Hier nog eentje opzoek naar een maandje Xbox Live /EDIT: Grapje natuurlijk. Die kaarten zijn gewoon voor 48 uur.
Heeft iemand een trial cardje voor me? Me CC wordt maar niet afgeschreven dus ik blijf maar op silver hangen
heeft iemand misschien een trail kaart voor mij? het maakt niet uit van hoeveel uur/dagen. ik wil graag een keer xbox live proberen vandaar dat ik liever eerst een trial wil. alvast bedankt!
Ik kan op mijn <18 gamertag geen Bad Company 2 spelen en ik wil dit spel zo graag spelen maar ik ga geen gold kopen op twee accounts. Dus heeft iemand toevallig nog een 48 uurskaartje? Of een paar misschien? PM graag. Heel erg bedankt! ~Jaime
Heeft er iemand een 24/48 uurs kaartje? Ik heb hem nodig binnen 15 minuten om even te RDR-en met een kameraad. Je moeite wordt beloont.
werkt niet, hij wil alleen je gegevens zodat hij met je account kan inloggen, en dingen met je creditcard kan betalen. EDIT: Wacht heb je nou jezelf gequote?
wie heeft nog een code voor een 48 uur of 1 maand trail liggen en wil hem gratis weg geven? PB me dan alsjeblieft want mijn geld is op en mijn gold membership is net verlopen en ik wil zo graag mijn nieuwe game online uitproberen
lees eerst voor de stom gaat lopen praten had een link geplaatst waar je graits een 48 uur kaartje kan krijgen maar werd als spam gezien dus asl iemand de lik wilt pm me maar is gewoon een nederlandse site van microsoft dus denk ff na voor dat je me gaat beschuldigen
Ik kende die site ook al, werkt echt hoor. Vul gewoon bij die Enquête overal in: nee, geen interesse maar vul wel je echte huisnummer enzo in. Krijg je gewoon een code hoor. Heb ik hier zelf ook nog gepost tijdje geleden.