1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat hebben wij ook aangezet UPnP. Maar het is nou net de mijne die er constant vanaf wordt gegooid. Jij hebt er geen oplossing voor gevonden?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had alleen maar problemen met DD-WRT v24 en ben daarom weer terug gegaan v23.
    Deze had ik gelukkig nog als backup !

    Je kan het volgende proberen.
    Geef de router een hard-reset en na het opstarten activeer je alleen de UPnP.
    Sla de instellingen op en geef de router een soft-reset.
    Als de router daarna opstart moeten de nieuwe instellingen geladen worden.

    Ik vond persoonlijk de Linksys een hele fijne router voor XBL en PSN.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ga eens naar My account op xbox.com. Dan staat daar automatic renewel ON of OFF. Kan je op klikken en veranderen.
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was het maar zo makkelijk. Maar als ik op internet zit kan ik helemaal niets veranderen.
    Er staat inderdaad:
    Lidmaatschapsniveau
    3 maanden voor €14,99
    Automatisch vernieuwen: INGESCHAKELD

    Maar hier kan ik helemaal niets aanklikken. En het enige wat ik bij andere menu's kan doen is MS Points of langer xbox live erbij kopen...
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    helpdesk bellen enige oplossing
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hebben ze het dan terug veranderd?
     
  7. nacas

    nacas NAC !

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand een oplossing voor mijn probleem??
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ok Carlo, eerst voor je IP probleem. Ik neem aan dat je nu werkt m.b.v. een dynamisch IP, wel vreemd dat het zo snel verandert. Dit zou je moeten kunnen verhelpen door te werken met een statisch IP adres toe te wijzen aan je xbox 360.

    Voor je MTU probleem, dit kan je normaal gezien gewoon in je routerinstellingen handmatig instellen. Het minimum is 1364, je kan'm best manueel op 1400 zetten. Dit stelt de grootte van de datapakketjes voor, en kan eventueel het disconnecten tegengaan indien groter. Te groot gaat gewoon niet en kan soms voor een bottleneck probleem zorgen maar op zich zou 1400 gewoon goed moeten gaan.
    Het kan gebeuren dat je router de aanpassingen niet echt doorvoert, ook al staat het juist ingesteld. Dan moet je je router eens hard restarten. D.w.z. enkele minuten van het electriciteitsnet halen en terug opstarten. Wil dit nog niet helpen en krijg je nog steeds een MTU error dan moet je je router even terug resetten naar de fabrieksinstellingen en dan terug instellen met 1400 als standaard.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit zal wel niet helemaal de juiste plek zijn, maar ik zag nergens een algemeen internet topic en ik vond het ook niet echt belangrijk om hier een nieuw topic voor te openen.

    't Komt erop neer dat ik me afvraag wat op het moment een echt goede provider is qua internet. Dus service, prijs en snelheid. Ik heb nu KPN (experiabox), en dat is echt dramatisch (niet alleen voor Live maar ook in het algemeen, internet valt echt te vaak weg).

    't Hoeft echt niet het snelste van het snelste te zijn of zo, maar ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen gamen terwijl het internet met in ieder geval 1 andere computer gedeeld wordt. Want nu lukt dat niet altijd even goed.
     
  10. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn Xbox Live Account (ik heb er 2) de e-mails veranderd. Ik heb nu ingesteld dat het account dat ik op mijn xbox gebruik en Xbox Live Gold op gebruik mijn primair e-mail gebruikt en het Xbox Live Account dat ik gebruik op de computer voor de game Quantum of Solace mijn secundaire e-mail gebruikt. Echter als ik nu inlog op xbox.com met mijn primaire e-mail zie ik mijn secundaire account terwijl bij contactgegevens duidelijk mijn secundaire e-mail staat. Hoe kan dit?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ineens logt ie niet meer in op mijn MSN op de Xbox 360, ik krijg de hele tijd een error dat het password niet klopt. Als ik echter datzelfde pasword invoer op de laptop bij Hotmail of MSN messenger werkt het gewoon. Wat is dit voor gelul?


    Ik zie trouwens dat het mogelijk is om een andere Live ID te koppelen aan Xbox Live, ik zou dan graag mijn normale MSN account gebruiken, die ik altijd gebruik voor MSN gesprekken, ik heb dit geprobeerd maar dan krijg ik deze error.

    The windows live ID you're trying to use is already associated with an Xbox LIVE,games for windows,or zune account. Try another....

    Kortom...

    Mijn normale MSN account email is 1@hotmail.com en die voor MSN op Xbox live is 2@hotmail.com (bijvoorbeeld), hoe kan ik 1@hotmail.com gebruiken voor Xbox live? Zodat wanneer ik live kom, alle MSN contacten mij kunnen aanspreken?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  12. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn Xbox Live Account (ik heb er 2) de e-mails veranderd. Ik heb nu ingesteld dat het account dat ik op mijn xbox gebruik en Xbox Live Gold op gebruik mijn primair e-mail gebruikt en het Xbox Live Account dat ik gebruik op de computer voor de game Quantum of Solace mijn secundaire e-mail gebruikt. Echter als ik nu inlog op xbox.com met mijn primaire e-mail zie ik mijn secundaire account terwijl bij contactgegevens duidelijk mijn secundaire e-mail staat. Hoe kan dit?
     
  13. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  14. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je nu exact op welk tijdstip je gold account eindigt ?
    Als ik naar ''My Account'' ga en dan naar ''Memberships'' staat er Xbox live 12 maanden Membership Gold, Member since 06.2009 en End Date 06.2010 . Hoe weet ik nu eigenlijk op welk dag van de maand dit is ?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als ik naar "My Account" ga via xbox.com dan staat er dit:
    Daar staat wel gewoon de precieze datum.
     
  16. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    word sinds vandaag continue uit xboxlive/ea-sservers geknikkert.
    NAT is open, en kan wel een fifi-match starten maar na een 5-tal minuten....#fail.
    Ik woon in e'hvn maar kan via telfort niets terugg vindenover evt. storingen aan het net....iemand toevallig ook last hiervan?
     
  17. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er even achteraan gegaan, maar wij hebben een nieuwe Linksys router en daar was volgens mijn huisgenoten alleen v24 voor beschikbaar.
    Binnenkort dat andere even proberen, maar echt vreemd dat maar één xbox dit heeft. Kan dit ook aan mijn xbox liggen of is het echt een software probleem? Mijn huisgenoot zegt namelijk dat de kans groter is dat dit gewoon aan mijn xbox ligt.
     
  18. AnthraX

    AnthraX We're oscar mike!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn Xbox Live Account (ik heb er 2) de e-mails veranderd. Ik heb nu ingesteld dat het account dat ik op mijn xbox gebruik en Xbox Live Gold op gebruik mijn primair e-mail gebruikt en het Xbox Live Account dat ik gebruik op de computer voor de game Quantum of Solace mijn secundaire e-mail gebruikt. Echter als ik nu inlog op xbox.com met mijn primaire e-mail zie ik mijn secundaire account terwijl bij contactgegevens duidelijk mijn secundaire e-mail staat. Hoe kan dit?

    Iemand godver?
     
  19. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb een nieuwe laptop gekocht met windows 7 (vista overgeslagen) en wil nu net als met mijn oude pc mijn media library sharen naar mijn xbox. Vanalles geprobeerd, maar het lukt me maar niet.

    In windows media player mijn library gevuld en streaming opties aangezet (automatically allow devices to my media..).

    Mijn pc ziet de 360 als ik kijk naar de ´network map´, heb daar streaming opties voor de 360 op ´allowed´ gezet. 360 kan de laptop niet vinden.

    Heb poorten opengezet in windows firewall, werkt niet. Firewall helemaal uitgezet, 360 kan laptop nog steeds niet vinden.

    Heb bij services network sharing services en upnp services aangezet, nog steeds geen verschil.

    Vond online dat 't problemen kan geven als je in een domein zit (wat ik dus heb), pc uit het domein gehaald en een homegroup aangemaakt. Nog steeds niks.

    Ben al de hele middag aan het klooien en proberen, maar ik kom er echt niet uit. Weet iemand wat ik over het hoofd zie??

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2010
  20. Deurloo

    Deurloo Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: kan geen verbinding maken met xbox live
    Welke provider?: weet ik niet
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:100 mb/ps

    Modem

    Welk merk modem heb je?: speedtouch
    Modem type?: ?
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: wat is dat?
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mc Afee

    Router

    Welk merk router heb je?: Eminent
    Welk router type?: ?
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: There's a problem with your connection. Select More Info for a description and of the problem of how you can fix it.
    Wat heb je geprobeerd?: Alle suggesties
    Waar stopt de test?: meteen
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
     

Deel Deze Pagina