1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik nog niet precies, lieft onder de 100 euro.
    Gewoon een capture card die je in je PC inbouwt.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wil je hd spelen of sd?
     
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij alle suggesties maar :D
     
  4. UltiMat3 Hero

    UltiMat3 Hero Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je de HD PVR niet beste op hun eigen site kopen? Heb je altijd nieuwste model toch?
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Er is maar 1 versie van de HD PVR en ze zullen hooguit wat firmware vernieuwen maar dat kan je gewoon downloaden dus je kunt gewoon bij andere winkels kopen hoor:)
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wie kan me helpen met een geschikt product te vinden voor mijn situatie.

    Ik heb thuis een laptop staan als pc waarmee ik dus zal moeten recorden. In de woonkamer speel ik op mijn xbox via HDMI op mijn TV. Op mijn kantoor heb ik een PC TFT scherm staan waarop mijn xbox wordt opgesloten via een VGA kabel.

    Wat zijn voor de VGA kablel en laptop de beste opties, liefst HD capturen. Alvast bedankt!
     
  7. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook op een of andere manier mijn games op de xbox filmen, alleen het is allemaal zo duur. Ik heb niet zoveel geld te besteden voor zulke dingen, maar ik hoef niet perse in HD kwaliteit. Het moet ook niet spuuglelijk zijn. Ik heb een laptop op me kamer dus als het een korte kabel is kan ik me laptop naast me tv leggen. Mijn tv is een lcd tv met HD ready. Iemand ideen?:+
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Speel je nu op een HDTV of op een normale TV? Als je op een HDTV speelt en een component kabel hebt zet het schuifje dan op SD. Als je zo wilt spelen tijdens het opnemen dan kan je een goedkopere opname kit kopen .. anders moet je toch rekenen op 200 euro ;)

    VGA - Geen oplossing
    HDMI - Intensity Shuttle maar dan moet je laptop wel een USB 3.0 poort hebben of je moet een xpresscard slot hebben en daar voor een usb 3.0 kaart voor kopen +/- 200 euro + express card 30-50 euro (intensity shuttle komt deze maand uit)
    Component - Hauppauge HD PVR - +/- 200
    SD - Dazzle Video Creator Platinum packet met de DVC 170 (alleen deze ondersteund Pal-60) +/- 60 euro .. of ingebouwde kaart hauppauge (70 euro)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dan idd gamefilmpjes wil opnemen spaar dan ff door zodat je voor hd kan gaan. je hoort het van de grote jongens op youtube ook, mensen willen hd zien.

    Ik zou dan voor de intensity shuttle gaan, dat is het beste wat er nu te krijgen is. kost je 180 euro, dus goedkoper dan de PVR en je hebt HDMI.
    idd wel USB 3.0 nodig, maar dat heb ik al.

    zat er ook even aan te denken, maar ben ten eerste niet zo goed dat ik vind dat ik er youtube filmpjes van moet posten en verder besteed ik die tijd toch liever aan gamen.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb de shuttle besteld ;) .. ik ben ook niet goed, maar meer voor mijn eigen archief en ik houd van gadgets
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha, dat probleem heb ik dus ook. wilde hem alleen al kopen omdat ik hem tof vind 8) en ja dat geld is veel maar kan het makkelijk betalen.

    tis ook zo klote heh, ben je jong en goed maar geen geld voor dit spul. ben je oud heb je al het geld voor dit spul maar te traag om nog wat voor te stellen. go 30+ :thumbs:
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Is hij al ergens op voorraad dan? Dat zou natuurlijk wel mooi zijn. :+
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nope nog niet :+
     
  14. Brian Ix

    Brian Ix Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met een capture card ik heb gehoord dat dazzle goeien kwaliteit levert maar is dat zo ik zie de DVC170 niet meer in een aankoop lijst meer staan. Ik heb een Computer met 2.0 usb poort niet 3.0 ik doe het eigenlijk voor de 1x dus daarom wil een een goede video creator kopen MAX PRIJS € 150,00
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor de dazzle DVC 170 moet je op ebay kijken;)
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor íets meer heb je eentje die de beste is wat je nu kunt krijgen.
    In HD opnemen met de Hauppauge HD PVR.
     
  17. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar?
    Dat ding ziet er super gelikt uit, kwil 'm ook!
     
  18. Brian Ix

    Brian Ix Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je denkt dat dit een goeien opneem apratuur is? Maar 182 Euro is niet slecht voor zo een ding ik zal er diep over nadenken maar toch bedankt voor je info. Ik wil het ook voor quickscopen gebruiken heeft het nog meer functie want ik wil niet een waardeloos ding kopen. Geef me wat meer info en ik denk dat ik hem zal kopen ( Hauppuage HD PVR )
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    www.videobewerken.nl (maar hij is nog niet uit ... staat in de pre-order)

    Wat is quickscopen?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb m gisteren in werking gezien op de AV Manifestatie beurs.
    Hij ziet er wel erg gelikt uit! voelt wel heel licht btw.
    Heb er foto's van gemaakt, zal zo wel posten.
    Ik krijg er heel misschien een gratis van hun, ze wilden graag weten of mijn camera (een canon 7D) uncompressed kon uit sturen via HMDI en ze wouden geen camera huren of kopen dus was hun alternatief er mij misschien 1 te geven, daarover gingen ze nog overleggen op hun werk:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina