ben nu bij de kamer dat je ames moet vinden. is er iemand die me kan vertellen wie is amess kan em niet vinden
Je kan dit ook even in het centrale topic posten maar goed.. ames zit ergens achterin die kamer je moet met die sensor die je hebt gevonden op de mensen richten als je ames gevonden hebt hoor je een speciaal geluid omdat hij een pacemaker heeft
het ligt er ook aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt, maar bij normal zit hij helemaal onderin het beeld, alleen tegen een tafel,en met de sensor hoor je zo'n ''blieb blieb'' geluidje als je op hem richt.
Op very easy zit ie links onderin....op normal zit ie rechts bovenin....moet je maar kijken....hij heeft donkerbruin haar. Gewoon dat ding op hem richten....tussendoor snel switchen met ak....anders ben je de zak.
Oja? Ik dacht gewoon dat Ames elke keer ergens anders zat, niet dus. Ik kijk altijd naar zijn kapsel. Dan hoef je niet steeds die mic te gebruiken, maar dan moet je hem wel een keer hebben gezien.
Inderdaad, aan het begin hoorde ik na een tjidje echt weinig verschil tussen Ames en anderen. Is er wel, maargoed kijken is veel makkelijker