[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Check
    Ik citeer uit de PU :cool:

    hoewel de meest gangbare taal online op dit moment engels is , zijn het de fransen de net als in de echte wereld een apart kliek vormen, zo moet je nie vreemd opijken als je tijdens een wedstrijdje moto gp gekicked wordt door de host omdat je woordenschat frans ophoudt bij oui, non en paturain das pas fijn
    ook bijzonder iritante(even eens vaak franse) gamers die ijdens motoGP leuk denken te zijn door spook te rijden en zo overinge coureurs te torpederen om hin rondetijd te vergallen.
    kortom eenvan de grootte minpuinten van xbox live zijn opditmoment de gamers zelf, hoewel bepaalde games ook niet hellemaal vrijuit gaan(zie ook kader luanch titels)

    Met andere woorden Fransen @ live kunnen behoorlijk irritant zijn 8)
     
  2. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was gisteren weer gezellig online racen. De meeste mensen racen iid op de normale manier, maar sommige gaan lekker (irritant) tegen het verkeer inrijden. En dit is zwaar irri als je net een snelle lap aan het rijden bent en een van de "tegenliggers" rijd jou imver.

    Verder is het wel relax om met een groep nederlanders te racen, geen rare fransen die je lastig vallen en lopen te schreeuwen.

    Mijn snelste tijd op mugello is 1.35.77 maar sneller dan dit zal moeilijk worden zonder custom bike.

    Greetz to Avenger XBW, Living in a Box, Jerhui, Darkscorpion, LazZ NL, en de rest waar ik regelmatig mee race.
     
  3. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    correctie : een van de grote minpunten van xbox-Live zijn de Fransen.Wat een raar volk, altijd al gedacht maar nu weet ik het zeker.
     
  4. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met optimatch gewoon zoeken naar Engelstalige sessies, dus ik zie het probleem niet zo..

    Dat de fun in games grotendeels gemaakt wordt door de gamers zelf ben ik het mee eens.. De meeste stomme games zijn nog leuk als je met leuke mensen speelt, en de meest cewle games zijn helemaal niks als je met eikels speelt..

    Dit is al eerder gezegd, maar met MotoGP 2 zal het aantal eikels online een stuk lager zijn omdat dat spel gekocht moet worden integenstelling tot de (gratis) online demo die iedereen nu kan spelen, er zullen dus minder casual gamers zijn die gewoon lopen te kutten..
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    1) het is zeker rielekst om lekker met nederlanders te racen! Maar ik heb de laatste tijd meerdere races met amerikanen gereden en die zijn erg leerzaam en rijden ook erg "netjes"!

    2) er worden al tijden van 1.31.7x gereden door Insane Dark Sky met een Chris Walker demo bike. Dus die gaat niet helemaal op ;)

    Ben zelf druk geweest van de week, maar ga zekers weer veel rijden dit weekend. Ik mis het :)
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik racede eerst met die nederlander, van de goorberg
    maar toen las ik dus over die chris walker, dat daar hele snelle tijden mee gereden worden. nu ben ik ook aan het oefenen met walker.

    ik rij op mugello een 1.43 met walker (weet het, is lachwekkend)

    ik merk wel dat walker veel sneller is dan bv van de goorberg, maar hij is ook veel instabieler vind ik.
    hij valt veel sneller, en ik heb moeite met sommige bochten.

    wat is eigenlijk sneller? - een bocht remmend nemen, of een bocht nemen dmv het loslaten van de gaspedaal?

    ik moet nog veel leren :9

    greetz!
     
  7. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij het loslaten van u gaspedaal , maar het maakt meer uit of ge de bocht goed inschat en goed neemt , dan hoe snel ge hem neemt :)
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    wat sneller is tjah is moeilijk te zeggen... bedoel als je met meer snelheid een bocht ingaat en dan die bocht inremt.. en dan accelereert is denk ik net zo snel als langzaam de bocht in en dan eerder uit kunnen acceleren.. al is voordeel van laatste wel dat je hogere snelheid hebt als er een recht stuk komt... 't ligt gewoon aan je rijstijl... wat jij fijner vind.. ik duik persoonlijk liever snel een bocht in rem tot diep in de ocht en accelereer dan uit
     
  9. p1m

    p1m Guest


    dat ligt aan de bocht.
     
  10. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijt Chello, moeten ze mn MAC address handmatig invoeren, anders sta ik niet bij hun aangemeld kan pas vanavond online, shitzooi...
    Anyway, ik ben een nieuwe custom bike aan t boosten
    word een Yamaha Tribal V4, vette kleur , maar is deze bike wel snel genoeg?
    Als ik de scoreboards lees, zie ik bijn alleen maar honda s .
    Zijn die Yamahas zo slecht dan?
     
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik miste mijn naam in lijstje, maar wij hebben ook gelachen met jou en dan bedoel ik: Mad Man NL, Ichi the Killer en ik natuurlijk.
    Dankzij een aantal snelle "rakkers" wist ik mijn tijd op Mugello te verlagen van 1:40 naar 1:39.10. Bedankt en hopelijk tot snel.
    Vraagje: Hebben jullie ook al last van de topjes van je duimen ?
     
  12. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé guys,

    Ik kom net uit de stad en kan jullie vertellen dat MOTOGP nu te koop is bij de MediaMarkt in Zwolle voor € 27,99 !
    Ik heb hem net gisteren gehuurd bij Videoland dus ... maar voor de liefhebbers is hij dus nu te koop !!!

    Succes en tot LIVE
     
  13. p1m

    p1m Guest

    kut man bij onze videotheken hebben ze weinig games en zeker geen Xbox games..
     
  14. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow das wel raar.. zelfs in het nietige Zutphen hebben ze... moet ik toch wel zeggen... aardig veel xbox games staan om te verhuren.. verbaasd me dat het in Enschede niet zo is
     
  15. p1m

    p1m Guest

    videoland. grrr...
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz en ik heb het ook over videoland hehe.. die verhuren echt veel games en ook xbox.. terwijl de andere videotheken hier niet
     
  17. p1m

    p1m Guest

    ja? ik zla zo ff op de fiets stappen en rond rijden door Enschede..
     
  18. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de videotheek waar ik altijd ga verhuren ze alleen ps2 en psx games :mad::mad::mad::mad::mad:

    ik heb trouwens vandaag , na een week uitstel eindelijk de full version van moto gp :):)

    perongeluk dubbelgepost , delete maar
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  19. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de videotheek waar ik altijd ga verhuren ze alleen ps2 en psx games :mad::mad::mad::mad::mad:

    ik heb trouwens vandaag , na een week uitstel eindelijk de full version van moto gp :):)
     
  20. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de videotheek waar ik altijd ga verhuren ze alleen ps2 en psx games :mad::mad::mad::mad::mad:

    ik heb trouwens vandaag , na een week uitstel eindelijk de full version van moto gp :):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina