1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 elite €200(?)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fox40, 16 mei 2010.

  1. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik was van plan een PS3 te kopen maar omdat de Xbox 360 nu ineens zo goedkoop is bij de Bartsmit koop ik deze maar. Het enigste echte voordeel wat ik dan ook had voor de PS3: gratis online!

    Nu was mijn vraag of de webshopprijs ook geld voor in de lokale winkel, wil hem namelijk het liefst morgen al.

    Hier is ie; http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games-

    En is er een ander alternatief om die dure €70 van het draadloze kastje te besparen? (kabel gaat niet lukken)

    Groetjes,
    Joshua
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    met je prijsvraag zou ik gewoon even contact opnemen met Bart Smit zelf :)

    Mbt online gamen: de kaartjes voor live gold zijn regiovrij. Iaw je kan ze van over de hele wereld kopen. Ik heb bijvoorbeeld mijn 13 maanden live voor 30 euro op de Duitse ebay gekocht

    mbt de wireless adapter: ik zou de bazaar van deze site in de gaten houden. Er zijn altijd wel mensen die er 1 verkopen voor rond de 30.
     
  3. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb toevallig deze vandaag bestelt.....staat wel bij vermeld 'webshopprijs' dus ik neem aan dat ze alleen online deze prijs hanteren maar je kunt uiteraard altijd even bellen.

    Voor de snelheid hoef je het niet te doen....bij de bestelling werd vermeld dat deze binnen 2 dagen geleverd zou worden.

    Eindelijk weer vervanging voor de inmiddels alweer een half jaar overleden oude xbox360.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor 9.00 uur besteld is de volgende dag in huis !

    De webprijzen kunnen behoorlijk verschillen met die in de winkel.
    Het mooist van de Bartsmit/Interoys is dat je gewoon kunt betalen via Acceptgiro !
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Leroyy

    Leroyy Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb net de folder van de Bart Smit gelezen en daar staat dat het een weekaanbieding is, daarnaast staat er nergens bij dat het een internet-only aanbieding is.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wees er wel snel bij want op=op.
     
  8. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de Intertoys is hij ook gezakt naar 200 euro en in de winkel verkrijgbaar.
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    amerikaanse codes werken niet in europa!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    geld alleen voor mspoints ... Live abo's werken wel
     
  11. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toevallig vorige week bijna dezelfde box, alleen met 2010 fifa world cup erbij gekocht (dus 5 spellen) bij mediamarkt online voor 222 euro
     

Deel Deze Pagina