1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 nov 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Tja, vind het er dan ook maar matig uit zien. Ik kijk wel lekker de film en pik deze ooit eens op voor een tientje/twintigje op de Bazaar/internet.
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem, op het eerste gezicht grafisch overwacht mooi maar dat is alleen de omgevingen, zit vol met foutjes zoals lichamen die zomaar verwijnen of zowiso heel snel, maar speelt crappy en voelt als een afgerafeld B spel.

    bij mij istie ook nederlands gesproken wat ik verschrikkelijk vind dat kan ik nergens veranderen voor zover ik gezocht heb 8)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Goddamn, dan ga je dus gewoon echt denken dat een volledig ander team bezig is geweest met deze, en dat dat gerucht over de volwaardige opvolger die in de maak zou zijn, echt waar is ook. Aan jou bericht te zien klinkt het als een haastproduct.....
     
  4. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je je xbox op engels zetten knul. :cool:
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ga ik niet doen voor dit kut spel :+
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: :'-( Prince of Persia old style... kutgame...?

    Nooit! Ik geloof het niet totdat ik 'm zelf gespeeld heb.
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft natuurlijk een mening
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Sands of Time gespeeld? Zo ja, wat vond je daarvan?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vond de vorige Prince of Persia echt een grote let-down. De graphics waren totaal niet overeen met de sfeer, Prins maakte kutgrapjes en het vechtsysteem was om te huilen.
    Hoop echt dat deze game weer het niveau van Warrior Within haalt, IMO de beste editie.
     
  10. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die was vet, maar de 2 current gen PoP games niet echt tof ofzo.
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit spel slecht gaat verkopen mede door de vorige pop met die gare orbs..

    vond daar ook niet veel aan
     
  12. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Denk dat ik deze maar ga huren/lenen/wachten tot ie zwaar goedkoper is... ik hoor namelijk van allerlei kanten dat het, hoewel vermakelijk, uber-simpel is (zeker qua combat) en zeer kort. Jammer :mad:
     
  13. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom koop je het dan?
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij is al 3 dagen geleden gelekt zie ik net.

    Het lijkt me zoiezo niet echt een slimme zet om same met een van de grootste titels van het jaar te launchen maarja, is ie iig lekker snel goedkoop te ritselen 8)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat hij het gekocht heeft...=(
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dion heeft hem niet gespeeld .. je kan het niet terug vinden in zijn profiel (geen gamerscore voor gehaald)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb het spel vandaag zelf ongeveer een uur a anderhalf uur gespeeld bij een vriend en ik moet zeggen dat ik de mening van die andere user hier niet deel, absoluut niet zelfs.

    Grafisch viel het me echt niks tegen, de omgevingen zijn erg nice en ook de character zelf ziet er gewoon normaal uit. Het lopen voelt een klein beetje houterig aan, hoewel, houterig iets te negatief klinkt. Laat ik het zo zeggen: Bij de vorige POP had ik het idee dat de mannetjes ge-motioncaptured waren, bij deze heb ik dat echt niet. Maar het speelt gewoon goed en het verpest het echt niet.

    Ook werkt de combat voldoende, maar daar is het wel mee gezegd. Het voelt niet zo lekker soepel en vloeiend aan als Assassin's Creed, en ik had echt graag dat combat systeem hierin gezien. De stem van de prins vind ik zelf totaal niet klinken en had graag Nolan North gehoord, maar ja...wederom,het verziekt de ervaring amper. Wel komen er al vrij gauw grote groepen aan vijanden op je af, en een echt vet combat systeem was dan wel op zijn plaats geweest, maar it is what it is.

    Maar tot nu toe geen gltiches gezien, en dan lijken verdwijnen van de vijanden hoort gewoon zo, het gebeurd bij elke vijand die je doodmaakt, het verteerd zeg maar, maar dat zijn geen foutjes hoor. Framerate problemen amper tegengekomen, verder genoeg klimwerk en zwaaiwerk en dat werkt zoals altijd gewoon prima en is heel vermakelijk vond ik.

    Het is puur dat ik wellicht zelf echt vernieuwing had verwacht en meer dan gewoon een nieuwe POP game. Maar zo voelt het wel gewoon aan, het is een nieuwe POP, het is Sands of time qua look en sfeer met nieuwe omgevingen en mooiere graphics. Via de back knop haal je een upgrade scherm tevoorschijn en dan kun je powers en attacks,armor upgraden. Maar ik heb in mijn speelsessie maar 2 puntjes kunnen toevoegen.
    Maar de game zelf is gewoon goed verder. Niks baanbrekends en wellicht een mindere 'impact' dan de vorige POP had om zijn nieuwe dingen.

    Maar dit is echt wel een game die ik nog ga halen, wanneer de drukte wat weg is. Wanneer ik RDR en Alan Wake,SC etc...flink gespeeld heb, en wanneer ik het tijd vind voor het nieuwe POP avontuur, maar hij komt zeker in mijn collectie nog.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Kijk eens wat ik heb gehaald:D:D:D

    [​IMG]
     
  19. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dion is een piraat en speelt ook alleen offline. :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens vond ik de muziek echt prachtig tijdens de game, tijdens het spelen en in het pause scherm, zwaar zwaar nice!!!!
     

Deel Deze Pagina