Xbox probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dtm Driver, 21 apr 2003.

  1. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    help mijn xbox

    Ik kwam vanavond thuis en dacht ik ga even op me xbox spelen maar hij leest gen enkele cd meer je hoort aleen om de zoveel tijd een heel zacht tik geluidje hij doet dat 3 keer en dan geeft hij zo'n venster aan dat hij hem niet ken lezen en of het wel een xbox game is en of hij niet schoon is blablabla....
    de cd's die ik gebruik hebben geen krassen en zijn niet vies maar toch leest hij ze niet weet iemand waardoor dit komt of heb je het al een keer meegemaakt....
     
  2. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet dvd's of cd-rw gebruiken! :d lol
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou toch nog eens proberen om de spelen echt schoon te maken. Misschien is je lens vies dan moet je zo'n reiningings cd tje kopen je kabels checken of die er goed inzitten. Cd lade stof eruit blazen. En als dat niet werkt zou ik toch maar microsoft bellen.
     
  4. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ken ik vinden waar ik heen moet bellen eigenlijk en moet je daarvoor je bon van aankoop voor hebben....???
     
  5. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    je volgens mij de customer service bellen
    staat in het boekje van xbox geloof ik
     
  6. Radius

    Radius Feel Radius

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat alleen met morrowind maar na 8x proberen doet hij het dan meestal wel.
     
  7. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    8x :confused: dat is ook niet bepaald normaal. Ik was al lang terug gegaan en had m'n morrowind voor een nieuwe geruild! (of je moet hem zelf heel erg beschadigd hebben natuurlijk)
     
  8. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die van deed het bij al mijn games niet behalve 2 games ook al na 100 keer nog niet en hij tik tijdens het lezen maar ik heb die klanten service gebeld en hij wordt opgehaald en gerepareerd en dan krijg ik hem terug dus....
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Die schoonmaak cd'tjes kan je vaak gewoon bij computer zaken vinden moet je gewoon vragen. en er 8x niks gebeurd zou ik ook maar ff in je custom serve boekie kijken en microsoft bellen. Ik had het 1 keer met een vieze dvd.
     
  10. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit erin blazen!
    Er komt altijd wat vocht mee en dat kan tot meer beschadiging leiden
     
  11. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb wel de ervaring dat als de xbox erg koud is hij ook minder goed discs kan lezen. misschien moet je de xbox dan even aan laten staan zodat ie een beetje 'opwarmt'. maar eigenlijk mag dit niet kunnen, gewoon bellen dus en dan pleurt microsoft er wel een nieuwe dvd-drive in zoals altijd:p:p
     
  12. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik krijg nu ook een nieuwe erin maar dat ding mot eerst door ups opgehaald worden dan naar engeland daar wordt die nieuwe dvdrom speler erin gezet en dan krijg ik hem terug maar het duurde niet zo lang volgens die gast die ik aan de lijn had iets van 3 dagen of zo dus.... mar ja 3 dagen niks spelen |:- :mad: :confused:
     
  13. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0

    jah, maar uiteindelyk werkt hy gewoon weer
    hoe hy hoort te werken
     

Deel Deze Pagina