[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb hem al besteld, samen met een vriend en we vroegen ons af of we hem op de releasedate zouden hebben!
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    BigKabuto of iemand anders had in het vorige deel een e-mail gestuurd naar MO. Zij vertelde hem dat RDR vrijdag (dus op de release) op je deurmat ligt. Echter kan je niet klagen als je het zaterdag krijgt, aangezien het zelf op de site staat dat je het 1-3 dagen na de release krijgt. Ga maar gewoon vanuit dat je het vrijdag hebt.
     
  3. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Je kan em ook 3 keer bestellen en dan 2 retour doen. Heb je de DLC en het spel.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat zou echt cool zijn, die ene missie in Ballad of Gay Tony was echt zo vet, en toen ik het daarna weer probeerde flikkerde ik vervolgens van de trein :mad:. In die gameplay introduction video zag je John wel uit de trein klimmen terwijl deze nog aan het rijden was, dus hopelijk kan het nu altijd...en niet a weer in een missie alleen |:-
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha zat net na de livestream te kijken,echt geniaal als ie dronken is :lol:
    Faceplants FTW!!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, zou wel tof zijn als iemand kan vast hangen aan een paard zoals iemand aan de deur van je auto kan vast hangen in GTA IV. :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou hilarisch zijn ja, afwachten maar of dat het geval is. Maar uit die eerste gameplay video herinner ik me wel een stukje dat iemand op zijn paard zit, deze begint te steigeren en het ventje is al vrijwel van zijn paard af maar zijn voet lijkt te klemmen in de teugels...misschien was het een glitch, maar volgens mij was dit eerder juist de bedoeling _O_


    Nu is het tijd om de bulldog uit te laten , en dan gooi ik Fistful of dollars aan, als ik daarna nog mijn oogjes kan open houden, wie weet smijt ik The good , the bad and the ugly ook nog wel aan dan ;). In elk geval, alvast een beetje in de sfeer komen toch :D
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  8. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen half 8 werken vrijdag middag gelijk op halen met shitload of drank en wiet en hele weekend gamen, ga niet eens uit denk (hoop) ik ander word duur weekendje.
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de bedoeling. Als je goed naar de IGN review luistert dan hoor je dat het bij die gozer ook voor kwam.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    GOW3, Uncharted 2 en Heavy Rain zijn inderdaad pareltjes maar games die voor zowel op de Xbox 360 en op de PS3 uitkomen zien er 9/10 mooier uit op de Xbox 360.

    Maar dat bij een grote free-roam game zoals deze een aantal lelijke textures zitten... i couldn't care less.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit is echt de eerste game die ik haal zonder veel filmpjes/reviews/previews gezien/gelezen te hebben. Weet niet eens hoe de hoofdpersoon heet :p Heb er gewoon een goed gevoel over.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Heavy Rain is meestal erg mooi, maar er zitten toch stukken in die ik gelijk weer ronduit matig vind, dan lijkt het alsof ze geen enkele aandacht besteed hebben aan de graphics in die gebieden. Terwijl U2 eigenlijk non stop prachtig is, maar ja.

    Iemand op een andere site zei vorige week in een discussie die hij met me had , dat de reden waarom multiplatform games op PS3 soms minder zijn...hierdoor komt--->

    that when multiplatform games come out they’re ported from the PC to the 360 & heavily compressed in the process, then they port the now inferior 360 port to the PS3 which is why multiplatform games do not use any of the PS3’s potential, if they were ported PC to PS3 completely uncompressed all multiplatform games would look much closer to it’s PC counter part thus showing players that the 360 truely does hold back the PS3 when it comes to multiplatform games, you can’t expect the PS3 to get the superior port when it’s ported from the 360 it’s just not gonna happen.
     
  13. TheDarkKnight_NL

    TheDarkKnight_NL Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al enig idee of hij regio vrij is?
    Ben nu toevallig in de VS, scheelt weer iets :)
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Jah, is regiovrij. Je kan hem dus meenemen.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    RDR Gametrailers review

    [GT]100285[/GT]
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Play.com verstuurd hem nu!
     
  17. Mr.Baco

    Mr.Baco Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo naar werk, gelijk daarna maar kijken of die ergens op te pikken is.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik betwijfel of hij ergens eerder ligt, maar het spot topic openen is geen verkeerd idee? :)
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    De game gaat echt niet eerder verkocht worden, maar blijven proberen ;)
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor zelfs berichten dat de game pas de 25e op voorraad is... Wtf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina