Deze screens zien er iig zeer goed uit! Maar volgens mij is er verder nog niet heel veel informatie bekend, of wel?
Met de grafische kracht van de Xbox kan dit een mooie game worden (Je moet alleen die kracht kunnen gebruiken). En dit ziet er goed uit! ff afwachten dus.
ik hoop dat het een beetje met teams is en niet zo single player style als bij mohaa. Gewoon met een leer moet je aanhet vechten zijn of met een team ofzo. Just like in the real thing....
ik wacht meer op return to castle wolfenstein alleen jammer dat ze er weer zombies in moeten stoppen.
Ik zie het wel als ie af is en er al flink wat reviews van zijn geschreven.. Het gebeurt imo te vaak dat een spel er vantevoren veelbelovend uitziet en dan toch dikke shit schijnt te zijn of gewoon heel erg tegen te vallen..
rtcw komt in mei uit of mischien wat later....Maar wanneer ie komt weet ik niet zeker of ik hem ga halen. IK heb het op pc gespeeld en is allemaal niet zo veel bijzonders. Maar ik wacht af wat ze in reviews zeggen, mischien is de co-op mode wel super vet, en liven helemaal de bomb. Maar ach we will c
volgens mij word dit echt een topgame..zit met smart te wachten op wat meer info!! en screens want deze screens zien er zeer belovend uit...
als het ook maar een beetje vernieuwend is vind ik het zeker een toffe game. want al is het makkelijk te vergelijken met andere oorlog games en het er dus niet echt uitspringt is het voor mij ook gedaan