1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die achievements boeien me niet ze veel. Halen me ook UIT het spel. Als ik door de dark achterna wordt gezeten ga ik toch niet op zoek in elk hoekje en gaatje naar thermosflessen ? 8)

    Enne, ik doe 1 playthrough op normal. Daarna is het tijd voor RDR :D
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je het spel zo doorloopt is toch ook niet leuk?Ik onderzoek altijd elk hoekje.Vind ik gewoon leuk.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad ik ook, ik heb best wel veel collect achievements al. Puur omdat je overal al kijkt automatisch.

    En deze game met een guide spelen om zo snel mogelijk alle achievo's te halen is echt zonde van de ervaring.

    Net Episode 4 gespeeld. Man wat een meesterwerk. Zal ik aan Episode 5 beginnen? Lol toch wel gek dat je het zonde vind om een supervette game te spelen omdat je anders te snel klaar bent. Moet niet gekker worden :+
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd.Je kijkt automatisch al overal rond.Doe ik ook.Dan kom je vanzelf al die collectables tegen.Echt super tot nu toe het spel.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tuurlijk onderzoek ik alles rustig... maar in de actie scenes waarin je achterna gezeten wordt ga je toch niet op zoek naar collectibles ? Help, ik word achterna gezeten door het kwaad. Rennnneeeeeen! Oh, wacht even, ff een thermosfles oprapen ... :eek:
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als ik er 1 zie dan ga ik hem wel proberen the halen :+ flare laten vallen en weer terug. Maar ik ga inderdaad niet rustig exploren op het moment dat ik wordt opgejaagd. Dat gaat natuurlijk ook niet :cool:.
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    God wat supervet dit. Zit nu midden in episode 3 en krijg er echt geen genoeg van. Geniaal gedaan.
     
  8. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Je komt af en toe ook echt in die situaties waarin je bijna een hartverzakking zou krijgen... geen munitie meer en het licht is 200 meter verderop 8) Keihard rennen en af en toe omdraaien om die Taken te verblinden. Je gaat steeds langzamer rennen omdat je vermoeid raakt en ondertussen vliegen de sikkels en ander oorlogstuig je om de oren. God wat ben ik iedere keer weer blij als ik dan onder die lantaarnpaal even op adem mag komen. Maar dan moet je weer verder! Met van die heerlijke gemengde gevoelens. Ik wil wel verder maar eigenlijk ook niet! *)

    Dat is echt het heerlijke van deze game.. ik hang ergens in chapter 5 momenteel.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Fijn om te weten. Ik had ergens gelezen dat je voor nightmare, hard moest doorspelen. Gelukkig is dat dus niet het geval.

    Ik probeer op m'n normal playthrough zoveel mogelijk collectibles mee te nemen. De rest haal ik later wel met een guide.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol:

    Zoo herkenbaar...
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer ook op te rapen wat ik vind.
    spel is super tot nu toe alleen veel te snel uit denk ik.
    hoeveel episodes zijn er ?
    ik begin nu aan nr 3
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    6 in totaal
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Licht en schaduw effecten zijn werkelijk subliem gedaan en dragen enorm bij aan de sfeer van het spel. Het is echt creepy. Ik ben ook blij dat ik net mijn nieuwe 5.1 headset heb, heerlijk geluid ook!
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    idd
    heb vandaag alleen bij mijn moeder kunnen spelen en heeft een oude tv.
    morgen kan ik spelen op mijn gewoon full hd tv ben benieuwd maar het ziet er prachtig uit.
    jammer dat het spel zo kort is.
    1 uurtje per episode nu ongeveer en ik loop er nog al traag doorheen.
     
  15. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je op HARD?
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    neen op normal.
    na dit meteen op nightmare beginnen.
     
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je binnen een uur een episode hebt dan doe je het echt wel snel hoor. Ik luister alles, radio, tv, gesprekken van mensen. Ik kijk ook echt in iedere hoek en ik doe denk ik 2 uur over een episode. Misschien wel iets langer. Ik speel wel op hard dus heb wel eens stukjes die over gedaan moeten worden.
     
  18. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Op HARD doe ik gemiddeld 2.5 uur over 1 chapter, best lang imo.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb net episode 1 gecomplete. Ik speel op normal en vind het ook wel kort. Ik verken ook veel. Ik vind het wel erg sfeervol!

    Overigens is het echt makkelijk best grote stukken te missen:

    Als je bij de gas station komt en je gaat gelijk binnen exploren en je gebruikt de telefoon dan krijg je een cutscene en eindigt de episode. Terwijl je buiten nog erg veel kunt doen, naar twee kanten een eind lopen, waarbij je door veel Taken wordt belaagd.
    Aan het einde van de weg staat een thermosfles...

    Ik vind overigens wel dat je maar kort kunt rennen.

    En hoe gebruik je de flare gun het meest effectief ?
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, ik speel het ook voor de eerste keer, normal en ik doe er bijna 2 uur over om een episode te halen. Veel exploren.

    Net Episode 5 gespeeld, klote nu al weer voorbij. Nu kap ik ook maar even. Anders heb ik morgen niets meer te doen ;).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina