1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Hey Sharky bedankt! Waren leuke matches. Optie om een keer naar n toernooi te komen? En Firlian (excuses als ik het verkeerd schrijf) je bent te goed.

    @ Melvin

    Zullen wij ook weer n keer n paar potjes doen? Of ben je me nog niet vergeten? Laat maar weten :b:
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha waren zeker leuke games,was close game meestal maar helaas won jij dan elke keer :p
    Better next time ;)

    Tournooi mja is wel tof idd zal eens kijken op DS wanneer er 1 in de buurt is.
    Zal toch niet ver komen maarja boeiend.

    Firlian is met Guy idd heel erg goed.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds donderdag heb ik het spel. Het bevalt me zeer goed. Ik heb al aardig wat tijd in training gestopt, maar mede dankzij mijn twijfel. Ik heb geen idee wie ik wil mainen. Momenteel zit ik te denken aan Juri, Gouken, Guy of Seth. Alle vier bevallen ze me.

    Ik moet nog wennen aan de combo's en vooral aan de timing. Ik vind het combo-en iets prettiger zover bij BlazBlue omdat je daar minder op de timing moet letten. Althans, zo komt het bij mij over. Echter is het gewoon een kwestie van oefenen, leren en mijn vingers gewend laten raken aan de input en timing van combo's. Het 'SF taaltje' vind ik nog even wennen. Op fora zoals Shoryuken gebruiken ze een andere manier van notatie van combo's dan bij BB. Ook hier moet ik even aan wennen.

    IIG, ik ga in dit spel nog wel wat tijd insteken. Ik vind het zeker een leuk spel.
     
  4. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Een andere noob zin om vanavond wat te oefenen?:)
     
  5. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed, alleen je hebt me verwijderd dus je staat niet in de friendlist :eek:
     
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zal je als ik thuis ben weer ff toevoegen.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb jou ook toegevoegd. Zijn er nog meer mensen die vanavond een potje willen spelen?
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben er vanavond ook wel :)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    misschien wel leuk om dan een endless battle te maken met alleen private slots
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer ff gespeeld. En ik wordt weer, net zoals in street fighter 4, helemaal gek van seth! Alles lukt makkelijk op medium en als je eenmaal bij de 2de vorm van seth aankomt, hoppa, scheld ik alles d'ruit XD.. pff, overpowered gastje. Superhekel aan m!
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    voor wie mee wil doen, Sharky, NoAcces en ik spelen nu
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg maar gerust PowerLines. Net tegen Sharky E was ik wel erg dom bezig. Ik deed de input verkeerd van Juri dus kreeg ik veel projectiles tegen me aan. Dat was wel voorschut en erg dom van me:{
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe ik dacht al waarom blokt hij ze niet gewoon oid? :+
    Ik zal je ook nog ff toevoegen :b:
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    haha dat stukje weet ik nog, was wel grappig ja. Maar maakt toch niet uit?

    Ik maak ook vaak genoeg stomme fouten
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Werkt de spectatormode een beetje ok?

    *begint toch weer te twijfelen* :+
     
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon halen Kevin,online is echt super nu.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eindelijk wat potjes gewonnen online, Cody is voorlopig even mijn nieuwe main, tenminste lekker makkelijk spelen. :)
     
  18. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb de game ook gehaald, moet alleen tot ws. woensdag wachten op mijn nieuwe fightpad.

    vanaf dan wil ik ook wel wat potjes spelen mannen!
    Voor die tijd niet, want met de 360 controller ben ik echt aangeschoten wild, is niet echt een wedstrijd dan.

    Hoe werkt die endless mode eigenlijk, is dat gewoon practice mode maar dan met een xbox live tegenstander (en zo ja, word dat niet saai na 5 minuten? ik bedoel je werkt toch altijd naar een climax/ko toe)

    Zag ook dat er in juni een mooie tournament update komt, dat ziet er mooi uit zeg.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. zo werkt endless mode niet. Je zit zeg maar met een aantal mensen in een party. Eerst gaan er 2 vechten, wie daarvan wint vecht zeg maar weer tegen de volgende tegenstander etc. Als jij dus blijft winnen, ben je ''endless'' aan t battlen ;) als je dus verliest, moet je wachten tot je weer aan de beurt komt.. duurt meestal wel lang als je met ze 8'n speelt.. hoop dat t duidelijk is
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Endless mode is gewoon een online vs lobby voor 2 of meer spelers.

    Ook wel bekend als quarter match. Je kunt instellen hoeveel spelers in de lobby passen en hoeveel slots daarvan private slots zijn.

    Je kunt het ook gewoon player match noemen want dat is het gewoon
     

Deel Deze Pagina