[Centraal] MotoGP (Full Version) XBW Challenge (schrijf je hier in)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mastapiece, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je doen als je je records verbeterd?? en ik bewdoel dan ook echt met een halve seconde of meer... moet je dan weer emailen? zo ja welk adrs was dat dan.....
     
  2. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de game mania in leuven was hij van vrijdag binnen :)
     
  3. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch niet naar Game Mania, als er zoiets bestaat als StoreGames waar alle games goedkoper zijn :p

    Zeg, kunnen we vóór vrijdag al niet eens proefrijden? Ik weet niet of het zaterdag zo makkelijk zal gaan. Misschien wel misschien niet. Want als ik bij m'n vriendin ben in't weekend kan ik niet Live wanneer ik wil. Als zij naar mij komt echter, dan wel.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag is een mogelijkheid als niemand er verder bezwaar tegen heeft (proefronde)

    verder heb ik nog een aantal gegevens nodig ivm de teamindeling
    Mastapiece, Bossplaya, roeland raijmakers (wat is je username): Tijden op Jerez, Mugello, Saschenring

    @poloscar...je kan je nieuwe tijden naar me toesturen (buddhist_fist@hotmail.com)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  5. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zijn die dan ?
     
  6. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik kan maar om de 2 week dan racen. hopen dat ik dan Mugello en Sachsenring niet mis. Ik hoop wel dat ik Donington dan mis 8)

    Maar het afsnijden, ik heb vaak dat ik te hard in een bocht ga, ik ben namelijk gewend om met alle drie de remmen te remmen bij een scherpe bocht. en dan snij ik wel eens perongeluk iemand af. als die zelf dan ook een beetje meewerken.

    Als je tegen de richting ingaan krijg je gelijk een ban hoop ik?

    Vrijdag die tryout vind ik goed. ik zal wat friends toevoegen trouwens.

    BossPlaya wat is je eigen gamertag, want Bossplaya XL bestaat niet. (ik ben dezelfde als Thyd the great DGS, dat je even weet tegen wie je praat)
     
  7. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde meer met afsnijden dat je bij bijvoorbeeld Jerez de laatste bocht heel vroeg van de baan afgaat....
     
  8. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxlive gaat deze week voor mij nog niet door, die 'Maat' van me die zn CC nummer zou geven, is helemaal para geworden, in het verleden al geldproblem gehad, snap ik wel maar nu kan ik dus niet Live, ik kan geen cc krijgen, is fok op. Iemand die mij online wil helpen:'-( ....?
    Dus tot die tijd is mijn Gamertag Redrumnl
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Dialogical , check je pm , ik heb de gegevens doorgestuurd , was gister niet online....
     
  10. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Puntentelling
    Ok , people , zondag gaat de 1e XBW MotoGp Challenge van start, ik hoop dat de meesten van jullie goed hebben geoefend, iedereen die meedoet heeft als t klopt al de gegevens aan Dialogical doorgemailt, heb je t nog niet gedaan , doe t snel ...
    De puntentelling is NIET hetzelfde als MotoGp omdat de verschillen anders te snel te groot worden,vandaar.
    Anyway:

    Hier volgt de puntentelling voor de Xbox World MotoGp Challenge Season 1.

    1e plaats: 15 punten
    2e plaats: 12 punten
    3e plaats: 10 punten
    4e plaats: 8 punten
    5e plaats: 6 punten
    6e plaats: 5 punten
    7e plaats: 4 punten
    8e plaats: 3 punten
    9e plaats: 2 punten
    10eplaats: 1 punt

    Als je niet kan racen, is t jammer maar helaas, 0 points
    Daarnaast word er ook een Teamklassement bijgehouden.

    Dialogical zal in de loop van de week Teammanagers en een host aanwijzen.
    De teammanager is verantwoordelijk voor t contact met ons, dus als je ergens mee zit , meld t aan hem, zodat we dalijk geen tig mailtjes van iedereen krijgen, behalve natuurlijk als t echt dringend is.

    Er worden teams van 4 man gemaakt , onderling kun je gaan uitvechten wat de teamkleuren en logos gaan zijn.

    Als er vragen zijn , kom dan bij mij (Bossplaya), anders Dialogical of Mastapiece.
    Suc6 en Grtz Bossplaya
    ;)
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor het allemaal wel... als het goed is heb ik morgen de volledige versie, het moet wel te doen zijn om voor die tijd een aardige motor samen te stellen.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Fok!! zondag kan ik dus al niet. Doordeweeks kan ik wel, weekenden zijn gewoon veels te "random" voor mij om van te voren te zeggen of ik wel of niet kan..
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    zondag om 21:45 zit ik in de lobby! :D
     
  14. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke zondag doe ik zeker mee!

    Wanneer wil je vrijdag proefrijden? Ik ben niet zeker dat ik dan kan omdat ik vrijdagavond op restaurant moet voor een verjaardag. Maar de proefronde is niet verplicht, toch? Wie, buiten Magico, kan ik nog toevoegen? Ik stel voor dat iedereen zich op elkaars lijst zet, van degenen die mee gaan doen aan deze challenge.
     
  15. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahja, ik sta al 2100ste ongeveer op de rangschikking, en dat zonder te cheaten....
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ten 1e. mijn oude nick op XBW was King Blow Me. mijn nieuwe Nick is dus VySio. dus KBM kan geschrapt worden en VySio daarvoor dus in de plaats.

    ten 2e. Dat afsnijden. misschien kan je bij bepaalde tracks, zoals Valencia (Daar rij je bijna niet op de baan, alleen maar afsnijden zo'n beetje) SachsenRing en Jerez en de andere levels waar afgesneden word een sim zetten. bijvoorbeeld 40 of 50 % ofzo.

    ten 3e: ehh shit die weet ik niet meer. sorry, maar als ik het weet zal ik het wel weer vertellen.
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ten 3e Mastapiece meld je eens (ik heb je tijden ook nog niet)
    evenals Roeland Raijmakers
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  18. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ik me nog inschrijven.... heb geen zin om de hele thread te lezen :+
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ja kan..er zijn afzeggingen geweest
    pm me ff je tijden op Jerez, Mugello en Saschenring (ivm teamindeling)
    races vinden elke zondag om 2200 plaats..lobby is open vanaf 2130
     
  20. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    jij staat toch in me friends list....

    naja.

    ik pm het je morgen wel.... moet nu nog veel leren, morgen weer kut tentamens :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina