[SegaGT 2002] Beginner's Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door HanTheMan, 10 mrt 2003.

  1. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    IDD en das nog leuk ook:+ btw ik vind de Superseven can Catterham ook Superlekker rijden hoe die auto optrekt geweeeeldig (vooral als je hem opvoert!)
     
  2. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ben die event races een beetje moegereden.. :confused:
     
  3. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst de Toyota TE27 gekocht.... aantal races gewonnen en toen een Lancer Evolution IV gekocht... echt een heerlijk karretje, maar hoe meer ik hem upgrade hoe slechter die wordt. :confused: Heeft iemand nog tips? :p
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan hiij slechter worden? alleen zwaarder tog moet je lichte dingen kopen
     
  5. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat ik te snel ga en dat de AI steeds beter wordt. Zal maar eens opnieuw gaan beginnen en rustig aan gaan doen, beetje event races rijden en daarna een lekker bakkie kopen. :p
     
  6. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begon met de fiat punto, lekker upgrade enzo, tussendoor nog wat event races rijden, dan de mitsubishi lancer 6 gekocht, alles upgegrade en veel gewonnen, en toen ik een ford gt concept gekocht of gewonnen en daarme alles uitgereden, nu lekker event races aan het rijden en mijn garage aan het uit breiden.:+
     
  7. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Sega is wel een goed spel, maar gaat op ten duur vervelen, als je al die Official Races hebt gehaald. Dan kun je eigenlijk alleen nog maar Event Races doen, en geld verdienen, en daarna je favo car kopen. Zoals al eerder gezegd, met de Ford GT is er helemaaaaal geen reet meer aan, dus verkoop 'm, heb je nog het meeste lol aan het spel :)
     
  8. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe bandjes zijn handig
     
  9. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Der zijn zoveel manieren om goed op gang te komen....Ik ben persoonlijk voor een fully upgraded skyline gegaan>551 pk en 4wd...heerlijk karretje :p
     
  10. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook die allerlaatste race van de official races doen, dan kan je in een race 45.000 credits winnen als je schadeloos rijdt, is wel 5 rondjes maar je hebt dan wel een veel grotere dat je schadeloos rijdt.

    * Koop geen 2dehands parts, daar heb ik alleen maar slechte ervaringen mee.
    * Meestal kan je het beste een turbo boven N/A tuning kiezen omdat je dan nog een turbine en een intercooler erop kan zetten en zo veel meer vermogen krijgen dan bij N/A tuning, klein nadeeltje is dat je banden erg snel gaan spinnen, maar dat kan je eventueel nog opvangen door je boost presure te verlagen.
    * En zorg dat je parts altijd in top conditie zijn.
    * Neem als 2e auto de S3 zeer goede auto met zeer goede wegligging
    * Een auto die erg goed rijdt, erg snel is en opzich niet heel duur is is de Lotus Exige, hij kost 55.000 maar als hij volledig getuned is dan is ie een van de snelste auto's met de allerbeste wegligging.
    * Zorg dat je alle auto's wint voordat je een andere lisence gaat halen (volgens mij alleen special prices maar dat weet ik niet zeker) anders kan je ze later niet meer halen, k heb dit zelf ook gehad, k heb nu alle auto's op drie na :'-( denk ik...
     
  11. Wervel

    Wervel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijk mij het best om eerst een peugot 206 te kopen en dan sparen voor een lotus Elise Exige. Dat ding is echt snel en je kan er best wel gemakkelijk 1e seizoen mee halen. mits je het genoeg tuned
     
  12. mattenijsjes

    mattenijsjes xbox rulzzz

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    koop eerst een peuegot 206 en dan de lotus;)
    echt snel karretje:cool:
     
  13. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop een ELISE, nog een leuke meisjesnaam ook, 2 in 1 :)
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    EDIT: links werken niet meer
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  15. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst de Peugeot 206 gekocht en toen de Chrevolet Corvette Z06. Echt een fijn bakkie, 400 pk, zonder tunen.
     
  16. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    wat ik doe is eerst de peagot 206 kopen vervolgens de event race proberen te winnen waarbij je als prijs de renault clio krijgt. die helemaal uptunen en je kan een tijdje mee:)
     
  17. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    aargggg, een clio, heb je daar wel eens in gezeten in het echt|:- . Ik ben begonnen met een 206 en flink upgraden, dan met heel de tijd van die race's op rechte stukken doen, wel zelf schakelen dan. Toen had ik een(ff xbox aanzetten) *kuch, kuch* clio:+ gewonnen. wel een fijn bakkie
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb idd wel eens in een clio gezeten. Helaas ging die lang niet zo hard als mijn voledige geupgrade clio uit gt2002 :p
     
  19. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Clio die is echt slecht. Ik heb hem ook gewonnen en maar meteen verkocht. Hij rijdt gewoon niet lekker.
     
  20. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dan zal het wel een kwestie van smaak zijn? maar de wegligging is erg goed, volledig opgetuned rijdt ie heerlijk door de bochten en bovendien ziet er mooi uit. ik zou graag een clio'tje voor mn deur hebben:p
     

Deel Deze Pagina