1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aiii dat is niet al te best, hoe ver stond je WiFi router en xbox van de zender af met de X41?

    Misschien!:p ben reach nu al zat eigenlijk :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  2. De Josz

    De Josz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    De wifi router stond 1 meter van de xbox 360 en de X4 af het was nog geen X41. Heeft dit gevolgen voor de headset dan? De X4 was nl. nog infrarood.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sorry ik had je post verkeerd gelezen, dacht dat je de X41 had gehad en die had gewisseld voor een X4 ofzo :p (net wakker)

    Had gelezen dat de X4 last had van andere signalen/lichtval, zeker als andere infrarode apparaten of prisma-achtige glazen dingen in je kamer had staan. Maarja als een andere X4 wel goed werkte zal het eerder aan de set zelf hebben gelegen.
     
  4. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij helpt het wel nu de zender van x41 verder van xbox afstaat en verder ist gewoon een goede headset echt goed geluid ik zou wel aanraden als je ut geld wil uitgeven
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb jij ook wel (eens) een laptop en/of mobiele telefoon dichtbij de set staan?

    En heb je een draadloze router ?

    Geen problemen met static, drop-outs, etc ?
     
  6. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laptop staat naast me en heb draadloze router ja en ik heb er nooit last van
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks!
    Damn, nu weet ik het echt niet meer. Ik ga proberen morgen de knoop door te hakken ... :)

    Ik ben normaal altijd heel snel met beslissen in dit soort dingen :eek:
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah ik ook 8) je hoort zowel hele goede als hele slechte verhalen over ELKE headset. Dus tja...

    Mja misschien kan mijn review je over de streep trekken, hopelijk is ie positief :+
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik wil van de week graag alan wake spelen en graag in 5.1 :D
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij is binnen :D

    Heb niet echt last van gekraak of andere rariteiten, wel vind ik het geluid soms een beetje té metaal achtig klinken in Battlefield, niet zo'n goedkoop geluid maar net iets teveel treble, dit is enkel met de schellere tonen zoals de light machine guns etc, dit ervaar ik enkel wanneer Dolby Processing aanstaat, met die optie uit klinkt het perfect. De zware tonen daarintegen klinken echt heerlijk :cool:

    Verder zit hij goed, geen logge bak om je harses maar gewoon een licht apparaat waar ik na 1 uur totaal nog geen last van heb gehad. En dit komt van iemand de zich al stoorde aan de standaard XBL headset. Moet wel m'n oor-ringen in die cups vouwen :+ Maar verder groot zat.


    De ervaring zelf is vreemd, het geluid klinkt totaal niet alsof je een Headset ophebt maar eerder of je in een cirkel van speakers zit, ff wennen nog. Pak nog steeds m'n afstandsbediening als ik hem zachter/harder will zetten :p
    Hoor nu ook opeens allemaal geluiden die ik nog nooit eerder had gehoord, echt een totaal andere ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  11. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens de functie ''headset'' in geluidoptie in de menu van de game.. misschien scheelt dat.O-)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Staat nu op headphones, kan helaas ff niet testen omdat de servers down zijn. Zoiezo heeft ie dat met muziek ook dus daar ligt het niet aan :mad:

    Wel heerlijk lekker hard muziek luisteren en nergens last van, en andersom m'n hyperactieve huisgenoten/buren kunnen me nu niet meer terroriseren. :thumbs::thumbs::thumbs:
     
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel op je batterijen letten want ze raken echt heel snel leeg.
    Heb je btw geen last van een sis want die heb ik op de mijne wel...
    Verder is het een top apparaat\o/
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heel zacht ergens in de achtergrond hoor ik hem sissen maar enkel als het muis-stil is en ik erop let. (zoals nu dus, bedankt! 8))

    Hoe heb jij je schakelaar op je zender staan eigenlijk? Als ik hem aanzet krijg ik dat metallic geluid en hoor ik geen dolby, maar doe ik het uit dan is alles toppie. Beetje wazig, wellicht zie ik iets over het hoofd :+
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  15. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op het dolby surround teken staan en bij de console settings bij audio op dolby 5.1
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah ik dus ook maar dan hoor ik dus dat vrij metalen geluid en geen surround.

    Als ik op Bypass (onderste dus) doe hoor ik een goed geluid maar stereo.

    Als de Xbox aanstand brand alleen het D Ledje en niet PL II (dus geen dolby pro logic) maar als hij uitstaat brand PL II wel en D niet..wtf?:)

    Dat Xbox geen 7.1 ondersteund weet ik maar vind het vreemd dat het geluid stukken minder helder klinkt als ik hem op Dolby instel...


    Xbox staat op Dolby 5,1 WMA.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je er gewoon aan wennen.. een maatje van mij, heeft al verschillende HS gehad, maar kan er gewoon niet aan wennen.. Strange but true.. Bij mij is het andersom, zonder HS kan ik ij niet concentreren..
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga voor de Sharkoon, dat weet ik nu zeker. Ik speel het meeste SP, en voor de MP die ik speel zal die prima voldoen. Qua Geluid krijgt de Sharkoon alleen maar positive recencies...

    EDIT:
    wel netjes snel geleverd dus bij! Nice!
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aan schel(ler) geluid kan ik niet wennen hoor ;) Voor de rest bevalt hij prima.


    Succes ermee, laat ff weten wat je ervan vind ;)!
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij moet toch niet op WMA dacht ik?

    En volgens mij is PL II het stereogeluid verdelen over alle speakers. Ik denk dat D (dolby digital) wèl het surround geluid is.

    Uitleg dolby PL II = stereo over alle speakers
    http://www.dolby.com/consumer/understand/playback/dolby-pro-logic-ii.html

    uitleg dolby digital = daadwerkelijk 5.1 of 7.1 surround.
    http://www.dolby.com/consumer/understand/playback/dolby-digital-plus.html
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2010

Deel Deze Pagina