Iss 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Eastmaster, 4 mei 2002.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
  2. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    T zal wel een foutje zijn, en anders lekker boeiend, met zn vieren voetballen zuigt toch, met 2 is veel relaxter vind ik, ben je tenminste altijd zelf aan de bal!

3. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Maar wanneer komt dat Spel, voor de GameCube is hij er al ik had al wel verwacht dat hij er al zou zijn, wie kan het me vertellen

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    release 15 mei

5. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ISS voor de XBOX is c.q. was al te koop (2 mei). Echter heeft een of andere 'belangrijke kill' flinke uitzaaiing gekregen.. en nu ligt ie op sterven na dood geloof ik (beterschap).

Waarschijnlijk heeft het daar mee te maken dat de meeste filialen her spel niet hebben. Naar het schijnt (gehoord van een baas van een winkel) zijn er een wel al een klein aantal over een (weer een klein aantal) winkels verdeeld. De kans is dus klein dat je er al een kon kopen.

Waarschijnlijk liggen ze er volgende week.. die boy belt me als ze binnen zijn.

Verder heb ik overigens ook de controller S bij hem besteld.. hij zei dat die ook volgende week binnen komt ..import..(1 week levertijd, lijkt mij beetje kort, maar ik hoop dat ie gelijk heeft). Prijs is nog niet bekend denk zo rond de 50 euro'tjes.

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    "Kill" "boy" ay ay, sranang?

7. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    off topic

nope

zelfs geen buru ; )

deze woordkeuze is denk het gevolg geweest van de haast waarin ik het bericht typte.

(wellicht w8te er een (tropische)dame :9 op me.. en aangezien ik bakra ben kom IK wel op tijd ;) )

Deel Deze Pagina