Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Deze zijn er allang. Ik zeg het maar, voordat je hier al je tijd in gaat stoppen. Op de EA forums heb ik er een hoop langs zien komen ;) Dus zoek daar maar ff.

    En de prijzen op PS3 zijn anders dan op XBOX360 he.. ;)
     
  2. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey, bedankt voor je reactie! :)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hey jongens (en dames..),

    Ik ben gedeeltelijk gestopt met ultimate team (stage..), dus ik verkoop mijn coins nu gewoon om al die investeringen er een beetje uit proberen te krijgen (gaat niet lukken...).

    Ik doe het gewoon een stuk goedkoper als op ebay:

    Op e-bay verkoopt men 50.000 coins voor 10 pond, zo'n 12 euro.

    Mijn prijzen:
    50.000 coins voor 9 euro.
    100.000 coins voor 16 euro.
    200.000 coins voor 30 euro.
    400.000 coins voor 54 euro.
    800.000 coins voor 100 euro.
    1.000.000 coins voor 130 euro

    Hier en daar zit wat korting.

    Ik heb al met ultiem klote gehandeld, 300 voor 40 euro.

    Stuur me maar een PM of voeg gewoon Thomazi toe en dan kun je me inviten voor party chat.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb nu al boven de miljoen coins, nu nog alles zien te verkopen.

    M'n beste;
    Rooney 92 ST 330k.
    Gerrard 90 CM 200k.
    Torres 89 ST 200k.
    IF Palacio 88 RW 35k.
    Fabregas 86 CM 30k.
    IF Onohua 84 CB 30k.

    En Maicon 91 RB 4-1-2-1-2, Walcott RM, Ferdinand, Cole en Young staan er nog op. Ik ga voor de 1.5 mil :D

    Als iemand interesse heeft, stuur me AUB een PM.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  5. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook mijn Coins verkopen.Ik denk op zon 500 a 700 duizend coins terecht ga komen.
    Iemand interesse?Laat het me maar weten.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb 300.000 voor 40 euro verkocht, heb nu nog 1.5 miljoen over. 'Hopsakee' \o/
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    wuhaha cool cool, ik denk als ik mijn team verkoop heb ik ongeveer 1,8 miljoen aan coins :thumbs:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja nice. Op e-bay kan je er zo super veel voor krijgen he, niet normaal. Maar ik haat al dat gedoe en scammers daar, dus doe liever op mijn vertrouwde XBW :)
     
  9. DuuBz

    DuuBz Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    voor mij mag je ook 100000 coins reserveren !
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF wie koopt er nou coins met echt geld, ik kan er echt met mijn hoofd niet bij. Nu World Cup uit is valt er echt een grote groep weg die nog FIFA 10 spelen.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De mensen die coins met echt geld kopen zijn in mijn ogen slimmer als de mensen die hun geld uitgeven aan pakjes. Gegarandeerd de spelers die je wilt. Er zijn hier genoeg mensen op het forum die zelf ook wel zo'n 50 (misschien wel 100) eurie aan FUT10 hebben uitgegeven.. Sommige zelfs meer. Als ik had geweten dat ik in plaats van het aantal euro's (zal het maar niet zeggen, vrij beschamend) wat ik heb geinvesteerd in pakjes, ook had kunnen uitgeven aan coins en dan zo'n 250k-300k kon krijgen, dan had ik dat zeker gedaan.

    Je lacht nou misschien zelf wel om mijn prijzen, maar dan heb je nog niets gezien. Ik heb nog niemand op de EA forums, e-bay of op andere FIFA forums gezien die het voor zo weinig verkopen. Ik heb het geld gewoon nodig voor mijn aankomende stage en aangezien ik me hier wel goed voel op dit forum vraag ik er minder voor. En natuurlijk omdat ik, als verkoper, de prijzen op e-bay zelf ook belachelijk vind. Voor zo'n 50k coins ben je 12 euro kwijt, voor 1 miljoen ben je dan 240 euro kwijt. Belachelijk.

    Pakjes zijn gewoon echt om depressief van te worden en als er dan aan EA gevraagd word waarom ze er niets aan veranderen ofzo, komen ze met het zwakke argument dat ze niets aan het systeem kunnen veranderen. Lachwekkend zo'n reactie, nog lachwekkender om al de haat te zien op de EA forums over de pakjes en 'slechte' top11 keuzes.

    Je zult nog verbaasd zijn hoor. Iedereen op de EA forums, en geloof me dat zijn er een hoop, blijf allebei de spellen spelen. Natuurlijk wel minder FUT nu omdat FWC er ook is. Maar iedereen blijft wel spelen en je zult dus wel tegenstanders krijgen.

    Enn.. vreselijk veel mensen kopen FWC ook niet. Om verschillende redenen: te duur, houden meer van clubs dan van teams, bang dat ze stoppen na WK, enzovoort enzovoort.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf niets aan pakjes uitgegeven en alles gewoon bij elkaar verdiend door te spelen. Vind dat zonde van je geld, van dat geld kun je ook World Cup kopen. Fantastische game is dat :)
     
  13. ZoeyR

    ZoeyR Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ben net nieuw op dit forum volgde het al wel een paar dagen ma nu ook maar ff geregistreerd hehe maar heb vraagje aan jou Siemenn, hoe werkt dat met dat coins kopen en hoeveel kan je er krijge voor 10euro?
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik verkoop 50.000 voor 9 euro. Op e-bay kan je er zo'n 40.000 voor krijgen denk ik, daar verkopen ze 50k voor ong. 12 euro.

    Op het moment ben ik nog bezig in een deal met een super member van dit forum die geinterreseerd is in alle 1.5 miljoen \o/
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, hoeveel denk je daarvoor te krijgen, voor die 1,5 miljoen?:+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal wel iets van 185 euro zijn o.i.d.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Siemenn als het kan wil ik wel 100.000 coins overnemen voor €15.- :)
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 100.000 coins te koop (16,-)
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    €15.- is een deal
     
  20. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    zo deze topic kan bijna gaan sluiten want de lol gaat over naar Fw10 :9
     

Deel Deze Pagina