1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik kan de hele tijd geen verbinding maken met de upload service. :confused: Ik heb net ff een vette sesh gehad met Sabet. Ik heb een snowboardpiste gehad, goed voor uren spelplezier. :D Hij is nog niet helemaal af, maar als ie af is dan gaat ie online!
     
  2. bierjoost

    bierjoost Je kwam aan en toen?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Die servers van EA liggen er 9/10 keer uit. Ook a 4-5 keer een vastloper gehad idd.
     
  3. De Kleus

    De Kleus Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik ook constant last van. Telkens als ik iets wil uploaden of zoeken geeft hij aan dat er een error is van EA online.
    Erg vervelend natuurlijk :{
     
  4. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was echt leuk gister. Dat skatepark van jou is echt goed gelukt en echt vet om te spelen. Je moet hem echt zo snel mogelijk uploaden:9
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vanavond knal ik er nog wat shit bij en dan upload ik hem. Als het dan tenminste wel gaat.
     
  6. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie ik dat vanavond wel want dan ben ik wel online

    Dat ging wel heel snel8).. Ik vind de career tegenvallen. Die van Skate 2 was voor mijn gevoel veel meer gevarieerd. Wat ik dan wel leuk vind is dat je samen online career kan doen. ALs je dan vastzit dat iemand anders je kan helpen of gewoon omdat grappig is:)

    [​IMG]
    Deck Peddler
    1 Million boards sold
    75 [​IMG] (14-5-2010)
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha ik heb al meer tijd in de park creator gestoken dan in de single player. Maar misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen, want dan unlock ik natuurlijk ook weer allerlei shit voor in de park creator.
     
  8. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt geen geduld voor park editor:+ Ik heb tot nu toe wel alles ge"killed'. Wat wel een hele leuke toevoeging aan het spel is trouwens. Het geeft een extra moeilijkheidsgraad aan de challenge zelf. Iemand vanavond samen career killen?:9
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet nu nog zo'n 40 challenges en dan ben ik klaar. Ik moet nu nog Pro, Own the Lot en Own the Spot, de rest heb ik al gedaan. Thorax Crunch (HoM challenge) was nog 1 van de lastigste :9, en al die team challenges waar je een foto/filmpje moet maken zijn ook maar onzin zeg..

    @ Sabet, ik wil best wat career challenges doen want er schijnen een aantal pittige bij Own the Lot/Own the Spot te zitten. Misschien wil je ook even wat online achievements met me halen?

    Dat 'killen' is wel een leuke toevoeging inderdaad maar ik denk niet dat ik dat helemaal ga halen. Wist je trouwens dat er maar 83 challenges zijn die je kunt killen en voor de achievement moet je er 80 killen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  10. bierjoost

    bierjoost Je kwam aan en toen?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is team manager van het XBW team? Voeg me dan even toe aub. Gamertag Peltje. Heb al een request gestuurd.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    WinterBase NL is de teammanager.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Geregeld. Moest werken dus kon ´t niet eerder doen ;)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit was wel een WTF 8).
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha! :D Hoe kom je trouwens aan dat Dead Space mannetje? Die spot is trouwens wel één van de plekken om het makkelijkst 10,000 Trick (achievement) te doen. Met een goede drop heb je 3x en de lange jump er na geeft je genoeg ruimte om goede grabs te doen. Althans, zo is het mij gebeurd, toevallig. :+
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Type deadspacetoo in bij cheats om Isaac te krijgen. En ik had die 10, 000 trick zomaar gekregen:eek:.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zomaar? Waar dan? En bedankt voor die code.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee :eek:, ik was volgens mij gewoon wat rond aan het skaten.
     
  19. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed man, ik zal je even toevoegen vanavond. Ik heb alle foto's + alle pro's gedaan dus daar kan ik je meehelpen. Voor de rest heb ik iets van 8? spots gekilled. Hall of Meat vind ik wat minder leuk en is daarom ook wat minder gekilled:9 Own the lot kan je toch niet killen8)?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoe doe je nou eigenlijk online freeskate in een custom skatepark? Kan dat alleen maar door middel van de team lobby? Nee toch zeker?
     

Deel Deze Pagina