lekkere grote quote, komt omdat ik het met het hele stuk niet eens ben
over je 1e alinea, ik heb nooit gezegt dat het een feit is zoals je ook kon lezen was dat mijn mening onderbouwt met argumenten, waarover dus gediscusieerd kan worden...
over dat stuk waarin een heleboel hahaha etc in voorkomt en "ben jij er zo eentje".. zijn er meer dan van?
en daar nog even op verder.. je kan een fan zijn, en een fanboy zijn en je kan ook nog gewoon je eigen mening hebben waar je gewoon redelijke argumenten voor hebt.. in dat laatste geval ben je sowieso geen fanboy, en hoef je niet eens een fan te zijn..
en ik ben een fanboy omdat ik zomaar dingen zeg?
dan is dat voor iedereen dat geval, want ik zei die dingen naar aanleiding van mijn eigen ervaringen...
Maar uit je reply's maak ik op dat je een totaal verkeerde indruk van me hebt, mayb wil je is op powerweb forum naar het niveau van me posts informeren, of hier eerdere posts van mij nalezen??
..
niet dat ik het goed wil maken ofzo, ik blijf het gewoon met je onneens, maar ik hou er niet van als mensen een totaal verkeerd beeld van me hebben..
over je laatste post nog:
ok ik had in die post meteen mijn argumenten waarom ik dat zo vond erbij moeten doen, maar die zijn terug te vinden in de post na de post, was al te laat voor edit want de discussie was al op gang
Laatst bewerkt: 21 apr 2003