijnlijk opzoek moeten gaan naar een recorder die HDMI kan opnemen aangezien component langzaamaan dood bloed. Ben daarom erg benieuwd wat die shuttle gaat doen en of hij echt zo'n goede pc nodig heeft als wordt beweerd.
     
  12. Castaignos

    Castaignos Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor je snelle reactie :)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Voor de xbox is hij perfect :)
     
  14. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat kan je beter pakken? Ik heb een laptop en kan je dan van de Black magic dat ook makkelijk in bouwen? En heeft het voordelen?
     
  15. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt volgens mij aan het type laptop maar volgens mij is dat knap lastig! enigste manier die ik zie is upgraden naar usb 3.0 op een of andere manier en dan de shuttle versie nemen.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    je kan de intensity pro alleen in een pc inbouwen. Je kan de shuttle gebruiken maar dan heb je wel een usb 3.0 port nodig of een pcmcia card met usb 3.0 porten (alleen geschikt voor de nieuwe slots). Ik verwacht dat je een dual core laptop nodig hebt met voldoende geheugen
     
  17. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Duel core heb ik en 4G werkgeheugen en genoeg geheugen maar van USB 3.0 weet ik het niet. En welke is beter? Shuttle of Haupaugge HD PVR?
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Shuttle neem ik aan, HDMI = Digitaal naar digitaal en je kunt zelf de codec in stellen en dat kan bij de haupaugge niet (daar kan alleen maar m2t, ts en h.264 ofzo)
     
  19. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Shuttle is nog niet uit dus daar kan niemand nog echt over oordelen. HD PVR werkt prima en doet wat hij moet doen. Opnemen in HD kwaliteit. 720p of 1080i.

    Overigens, zal mij benieuwen of Hauppauge ook een HD PVR HDMI Recorder uit gaat brengen. Ben namelijk zeer tevreden over de HD PVR. :)
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat er gewoon nog een aantal HDMI Recorders komen :) maar ik denk wel dat het kwaliteit beter is als de Hauppage.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina