splintercell: leukste moeilijkste/saaiste level

Discussie in 'Algemeen' gestart door ikah, 21 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikah

ikah Guest

splintercell:leukste/moeilijkste/saaiste level

Hey , wat vinden jullie het moeilijkste level van splintercell? ik ben nu bij level 6 en tot nu toe vind ik level 5 het moeilijkst maar ook het leukst.
    Het saaiste level vind ik level4 erg kort en makkelijk.
    wat vinden jullie?

2. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 4..dat is toch op die booreiland?? die was nep abbattoir blijft de beste omdat er zoveel manieren zijn om 't level te halen

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook bij level 6 en ik vond level 5 zekers het moeilijkste! (Steeds sneaken en niemand mogen doden). Het leukste level tot nu toe is level 6 (lekker allebij de Guns en maar schieten!! }:] ) saaiste vond ik het net als jou level 4.

p.s. heeft mijn tip bij level 5 geholpen?

4. ikah

ikah Guest

ja nog bedankt, ik ben benieuwd wanneer ik eindelijk die split-jump kan uitvoeren..weetjewel dat je tussen twee muren springt en je met je benen vastklemt.

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Die split jump kun je in veel lvl's doen. In dat lvl bij dat politiebureau bij de cellen, en in dat magazijn voordat je dat geweer krijgt heb ik het gebruikt om voorbij guards te komen.

Ik ben bij lvl 7 en vond dat booreiland k*t, maar dat lvl waar je het CIA bureau in moet komen vond ik juist vet. Ik vond de sfeer erg goed.

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond level 5 zo k*t wist ik niet waar ik heen moet hele verkeerde kanten opgaan. kom ik erachter dat je een klein stukje moet lopen en ergens bij een schaduw zit een deur pfff. Zes vond ik het leukst zeker omdat ik 5 vervelend vond niemand doden enz zes is gewoon iedereen door zijn hoord knallen. I really like that.

7. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in level 5 en ben het met jullie eens, het is niet het makkelijkste level.
    Ik zie al naar level 6 uit waar ik weer lekker kan knallen}:]

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Closed: Opsomtopic.

Uit de FAQ:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina