Half Life 2 officieel bevestigd!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 21 apr 2003.

  1. Oele

    Oele Yeah baby!!!

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Half life was duidelijk een van de betere FPS-games, maar al dat gezoek en gepuzzel mogen ze op een console wat mij betreft weglaten. Maar let it be said: Half life is een icon, net als Halo, Unreal, Quake, etc. Dus 'nuff respect... kom maar op met Half life 2
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    joh dude, hoe kan jij dat nou weten?
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja inderdaad...misschien word half life 2 wel 10x beter dan halo 2.............de vergelijking met starcraft ghost snap ik niet helemaal want die is third person en is ook veel op stealth gedoe gedinges.

    ik vind dat je een game nooit kan beoordelen voordat er wat van gezien hebt.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wehehee, de "They hunger" Mod voor Half-Life is cool.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wow, een helderziende?

    Get real! Houd je mening maar voor je tot je alle titels gespeeld hebl, dan klink je minder 'fanboy' en een heel stuk slimmer.

    Misschien worden ze allemaal 'precies' even goed, of misschien niet. Misschien heb je gelijk, of niet!

    We weten het nog niet en ik weet zeker dat het per persoon zal verschillen 8)

    Sommige mensne zullen Half-Life 2 misschien leuk vinden, andere misschien niet, dunno! Such is the nature of the beast.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    wat een vijandigheid, maar wat blijkt, blizzard heeft tot nu toe nog nooit teleurgesteld, ook niet bij sequels.. aangezien half life 2 sowieso een pc game wordt, en dus de xbox een poort krijgt is het al minder, en aangezien het ook nog is een sequel wordt wordt het tog al heel lastig om die game dan beter te maken dan Starcraft Ghost..

    hmm.. weet je wat een fanboy is? .. want wat ik zei was puur een mening die ik heb gebaseerd op de hierboven te lezen argumenten.. dat je het er niet mee eens bent wilt nog niet zeggen dat het dom is en dat het fanboy klinkt...
    is het de bedoeling niet van dit forum dat je juist over de meningen discusieerd?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet vijandig, ik probeer je iets te leren waarmee je iets serueizer kan overkomen dan in het wilde weg dingen roepen. Dat het je mening is is duidelijk, maar het is dan ook een mening nergens op gebaseer. Iedereen heeft een verschillend emening dat ji jdus vind dat blizzard niet teleursteld is jouw mening geen FEIT.

    Kortom, dat jij dat aaneemd voor feit en de rest van je mening daar op baseerd, dat is jouw probleem maar daar heeft de rest geen boodschap aan want je baseerd en mening op een mening!! Komt geen feit aan te pas, en dan doe je ook alsof je het spel al hebt gezien en of uitgespeeld. DOMMMMMMMM

    Half-life 2 KOMT nog niet eens naar de Xbox. Ik snap niet eens waarom dit in dit forum staat????

    Hahahahahahahahahaahahhahahahaahahahahaahahahaha ben je d'r zo eentje? HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAH

    Sorry hoor maar daar moet ik van lachen, ik ben alleen maar de baas van deze site, ik weet niet wat een fanboy is nee!

    Jij bent een fanopy omdat ji jzomaar wilde dingen roept alsof ze feit zijn. Je zegt niet dat het je mening is, je claimt die dingen alsof je ze zekerweet. Het spel is nog niet uit, meningen verschillen. Dat zeg IK. Dat jij het misschien kutspel vind is best, NADAT hij uit is en je hem gespeeld heb. Nu is dat NIKS waard.

    Als je nou zegt:

    "Ik denk dat het geen goed spel wordt, omdat......Ik meer van Blizzard games houdt, die von dikzelf persoonlijk erg sterk."

    Dan klinkt je in ieder geval een stuk redelijker dan:

    "Half life 2 zuigt, blizzard heeft nog nooit teleurgesteld, dat is een feit"

    Want het is geen feit, voor jou misschien maar voor anderen niet. Leer discussieren. Niet vijandig, gewoon een paar tips.

    Persoonlijk vin dik Counter Strike de grootste stront die er bestaat, en ben ik van mening dat het alleen maar zo groot is omdat het zo groot is. Iedereen speelt het dus gaan meer mensen het spelen, niet omdat het goed is of persee leuk.

    Maarja dat is een mening.

    Half-Life vind ik simpelweg de beste game ooit gemaakt...met Halo natuurlijk! :p
     
  8. Spec.Ops Xero 9

    Spec.Ops Xero 9 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar Counterstrike op de xbox, samen op één dvdtjuh met Day Of Defeat....!!!!!!!=)
     
  9. ITNL

    ITNL Guest

    boring. cs is het stomste spel ooit. En hl 2mooier dan doom3, hahahahha grappig hl is was het lelijkste spel ooit samen met cs.
     
  10. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    En voel je je nu goed ofzow? Wat is dat nou voor lomp argument :|
    Enne, over argumenteren:
    Dat kan je niet menen :| Je legt hem net uit dat je je mening goed moet argumenteren, en jij zegt dat iemand anders iets alleen leuk vind omdat er veel mensen het spelen..., zou het misschien zo kunnen zijn dat het gewoon door anderen leuk wordt gevonden? CS is gewoon een vet spel, en veel mensen zijn het daarin met mij eens. Hij speelt lekker en het heeft gewoon ijzersterke gameplay. Maarre, laat het "baas zijn van deze site" je niet teveel naar het hoofd stijgen eej :p

    EDIT: ff wat gare dingen beter geschreven :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  11. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo komt het blad er uit te zien toch?? ik zal 't eens lezen. Ik heb Half life nog nooiit gespeeld dus vandaar geen meningen van mij, maar gezien het aantal postivieve reactie's ben ik er wel benieuwd naar.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe effe normaal man? Waar lees jij dat ik zeg dat ik beter ben dan iemand anders?

    Datis mijn antwoord op dat hij beweert dat ik niet weet wat een fanboy is. Zie ze alleen maar.

    Het gaat erom dat hij over een spel dat nog niet uit is claimt dat het slechter is dan andere spellen dieniet uit zijn.

    Hoe kan hij dat weten?

    Ik zeg wat MIJN mening is over counter strike. Als een spel uit is kan je er ten slotte je mening over geven. Ik vind CS GEEN ijzersterke gameplay hebben en NIET lekker spelen. Als het dat wel had, zou ik het ook leuk vinden. Verschil van mening.

    CS heeft geen diepgang, geen enkele, en dat zie ik graag in spellen. (vind ik)

    Volgens mij laat JIJ het jezelf naar je hoofd stijgen, jij bent de enige die je er wat van aantrekt dat ik zeg dat ik de baas ben. Hoe is dat niet waar?

    Dus de directuer mag niet zggen dat hij de directeur us, en de president mag niet zeggen dat hij de president is? De koniging niet dat zij de koniging is? Doe effe normaal. Jij geeft er een negatieve betekenis aan, ik gebruikt het alelen maar om te laten zien dat ik wel degelijk weet wat een fanboy is omdat dat mijn werk is. HOE ben ik daardoor suprieur?

    Echt dom...
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Jezus, wat een geruzie over een spelletje. Niet normaal meer. Als de games uit zijn en de reviews zijn goed koop ik ze allemaal wel.

    p.s. Kobold, voor een XBW baas maak je behoorlijk veel schrijffouten. :+ Relax een beetje en even tot tien tellen voor je gaat typen. Dit soort gastjes zijn het niet waard om opgefokt over te raken.
     
  14. flotterpower

    flotterpower GS-tunnel& XBConnect

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    1. cs is een mod; een aanvulling op een bestaand spel

    2. hl2 mooier dan doom3, wie zal het zeggen? heb jij ze al gespeeld?

    3. hl lelijkste spel ooit, weet jij nog wel wanneer hl uitgebracht was? juistem en nu stil houden als je niks nuttigs toe te voegen hebt aan deze discusse/thread


    o ja nog even over punt 1,...
    dat is jou mening.
    mijn mening is dat "dave'' het stomste spel is dat ooit gemaakt is. maar dat is dan weer (zoals al eerder gezegd) mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan wel? Maar je begrijpt toch wat ik bedoel?. Dus maakt niet uit. :{
     
  16. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, maar jij zegt alles hetzelfde, maar dan voorzichtig met "vind ik" erachter en dat soort dingen.

    En waarom laat IK het naar mijn hoofd stijgen als jij duidelijk een punt wil maken met dat je de baas bent, en het daardoor wel weer weet?

    Bovendien, als ik het volgende opmerk: Wow, MoH:AA is echt een supervet spel!
    Dan is toch ook al duidelijk dat ik dit vind, waarom zou je het overal bij moeten benadrukken..., als iemand tegen mij dat zegt dan gaat er bij mij meteen een lampje knipperen dat hij dat misschien wel vind, en dat het geen feit is.
    Owja, en waarom zit je iedereen dom te noemen, dat staat ten eerste enorm kinderachtig, net als het overdreven hoofdlettergebruik, als je een punt wilt zetten kan dat ook op een normale manier, en zonder uitlachende verwijzingen naar de persoon op wie je het gemunt hebt.

    Owja:

    Die regel klinkt misschien wat ongelukkig, maar was sarcastisch bedoeld... Daar was het :p-icoontje voor. Enne, je laat er geen gras over groeien, ik probeer je echt niet belachelijk te maken hoor :p, maar ik zie nu wel dat dat de baas van dit forum niet bedoeld was als in de manier waarop ik deze interpreteerde. (je had beter kunnen formuleren als: ik ben XBW moderator, dus ik weet heus wel wat een fanboy is oid.)

    EDIT: ff 1 zinnetje anders opgeschreven :)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk begrijp ik je, het staat alleen een beetje lullig en wij moeten tenslotte ook op ons taalgebruik letten. Het was ook niet bedoeld om je af te zeiken hoor.
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoeft van mij niet hoor!!!!! :p Als ik 't mar begrijp dan isset goed!!
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We hadden het over spellen die nog niet uit waren. En nee natuurlijk hoef je dat niet overal bij te zetten, als het uit is dat kan je vergelijken. Als het niet uit is.....niet.

    Dit is wat hij zij:

    "waarop ik doelde was dus dat half life 2 het niet op kan nemen tegen Starcraft Ghost en Halo 2.. dus mayb leuk voor op de pc, maar een betere console shooter dan 2 voorgenoemde titels zal het zeker weten niet worden.."

    Dat is wat ik zijn relaas niet helemaal vond kloppen...Misschien vind ik het zelf ook NA het spelen van die titels, maar nu ga/kan ik daar weinig over zeggen. Toch?

    Ik ben ook geen perfectie machine (close though) :9
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lekkere grote quote, komt omdat ik het met het hele stuk niet eens ben:)

    over je 1e alinea, ik heb nooit gezegt dat het een feit is zoals je ook kon lezen was dat mijn mening onderbouwt met argumenten, waarover dus gediscusieerd kan worden...

    over dat stuk waarin een heleboel hahaha etc in voorkomt en "ben jij er zo eentje".. zijn er meer dan van?
    en daar nog even op verder.. je kan een fan zijn, en een fanboy zijn en je kan ook nog gewoon je eigen mening hebben waar je gewoon redelijke argumenten voor hebt.. in dat laatste geval ben je sowieso geen fanboy, en hoef je niet eens een fan te zijn..

    en ik ben een fanboy omdat ik zomaar dingen zeg?
    dan is dat voor iedereen dat geval, want ik zei die dingen naar aanleiding van mijn eigen ervaringen...

    Maar uit je reply's maak ik op dat je een totaal verkeerde indruk van me hebt, mayb wil je is op powerweb forum naar het niveau van me posts informeren, of hier eerdere posts van mij nalezen??
    ..
    niet dat ik het goed wil maken ofzo, ik blijf het gewoon met je onneens, maar ik hou er niet van als mensen een totaal verkeerd beeld van me hebben..

    over je laatste post nog:
    ok ik had in die post meteen mijn argumenten waarom ik dat zo vond erbij moeten doen, maar die zijn terug te vinden in de post na de post, was al te laat voor edit want de discussie was al op gang
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2003

Deel Deze Pagina