Is het verstandig een xbox360 te kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thompie, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thompie

thompie Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt op zich niet zo heel veel uit... De nieuwe 360 die uit komt zal de benodigdheden om project natal te gebruiken ingebouwd hebben. Natal zal meer een leuk "accessoire" worden dan dat het baanbrekend invloed zal gaan hebben op het "normale gamen" met de 360. (voor het geval je het niet weet: Natal is een stukje soft en hardware waarme controllerloos gamen in bepaalde spellen mogelijk zal zijn... een soort Eye Toy 2.0 zeg maar)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de 360 blijft een 360 .. het wordt geen nieuwe console, dus je kan nu al een console kopen

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nu een xbox 360 kopen omdat een opvolger voorlopig nog niet uitkomt. Als je wilt kun je dan later ook bovengenoemde Natal kopen voor je xbox.

Waar je wel op moet letten is dat je niet de xbox 360 arcade koopt, wegens heel weinig schijfruimte. Als ik jouw was zou ik dus de premium/pro(andere benaming voor zelfde console) of de elite kopen, anders zul je straks ook nog een extra harde schijf nodig hebben en dit is duurder dan meteen een premium/pro of elite kopen.

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    De Pro is niet meer te koop hoor. Je kan alleen een Arcade of Elite, dus gewoon de Elite kopen.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het verbaaste me toen zeer toen dit werd gezegd door n topman van Microsoft, juist vanwege t feit dat mensen dan zullen wachten met t kopen van n xbox en de verkoop dus stagneert.

Dat er n nieuwe xbox gelanceerd zou worden samen met Natal, voorspelde ik gelijk toen bekend werd dat Natal zou komen.
    Tot nu toe werden dit soort geruchten standaard ontkend door Microsoft en zo ook met deze uitspraak. Ik denk dat die er wèl komt.

Hopelijk wordt dit de slimversie (kleiner en met optische aansluiting op de box zelf) en n betere graphicscard (dat laatste zal onwaarschijnlijk zijn).

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  7. thompie

thompie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar blijven er dan nog wel games voor de huidige xbox360?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dat sowieso. Er zullen een aantal natal-exclusives uitkomen maar het gros van de spellen zal gewoon speelbaar blijven op de normale 360. Het zal dus niet zo zijn dat Natal het complete gameaanbod overneemt, integendeel, het is juist bedoeld als een extra toevoeging voor de 360.

9. thompie

thompie Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus alles op een rijtje. er komt een nieuwe xbox360 uit genaamd natal. het beste is om nu de xbox360 elite te kopen. en als de natal uit is zijn er nog wel spellen ( bijvoorbeeld een nieuwe call of duty) te koop voor de oude xbox360?????

10. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Over de nieuwe xbox is nog niks zeker, het is wel zeker dat er een extra (noem het maar) "assecoire" uitkomt die min of meer op een eye toy lijkt. Maar, natal kan ook op oudere xboxen worden aangesloten. Er komen dus nieuwe games die alleen met natal te spelen zijn, maar het merendeel blijft gewoon voor de "normale" xbox met controller. Kortom: koop nu gewoon een xbox en alles is ok :)

11. thompie

thompie Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt:D

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Dan kan deze dicht. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.