Waarom pak je nou die klotepot bij er bij? Of hadden we die vorige nog harder verloren? Toen ik alleen met Nightbringer Team Doubles speelde ging het veel beter man.
Ik geef het op, die dingen op twitter gaan echt veelste snel . Iemand zin in wat FFA customs op Halo 3?
DUlle en Mr. Elk, gefeliciteerd! Had al een voorgevoel dat vooral Mr. Elk een code zou winnen Ik hoop stiekem echt dat ik 1 van de laatste 10 winnaars ben, dus even wachten tot morgen! nogmaals succes iedereen!
Ik moet de Halo Reach Beta code krijgen omdat ik op 30 April toch vrij heb dus kan ik de hele dag spelen en een verslag maken. Dus XBW geef mij plz die code. Een mooi gedicht: Masterchief wat ben je lief. De Covenant is bang voor jou want je ogen zijn blauw. Met dit mooie gedicht moet ik wel een betacode krijgen.
Super!!! Ik kom net terug van koningenacht en ga meteen even spelen ! Jullie horen snel wat ik ervan vind EDIT: Net een potje headhunter gespeeld, ik was slecht, maar het was wel leuk
Veel plezier ermee kerel! Heb gister dus echt gewoon een paar uur constant die twitter vragen te lopen beantwoorden, ik had zelfs een antwoord al in reply staan omdat ik gewoon wist dat die vraag eraan zat te komen en nog won ik niet. Nu blijkt het schijnbaar ook nog is zo dat echt heel veel mensen hun code gefraudeerd hebben via expertzone. Moet zeggen dat ik dit toch best slecht geregeld vind van Bungie (En ga maar is naar de official forums, genoeg QQ daar) want de mensen die ODST gekocht hebben krijgen de beta later en hebben er ook nog is voor betaald. Fraudeurs krijgen hem gratis en gisteren al. Ik ga zo maar is de markt op, geld verdienen voor een nieuwe controller en dan hopelijk straks Reach?
Correctie: Er zijn nog 12 keys te verdelen. Ze hadden gister 2 extra codes gekregen. Zie een paar posts boven je.
ja ik ben weer helemaal bij Zag dat er al 2 geluksvogels zijn, dus de codes zijn er *tinkel tinkel* Kan niet wachten op de uitslag..
Potduppie, kan geen foto meer maken van mijn 4 keer Halo 3, omdat ik pas laat in de middag weer thuis kom. Maar geloof me maar op m'n woord dat ik 4x Halo 3 heb (zoveel gespeeld dat ze aan vervanging toe waren), 1x Halo 3: ODST en 1x Halo Wars.
Ik ben een beetje zenuwachtig en enthousiast vandaag, hoop dat dat snel voorbij is, want meestal als ik zo een gevoel heb bij een grote prijsvraag, win ik niks... :{