Tao Feng

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 19 apr 2003.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Games bladeren moet geloven word dit een topper, overal staat ie bijna wel in de 8. Ik hou van vecht spellen maar zou dit echt een aanrader zijn zou deze beter zijn van doa3 het schijnt wel dat je er lang bezig mee bent en dat er je er vele dingen mee kunt doen :confused: wat vinden jullie er van van deze game gaat deze toppu of floppu ( zou dit spel de prijs waart zijn ik schat dat ie toch rond de 65 gaat vallu)

Hier stuk van xbox.com site:

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wel vet uit!!!! en bij xbox.com zijn ze altijd positief anders zijn ze heel erg dom als ze spellen gaan afkraken!!!!

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Dat het spel overal bijna wel een 8 zou krijgen is niet helemaal waar... Gamespot geeft het spel een 6,4 en Gamespy zelfs een 3,8...

Waar het in het spel aan zou schorten... De gameplay schijnt niet geweldig te zijn... De graphics daarentegen zijn wel okee... Ik heb het spel zelf nog niet kunnen spelen, maar het geeft toch te denken dat 2 grote gamewebsites het spel als matig tot zeer matig reviewen... IGN is wel goed over het spel te spreken, maar die vind ik zelf erg wisselend in hun reviewscores, soms zelfs zeer onrealistisch... Maar goed, het is te hopen dat Tao Feng toch een redelijk spel is...

4. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het ;)

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aan DOA 3 en KFC heb ik zowiezo voorlopig genoeg :)

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    mja, na Mortalm Combat 5 is er voor mij geen betere vechtgame :D

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja vooral dat damage systeem klinkt mij vet in de oren...

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah de meningen verschillen nogal over Tao Feng...zoals al gezegd gaf GameSpy het een 3,8 en XboxSolution of htf die site heet een 9,1. Nouja krijg binnenkort een exemplaartje dus zal wel zien hoe het is.

9. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij blijft DOA3 denk ik toch de beste vechtgame. Ik denk dan ook niet dat ik Tao Feng in huis ga halen. Heb er nog niet iets erg bijzonders over gehoord ofzo, waardoor ik zou kunnen denken hebbe, hebbe.

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn indruk na het demonstratie filmpje uitgebracht in de winter vorig jaar was niet erg positief. Ik lees echter steeds meer positieve dingen over dit spel. Men noemt het zelfs de nieuwe Mortal Kombat. Misschien erg hoogegrepen, maar het maakt me wel erg benieuwd.

11. Ahara

Ahara Guest

Hmmm

Als ik alles lees klinkt het erg goed... maar na het zien van ingame footage ben ik niet echt enthusiast over dit spel.

Het zag er gewoon crappy uit... houterig en een beetje huppelkut achtig vechten.

Ik hou van beat em ups... DOA3 vind ik nog steeds de beste op de xbox en mk5 vind ik nix. Ik ga deze niet meteen kopen en wacht af totdat ik er meer over weet.

Blessings

Ahara

12. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar kijk ik las de nieuwe PU en daar in stond dat hun het beter vonden als Tekken 4 .... Maar ik denk dat je deze game eerst moet spelen om je conclusie erbij te trekken want pu had en vroege versie gespeeld en die waren er helemaal wegvan duzzz ik hoop dat is ff in de freerecord komt te staan en dat ik hem ff kan spelen :)..

13. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wat de prijs ongeveer word :) ?

14. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zegt ign.

15. huubmeilink

huubmeilink Guest

ik verwacht er veel van, een goede vechtgame mag er wel een keer weer komen na DOA3 en MK...

16. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees daarnet een paar topics in een amrikaans forum over Tao Feng en waren de menigen over dit spel ook wisselent maar nadat ze hem gehuurd hadden of gekocht ( hijs al tijdje uit in amerika ) en waren ze er helemaal weg van......

17. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    toch?

18. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het gewoon iig een supervet spel. Blauwe plekken, botten breken.

Toch?:p

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    JAh lijkt mij ook kijk elke site waar ik een revieuw lees zegt geen 1 ervan de echte zwake punten alleen sosm van dat camara soms beetje raar kan staan maar schijt welke geme heeft dat nou nie :confused: ......

20. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Het is je goed recht om bij enige game-stank die afkomstig is van Tao Feng je neus dicht te knijpen…

Wat mis zou zijn aan Tao Feng (afkomstig uit Gamespot- en Gamespy-reviews):

1. Geen Arcade mode, alleen een Quest mode e.d.
    2. Training mode is niet uitgebalanceerd, het spel geeft niet aan wat de moves zijn, je moet het spel steeds pauzeren, een menu benaderen en vervolgens een soort demo raadplegen. Daarna weer terug naar het menu en vervolgens weer naar de training. Erg onhandig klinkt dit.
    3. De animatie van de spelkarakters rammelt, waardoor de bewegingen soms erg simplistisch en zelfs houterig kunnen worden. De zogeheten Chi-moves veroorzaken zelfs framerate-drops.
    4. Het spel draait feitelijk om combo’s en dat lijkt cool, maar als je eenmaal een paar combo’s kent, die vrij simpel zijn uit te voeren, kun je met gemak je vijand opwachten en van je afhouden. Weinig uitdaging dus om wat bij te spijkeren, het spel zou luiheid en verveling aanmoedigen.

Kortom, het is en blijft de vraag of dit spel wel de moeite waard is in vergelijking met DOA3, Capcom vs. SNK 2 EO en Mortal Kombat – Deadly Alliance…

Let wel: ik zie ook graag dat Tao Feng een meesterlijk spel is, maar ik vind het bovenstaande wel wat alarmerend... Maar goed, het kan ook zijn dat het zeikerige reviewers zijn die de negatieve kanten van het spel overbelichten... Je weet het maar nooit in gamesland...

Laatst bewerkt: 20 apr 2003

Deel Deze Pagina