1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt je huiswerk goed gedaan, iig bedankt :thumbs:
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu aan het werk maar heb alweer zin om vanavond weer 2x de WC te winnen ;). werkt erg verslavend dit spel.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    1. Nigeria 16 (10-0)
    2. Zuid-Afrika 8 (2-3 )
    3. Sierra Leone 6 (3-7)
    4. Equatorial Guinea 4 ( 3-8 )

    Dat doelsaldo van Zuid-Afrika na 6 wedstrijden wtf8)

    Nigeria - Zuid-Afrika 0-0
    Sierra Leona - Nigeria 0-2
    Equatorial Guinea - Nigeria 0-2
    Nigeria - Equatorial Guinea 3-0
    Zuid-Afrika - Nigeria 0-2
    Nigeria - Sierra Leone 1-0

    Nu moet ik eerste worden in een poule met Senegal, Angola en Tunesië.. best wel pittig.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ook maar eens beginnen met de offline mode :+ Wat is het leukst om te spelen? Kwalificeren of WK zelf?
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de kwalificatieronde begonnen met Namibie. Was vanmorgen begonnen met Tsjaad maar ging niet helemaal lekker, ben Tsjaad dus maar uitgevlucht :+ en kwam in Namibie terecht

    Maar idd op legendarisch is het best pittig
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Afrika vind ik erg leuk en dan eerst kwalificeren natuurlijk, er is nog een vacature vrij bij Tsjaad, zat eerst een zekere mk katti :+
     
  7. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo maar is beginnen met Aanvoerder van je land. Heb mij in elk continent gekwalificeerd en heb de World Cup gewonnen. Tijd voor Aanvoerder van je land, hopelijk is het wat!
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gvd, wat word ik moe van dit spel..Ik kan niks meer winnen. Geen vrije man vinden, passes komen niet aan, verdedigen gaat verschrikkelijk. Terwijl het in het begin zo goed ging. Echt heel irritant.
     
  9. Dyservi

    Dyservi Krèg nâh jetsers

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik laatste tijd ook opeens @Jorrit...erg wazig.
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat een beestenteam is dat Moldavie zeg _O_
    In de laatste 16 Brazilie met 2-0 naar huis gestuurd en in de Kwart Finale Engeland vernederd met 4-2.

    Moet nu tegen Portugal in Halve Finale en als ik win sta ik in de Finale tegen Argentinie.

    Legendary is echt te makkelijk :lol:
     
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Wat ik me nog steeds afvraag..

    is waarom ik geen offline world cup kan doen met indonesie
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Shiit, net ff met Nieuw-Zeeland gespeeld. Tegen Engeland uiteraard :emo: Ik domineerde tot mijn grote verbazing, kop in de 80ste minuut de 1-0 binnen. 2 minuten later krijgt hij een (onterechte) vrije trap, schiet ie binnen met Gerrard. Zijn eerste schot op doel :emo: En daarna het halve veld over rennen en 20x zijn herhaling bekijken uiteraard.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zullen we vanavond dan voor het toernooi gaan spelen? :D
     
  14. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

    Het is al over. Ben gestopt met de Online Cups, nu gewoon 1 vs 1. Daar speel ik weer als altijd ;) Net 7-0 gewonnen met Denemarken van Bosnie (ook 4 sterren)
     
  15. FifaWC2010

    FifaWC2010 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand antwoord aub
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wil ik ook wel weten!
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Volgens mij kan je geen gebruik maken van Seedorf, lijkt mij ook niet handig met het nieuwe penaltysysteem ;)

    Vlaar is ook niet tot je beschikking, maar wie weet veranderd dit als de definitieve selectie wordt geupdate :)
     
  18. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Vindt het echt een kut FIFA, de 1e paar potjes voelde wel lekker aan, en had je echt het vrije gevoel op het veld. Maar nu kom ik steeds meer irritante puntjes tegen zowel offline als online:

    Online:
    - Mensen die alleen met Spanje, Engeland of Brazilie voetballen. Die gasten rennen het hele veld over in 2.6 seconden. Speel zelf gewoon standaard met Nederland, maar het is net zo'n gatenkaas.
    - Verdedigen lukt echt voor geen kloot. Je laat je verdediger de bal blokken, deze valt via via via weer net voor de tegenstander zijn voeten, die dan 1 op 1 staat tegenover je keeper. Dit is echt mega irritant, want het is net zo'n stuiterbal soms.
    - Ik hou van pass-combinatie voetbal, dus probeer dit ook altijd met FIFA. Online duurt het soms een volle seconde alvorens mijn man de bal door speelt. Door die ene seconde wordt mijn pass weer onderschept en kan hij weer vrij door rennen.
    - Lijkt soms ook alsof mensen met 20 man op het veld staan. Rare opstellingen ben ik ook al tegengekomen. 5-1-4 of 4-1-5. Hierdoor kan je lekker het middenveld over steken, maar sta je in een overmacht van verdedigers.

    Offline:
    - AI die nog steeds magische ballen klaar legt op Legendary of Pro. Ik krijg minimaal 10 Frank de Boer (WK '98) cross-passen over het hele veld, die zo pan klaar neergelegd worden.
    - AI op lage moeilijkheden blijft steeds doelloos met de bal rondlopen op het veld.
    - De besturing van de spelers is veel te vrij geworden. Vooral in de verdediging kiest de PC soms een speler uit die ik helemaal niet wil besturen, en dus de verkeerde kant op loopt. Tegenstander kan hierdoor weer vrij doorlopen.

    Ik koop niet elke FIFA game, maar heb sinds 1997 wel een stuk of 14 edities gespeeld. Persoonlijk vindt ik het realisme/animatie van de spelers wel steeds realistischer geworden, maar de besturing wordt ieder jaar kutter. Heb hier nog een good old FIFA 06 liggen en als ik het vergelijk met de besturing van FIFA WK 2010 dan vindt ik die toch veel aangenamer. Ik weet niet of ik nu zo slecht ben in FIFA, maar ik irriteer me soms mateloos en het gebrek aan richting in de besturing. Online lopen tegenstanders gewoon langs me heen, omdat mijn verdediging die bal niet blokt. En als ik hem dan blok, dan valt hij weer voor de voeten van de tegenstanders.

    Zo weer ff me irritatie af kunnen schrijven. Iemand interesse in de game, PB me maar wat hij gaat de deur uit. :'-(
     
  19. Momus

    Momus Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de game wel leuk voor even. Maar Petit, die opstellingen en teamkeuzes liggen aan de spelers die de game spelen niet aan de game zelf.

    Ik heb de game van de release en dit weekend gaat de game de post op. Prima vermaakt die 1,5 week.
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een duur grapje. ~50 euro voor anderhalf weekje.

    Ik blijf 'm wel doorspelen tot fifa 11 denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina