willem een vraagje. Hoe heb je die 2 codes gister gekregen van MS ging dat via een automatische mail of een persoonlijke mail van een medewerker? Want als het van een medewerker was dan kunnen we tot een uur of 5 wachten dan begint de dag in amerika
Met oog op een spamfilter bedoel je zeker? Nou ja, wachten maar gewoon af. Edit: wie zijn de gelukkige eigenlijk?
DulleNL en Mr elk (Dulle is alweer online bezig atm dus ik verwacht eigenlijk ieder moment wat nieuwe filmpjes )
Inderdaad een persoonlijke mail. Máár, Microsoft heeft ook een kantoor in Nederland hoor. We hebben gewoon een Nederlands contactpersoon, PR / communicatie medewerker die dit regelt.
Yay, laat ik nou toevallig de huisgenoot zijn van mr.elk Thanks XBW! Had afgelopen nacht dus meegekeken en ook even gespeeld. Heb het 1e keer opstarten van Reach gefilmd ! Daarnaast ook zijn 1e game en mijn 1e game. Lekker brak gingen we dus aan de bak... Opstarten + wat gekut in menu's: mr.elk's 1e game Xorta's 1e game: Het heeft denk vrij weinig zin voor mij om alsnog mijn Halo CV te posten om ook een code te winnen, gezien het bovenstaande... maar misschien laat het bovenstaande juist zien waarom ik ook een behoorlijk Halo fanaat ben?! (na koninginnenacht rond 6 uur snachts het epische moment dat mr.elk Reach gaat spelen filmen speciaal voor XBW , en *KUCH* naast de meer dan 200.000 kills op de voorgaande delen). Anyway, thanks XBW!
Toffe filmpjes! Lekker commentaar ook af en toe. Waren jullie niet ontzettend kapot van koninginnennacht?
zoals dit? Heb net een nieuwe controller gehaald, de oude kon mijn MW2 frustraties niet overleven haha. *Fingers crossed*!
hier net zo, als die code mijn kant op komt tenminste.. maar ik ben dr helemaal klaar voor accu en al opgeladen voor non-stop gaming heb alleen last van mijn vinger door het F5-en