MapPacks

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mr Dave, 7 mei 2010.

  1. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een nieuw Xbox LIVE account te maken.
    (Bij de uitleg voor het gemak account A en account B)
    Alleen zijn er bij mij onduidelijkheden over het behouden van map-packs.


    Ik heb me laten vertellen dat map-packs zijn opgeslagen op je xbox en dus voor alle accounts gelden.
    Als ik op account A dus de map-packs heb gekocht kan ik ze op account B ook spelen.
    Alleen als ik vervolgens account A van mijn xbox verwijder, blijven de map-packs dan evengoed op account B speelbaar?
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal is het zo dacht ik; je kan op dezelfde xbox waar je het op gedownload hebt de DLC spelen op alle accounts op die xbox. Als je het op een andere xbox wil spelen moet je ingelogd zijn met het account waarmee je het gekocht hebt.

    Edit: dat laatste kan normaal wel als je een nieuwe xbox koopt gewoon a.h.v. licence migration.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  3. Mr Dave

    Mr Dave Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp kan ik account A zonder problemen verwijderen nadat ik account B heb aangemaakt?
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Niet echt, normaal kan je dacht ik geen DLC echt overzetten naar een andere gamertag. Als je met een ander account op dezelfde xbox speelt kan je echter wel hiervan gebruik maken. Maar stel ooit op een xbox moet het originele account ingelogd zijn.

    Edit: tenzij je deze tric bedoelt, maar als je dan een nieuwe xbox hebt moet je het wel opnieuw doen.
    1.) find a friend that has the wanted dlc.
    2.) ask him to send you his account info. (pass and email)
    3.) recover his account.
    4.) go to http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/
    5.) sign in on his account.
    6.) hover you mouse over the support tab then click license transfer in the drop down menu.
    7.) follow the on screen step until you see finish.
    8.) on the xbox press the guide button. go to the tab furthest right and click account management.
    9.) click download history. download the wanted dlc and your done.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom wil je eigenlijk een nieuw account maken?
    Ik weet niet of dat gaat werken d.m.v. savegames, die kunnen ook wel eens accountgebonden zijn.
     
  6. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt natuurlijk ook je gamertag laten veranderen voor 800 punten! (als het je alleen om een andere naam gaat)
     

Deel Deze Pagina