Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 Horde vind ikzelf best vet met 4 man. De campaign is ook wel vet, maar die kan maar met 2 spelers.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Rock Band of Guitar Hero is enorm tof ^_^
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Earth Defense Force 2017 is zonder twijfel de beste Co-op game op de Xbox360, je kan deze alleen maar met twee man doen. Maar dit is echt ouderwets genieten.
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Absoluut mee eens. Ik vind EDF2017 singleplayer 10x niets, maar co-op is het echt gegarandeerd veel plezier.

    Mijn vriendin houdt niet zo van gamen en vindt shooters echt te moeilijk voor haar, maar deze game vindt ze echt heel erg leuk. Dat ik er zelfs af en toe gek van wordt XD.
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    + 1

    Of Mario Party aanschaffen op wat voor Nintendo dan ook.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    N+

    [​IMG]

    Met zijn 4er co-op of tegen elkaar. Verder zijn de mogelijkheden eindeloos door de leveleditor _O_
     
  7. Marnick88

    Marnick88 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    World at war nazi zombies
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik dacht dat Fardo het ooit in deze thread o.a. al wel eens vermeld heeft, maar als je goeie coop games zoekt is de site Co-Optimus echt wel handig! Vervolgens kan je dan nog elders opzoeken of de game iets voor jou is, maar zo heb je meteen een idee van de on/offline coop mogelijkheden.
     
  9. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het klopt niet altijd helemaal, zo staat er bij call of duty mw2 dat je alleen met ze 2`en offline kan spelen. Daar doelen ze natuurlijk op spec ops, maar je kan ook met ze 4en splitscreen offline spelen en dat staat er dan weer niet bij.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het gaat bij co-op om co-op en niet de MP ;) daar kan je beter www.xboxmp.com voor gebruiken staat echt alles in
     
  11. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    bedankt voor de tips everyone,,:) ga eerst een Hard drive aanschaffen, want deed alles voorheen met memory unit nl. Verbinding ga ik over een tijdje nog ff leggen denk ik..maat van me heeft wel verbinding met live, op dit moment wel alleen silver. Maar als je silver hebt kun je toch op ieder gewenst moment inloggen? als ik mijn schijf mee naar hem neem en op zijn xbox monteer kan dan alles direct op mijn schijf opgeslagen worden? waarna ik de spellen ZONDER live kan spelen bij mij thuis? spellen zoals worms e.d.? wat ik wel begrepen heb is dat ik punten moet kopen om de spellen te kunnen downloaden maar dat is alles toch? ik ga er nu wel vanuit maar moet het even zeker weten..
     
  12. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    had toch wel verwacht dat iemand dit hier zou weten 8)
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je online wilt spelen, moet je xbox live gold kopen. Voor bijvoorbeeld de singleplayer of met je maten op 1 Xbox te spelen, is Silver al voldoende;)
    Als je bij een maat wilt spelen, moet je of je HD meenemen of je Gamertag recoveren op zijn HD. Als je daarna weer thuis wilt spelen, moet je thuis ook weer je gamertag recoveren.
    Je kunt spellen inderdaad wel bij iemand anders naar je HD downloaden en dan thuis spelen. MAar voor online te spelen, heb je Gold nodig:)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb alleen silver nodig. Dus als ik het dan goed begrijp kan ik die HD bij hem plaatsen de game er op laten downloaden en dan staat hij er ook gewoon op? dan kom ik thuis niet voor rare verassingen te staan dat ik dan ineens silver nodig heb om de game te accessen ofzo he? of-line is ook voldoende..doe al deze moeite puur en alleen om worms 2 armagedon en castle crashers te krijgen..die lijken me de ultieme games om met een groepje vrienden te spelen..weet jij toevallig of je castlecrashers ook met 4 man op een scherm kan spelen?
     
  15. rhcp

    rhcp Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het zo werkt.. je kan het spel wel downloaden via een andere xbox. Alleen moet je uiteindelijk wel je account op de andere xbox recoveren en daar heb je.... je raad het al.. een verbinding voor nodig.. Dus kan je net zo goed thuis even een verbinding aanleggen, tijdelijk.
     
  16. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    maar je hebt toch geen account voor silver nodig hoorde ik? dus dan kan hij toch op iedere willekeurige HDD gezet worden en als ik er dan met mijn account opga kan ik hem gewoon accessen lijkt me? anders heb ik toch nog een memory unit waar mijn profiel op staat..dan zet ik die op mijn schijf over maak ff snel silver accountje aan download het spel bij hem thuis op mijn schijf via mijn eigen account en dan moet ik vervolgens het spel thuis toch kunnen openen vanaf mijn eigen account zonder on-line te hoeven gaan?
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Elke account heeft standaard een Silver membership, mits hij acces heeft tot het internet;) Je kunt wel (lijkt mij) een account aanmaken, je HD meenemen naar een vriend met een internetconnectie op z'n Xbox 360, de games via jou account downloaden en thuis kun je de games gewoon spelen. Als je thuis geen internetconnectie hebt op je Xbox hoef je ook niets te recoveren. Je Xbox weet dan niet eens dat hij ergens anders gerecovered is;)
     
  18. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    hier kan ik wat mee thanks!
    schaf nu alleen maar 2 games een hdd aan en doe al die moeite om bij die maat van me die spellen te gaan downloaden dus wil ik wel zeker weten dat het goed gaat ;) maar nu weet ik wat ik kan doen..gewoon even een silver accountje aanmaken dus :)
     
  19. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat even handig is om te weten... Als je een spel download, word de licentie van een spel op de die xbox opgeslagen.
    Dan heb je 2 opties;
    1; Je Xbox ook meenemen, daar aansluiten en downen.
    2; Of als je op je vriend zn xbox en jou HDD download, thuis weer gebruik maken van ''licence transfer kit'' http://www.xbox.com/en-us/support/systemuse/xbox360/licensemigration/. Dit is gratis, maar kan slechts 1 maal per jaar
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  20. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    huh? :eek: kom steeds weer voor nieuwe verassingen te staan hier..;)wat een moeite om wat spellen te kunnen downloaden :mad:
    maarr...als ik mijn hdd in zijn xbox stop en download met mijn account die ik dan aangemaakt heb op mijn eigen harde schijf is dat in principe toch gewoon mijn xbox? de rest is gewoon omhulzing..hij kan de licensie toch alleen maar op mijn harde schijf opslaan omdat dat het enige is waar hij op, op kan slaan op dat moment? dan is het automatisch mijn xbox en moet hij geen problemen met licensie geven toch?

    En op die site staat data die op een oude HDD stond overzetten op een nieuwe..deze worden rechtstreeks op mijn eigen harde schijf gedownload..
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010

Deel Deze Pagina