Hey, vraagje! er zal ongetwijfeld al een discussie over zijn ( maar nog niet gevonden) Ik zit namelijk met het probleem als ik een game wil opstarten zegt men xbox na enkele minuten dat er krassen op de cd zitten en niet verder kan spelen. Haal ik de cd eruit maak hem proper steek hem in, en is het terug van dat na 5keer proberen lukt het ineens wel ? Alvast bedankt
Dan denk ik dat het verstandig is als je deze game kopieert naar je HD. Wat je ook kan doen is hem wegbrengen naar een gameshop in de buurt die hem stript. Dan wordt er een laagje van je dvd afgeschuurd waardoor de kras verdwijnt.
Heb voorlopig nog geen HD die moet ik nog aanschaffen. Maar alvast bedankt voor de tip zal zeker eens horen!
Zitten er ook veel krassen op dan? En zijn die in een cirkel of gewoon willekeurig? Als cirkel: je Xbox360 veroorzaakt de krassen. Als willekeurig: beetje voorzichtiger met je games omgaan, het zijn geen onderzetters of frisbees .
Ligt gewoon aan je xbox lijkt me. Ookal is het maar 1 game, dat worden er vaak meer na een tijdje. Tenzij jouw spel erg beschadigd is, en er duidelijke krassen te zien zijn. Maar meestal is je xbox gewoon stervende. In dat geval moet je je xbox opsturen naar Microsoft. Standaardverhaal, gebruik de zoekfunctie volgende keer voor dit soort kleine vragen. /Mod Wannabe-mod gedrag is verboden - Melbuuln /Mod Maak een melding van dingen waar jij van denkt dat een moderator moet ingrijpen en doe verder niks. Roepen om een slotje/ban etc wordt niet gewaardeerd en zal worden bestraft
Voor meer vragen kan je terecht in de volgende thread. Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]