Dit spel lijkt mij dus echt übercool!!!! Echt ik heb iets van 4 previews ervan gelezen in het Nederlands en 2 van in het Engels (engels = beter ) Maar damn!!!!!! HEBBEN!!!
ja das precies de reden waarom ze neo er niet in hebben gedaan.Neo was op het einde van deel 1 onverslaanbaar geworden. een spel waarbij je moeiteloos kogels stil kan laten staan en zo hard en snel kan slaan als de foqing tering is echt saai. daarom hebben ze dat wijf en die kerel der in gezet. k ga em denk ik wel kopen lijkt me wel stoer.
damn dat er geen live functei opzit is wel k*t, leveltjes dll is natuurlijk wel leuk maar ja niet the "real" thing. Niet dat ik al live kan want kabel komt hier pas op 15 juni maar goed...
Kerel wat lul je nou...het spel is nog in ontwikkeling en komt pas half April in Amerika uit.....Dus laat eerst effe de wekker gaan voordat je gaat posten
Hahah hij kan em niet hebben, hij wordt wereldwijd 15 mei gereleased, ennem, vandaag is het spel Gold geworden, dus issie nu pas af...
oke de game komt overal 15 mei uit en demo of wat dan ook heeft niemand zelfs de bladen niet omdat ze niet willen dat het verhaal van de film bekend word. dus niemand heeft...
correctie, het spel heet Enter the Matrix. en hoe zit het met de engine, hebben ze een eigen engine onworpen die een ebetje soepel loopt?
Ik vind het echt zuigend dat er gewoon zo weinig over het hele spel bekend is. Ik kan wel begrijpen dat ze het verhaal niet willen verklappen etc. Maar nu heb ik althans geen idee of ik nu een geweldig goed spel of een zuigend kut spel moet verwachten... en wordt zoiets als preordere een beetje lastig
jah maar die vrouw en die vent komen toch ook in de film voor..... in zo'n film trailer zegt da wijf: 'if we fail neo fails" dus volgens mij heb je het spel gewoon nodig om het hele verhaal te snappen (help ben blut...moet 70 euro voor 15 mei hebben!!)
hoeveel euro's verschil zit er tussen de pre-order en de gewonen prijs eigenlijk? ik denk dat ik liever nog even de kat uit boom kijk en zie wat de kritieken zijn