Hi all, Ik ben van plan om een Xbox aan te schaffen. Hoofdzakelijk support voor DD5.1 en Breedbeeld konden mij overtuigen om voor deze console te gaan... Nu effe een vraagje, ik heb gemerkt dat niet alle games widescreen ondersteunen? bvb. DoA3 is 16, maar Bloodwake is dan weer 4:3 Ik heb een breedbeeld tv dus de games moeten wel degelijk 16 zijn voor mij. Weet iemand welke games 16 zijn en welke niet? Of een site waar deze info te vinden is? En als je een 4:3 spel dan speelt op een breedbeeld, krijg je dan zwarte banden of kun je dit aanpassen of...? Alvast bedankt voor mogelijke info/reacties! greetz
Bij de meeste breedbeeldtv's, kan je het beeldformaat aanpassen. Ik kan wisselen tussen 16, 4:3, breedbeeld en superzoom (een soort tussenmaat, dan zie je geen zwarte balken) Ik speel altijd op superzoom, dat geeft bij mij het beste beeld. Bij 16 valt er stuk buiten het beeld aan de zijkanten. Als ik jou was zou ik hem maar gewoon kopen, want de box ruled bigtime. Mzzl
Daarom schrijf ik 'm nog niet af hoor. Ik had gewoon graag geweten welke games effectief 16 zijn. Deze games komen dan voor mij op de eerste plaats om aan te schaffen... greetz
damm..... bijna alle nederlandse TV zenders zenden uit op 4 : 3....kijken je daarom ook geen TV en dus alleen naar DVD's Als een spel geen 16 : 9 ondersteund, dan wordt het beeld gewoon een beetje uitgerekt.... net zoals je nu naar yorin kijkt ofzo.....
Ik kijk idd bijna enkel DVD's. En de weinige zenders die ik kijk, ondersteunen soms 16 : 9, TV1 bvb. (ik woon in Belgiƫ). Dat is nu net wat ik haat, dat het beeld vervormt greetz
Zwarte balken merk je op den duur nix meer van. Gewoon de lijfspreuk van MS wat meer toepassen (play more)
bij de meeste breedbeelds kan je het beeld tog verstellen? dan zie ik het probleem niet hoor! gewoon kopen dat ding
Als jij je XBOX op breedbeeld instelt en je zet dan je tv op breedbeeld dan is het beeld altijd goed.
Ik heb bij DOAIII, Halo en PGR geen zwarten balken... Zo als gezegd kopen! Het is echt een TOP console...!