[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren alle winkels in Rotterdam afgeweest, maar hij is nog nergens binnen geweest... :'-(
     
  2. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ai ai sad sad news.. de motorcoureur die op 6 april crashte en in coma lag is gister gestorven aan een hartaanval... hier het nieuws bericht geplukt van FOK:

    Daijiro Katoh is zaterdag overleden aan een hartstilstand. De Japanse motorcoureur lag sinds 6 april in coma, na een ernstige crash op het circuit van Japan.

    Bij dit ongeluk liep de 26-jarige Katoh zware verwondingen aan nek, hoofd en borst op. De Japanner vloog met 200 kilometer per uur over het asfalt. Na afloop van de race noemde de winnaar en regerend wereldkampioen Valentino Rossi de baan "te gevaarlijk".

    Katoh werd op 4 juli 1976 geboren in Saitama. De Japanner was getrouwd en was vader van twee kinderen, waarvan de laatste anderhalve week voor zijn crash was geboren. In 1997 begon Katoh met wedstrijdracen en werd in 2001 kampioen in de 250cc-klasse.
     
  3. p1m

    p1m Guest

    die zit dus niet in MotoGp2
     
  4. okkie

    okkie proud to be A

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee gaste,

    ik heb hem gisteren gehaald hoor bij Mediamarkt in het Alexandrium,in rijswijk hadden ze er volgens de computer nog 1tje liggen,maar natuurlijk was ie niet te vinden,dus ik maar naar Den Haag gesjeest en ja hoor daar hadden ze er 6 binnen gekregen,maar die mochten ze dus nog nie verkopen,omdat er nog een artikelnummer en prijs voor moest worden aangevraagd,
    F@#$@k zei ik,in rijswijk hadden ze hem voor eur. 29.99 maar daar konden we hem niet vinden,en nu heb je hem hier binnen maar mag je hem niet verkopen,nou ik kon dus zeuren tot ik een ons woog,maar kreeg hem dus echt niet mee he,
    toen maar naar rotterdam gebeld rond een uurtje of 5,
    en ja hoor daar lagen er nogwel 10,dus ik heb hem daargehaald,
    kan nu alleen niet spelen,ben niet thuis,maar jullie zien me vandeweek wel met m'n eigen Custom bike verschijnen.....
    see ya.......

    OWN

    Hardware: Creative DTT 3500,1 normale en 1 S controller,
    DVD kitje en LIVE Ofcourse

    Software: 4 demo discs,Splinter Cell,Racing Evoluzione,
    Tiger Woods 2003,Quantum Redshift,
    Sega pack,Rallisport,Aggressive Inline

    Wants: NBA street 2,Halo 2,PGR 2,MM3,Fifa 2004
    Dino Crisis 3,Moto GP 2,Counter Strike,Fable
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vanmiddag ff mijn eigen custom bikie gemaakt, moet alleen nog ff de Philips Islande race doen en dan heb ik ook een 30/20/30/30 bike :cool: Niet dat ik alwat te zeuren had met Rossi hoor ;)
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. heb nu zonder schakelen een 1.38.38 gereden op Sachsenring (weer beter dan Go Ahead Eagles hahahaha) en ga het morgen maar eens met schakelen proberen. En ff een nieuwe custom bike maken, de huidige heb ik helaas verkerd ingedeeld :p
     
  7. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je niet mugello want voor sachsenring is dat wel erg langzaam hoor.. :)
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er niet eens een 2e deel komen van deze topic wordt een beetje onoverzichtelijk
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :cool: 1.33.50 op Mugello.. :)

    :cool: 1.41.77 op Brno.. :)

    *me is happy!!
     
  10. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    *me is bragging ;)
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    oja joh :eek: ... moet je niet doen ;)

    ok ok ok, sorry. Ben gewoon enthousiast!
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn derde dag sachsenring was het al aardig snel. Heb nog niet manual geschakelt dus dat betekent uiteindelijk een 1.06 ofzo, ik geloof dat dat toch zeker wel een nette tijd is hoor.......
     
  13. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je trouwens als je de volledige versie van Moto GP heb en hem dan helemaal uitspeelt...
    Kan je dan nog een Custum bike maken of niet? of moet je dan gewoon de moto gp cd uit de winkel gebruiken?
     
  14. p1m

    p1m Guest

    je kan gewoon de savegame gebruiken dus je kan hem lenen of weer in ruilen je hebt de cd niet nodig
     
  15. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan kan je nog steeds een custum bike maken wanneer je maar wil of niet?
     
  16. p1m

    p1m Guest

    nee.. je hebt wel de cd daar voor nodig.
     
  17. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een custom bike aan het maken maar ik zie hier altijd mensen spreken over een 30/20/30/30 , ik wil er ook zo een maar ik kan maar tot en met 20 gaan:'-( , hoe komt da ?
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je ook nog training moet doen, dan krijg je er meer...
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, elke keer als je een GP Serie Race rijd krijg je extra punten te verdelen en heb je per sectie meer 'ruimte' om de punten te verdelen.

    Ik wil nog een coole V2 motor maken :cool: Zometeen ff mee aan de slag. Leuk voor guests :)
     
  20. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx ik ga direct beginnen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina