Xbox360 data migratie kit (Data overzetten)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rnd, 6 mei 2010.

1. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou precies. Als je net een elite hebt gekocht en je wilt je 20 gb hdd naar je 120 overzetten. Dan heb je zo'n kit nodig. Ik dacht dus dat die kit gratis was en dat las ik hier ook een paar keer. Maar nu ik aan het zoeken ben geweest kom ik erachter dat ik 15 euro voor dat ding moet dokken :mad:
    Alvast bedankt

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Je kan toch bellen naar MS, en als je dan 2 serienummers geeft sturen ze hem gratis.
    Right?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Right, zo ging het altijd (bij mij ook).
    Maar op een gegeven moment zijn ze er geld voor gaan vragen (don't ask me why). Maar misschien dat je kan bellen en zeiken dat je een Elite hebt gekocht en niet wilt betalen voor dat ding dat ze hem dan gratis versturen.

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Maar kan je op zich ook niet gewoon even een USB stick van 16Gb ofzo formatteren tot xbox 360 MU en dan gewoon alle savegames/profile info/etc. handmatig kopieren/verplaatsen (moven) naar je nieuwe HDD?

5. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan wel maar probleem is ik heb geen usb stick. En ik vind het wel zo netjes als microsoft gewoon een kit meegeeft. Ik koop tenslotte wel een nieuwe xbox omdat mijn oude xbox ofcourse een RROD had.

Edit: Medewerker zegt het zelf ook. Je kan het gewoon op een usb zetten en dan op je nieuwe hdd. Maar dat duurt alleen iets langer. Maar ik heb dus geen usb.

Iemand een transfer kit voor mij :mad:?

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  6. LeGerman

LeGerman Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb wel zo een kit maar sta op het punt een 250 gb schijf aan te schaffen, en dan zal ik hem weer terug moeten hebben om zelf mijn savegames weer over te zetten....en ik ga geen geld betalen voor een nieuwe snap je ;) dus als jij kan garanderen dat ik dat ding terug krijg wil ik die kit best naar je versturen.... stuur me maar een pm

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds December 2009 vraagt Microsoft € 12,50 voor die kabel =(
    De veranderingen zijn gekomen met de release van de Eilte zonder HD-kabels.

Ik heb hier nu 3 Xbox360 in huis en kreeg de kabel ook niet gratis , de muts van de helpdesk vroeg meteen naar mijn creditcard.
    Was toch van plan om een nieuwe 250GB erbij te kopen dan gebruik ik de bijgeleverde migratie-kabel ook gebruiken om de 20GB over te zetten naar de bijna ongebruikte 120GB HDD.

8. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees op verschillende plekken dat je de data eerst naar een pc moet zetten, kun je niet van HDD naar HDD overzetten?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Voor het overzetten van data van de originele Xbox360 HDD naar een nieuwe HDD kan je alleen gebruik maken van de migratie-kabel.
    Deze zet eerst de data van bijvoorbeeld de 20GB over naar de 60GB , 120GB en 250 GB en na het overzetten wordt de inhoud van de 20GB gewist.

De eventuele aanwezige data op de nieuwe hdd wordt ook gewist !

10. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ok dank je

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de gameshop een migratie-kabel kunnen kopen voor € 9,50

Thuis ontdekte ik dat de kabel alleen geschikt is voor de geheugen dingen van Datel :mad:
    Achterop het boekje staat , This product is not sponsored , endorsed or approved by Microsoft.

Het bokje lag zo in de vitrine dat de tekst Xbox360 goed leesbaar was , ik wil Zaterdag mijn € 9,50 terug hebben.

Deel Deze Pagina