[TK][360] Ultiem Rock Band pakket

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Thommisch, 17 mei 2010.

  1. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dit gaat lastig worden om uit te leggen, maar aangezien ik weinig Rock Band meer speel en mijn Xbox 360 praktisch nutteloos is geworden, bied ik mijn hele Rock Band verzameling en eventueel ook de Xbox te koop aan. Wat betreft het grote Rock Band pakket, dat omvat:

    - The Beatles Rock Band Limited Edition instrumentset: met spel, de drums van Ringo Starr, de gitaar van Paul McCartney en een microfoon. Alle instrumenten zijn in uitstekende staat, de alleen het drumstel heeft kleine gebruikerssporen van actief expert spelen, maar hij doet het nog zeker prima.

    - Een extra Guitar Hero 3-gitaar voor de complete bandervaring.

    - Rock Band 2

    - Een 20 GB harde schijf met daarop enorm veel nummers. Geexporteerd zijn de nummers van Rock Band 1, Lego Rock Band en AC/DC Live trackpack. De nummers, die uit voornamelijk bekende nummers van allerlei verschillende genres bestaat, kun je hier vinden: http://dlcquickplay.com/user/thommisch.
    84 + 54 + 45 + 147 maakt 330 nummers om te spelen op Rock Band en nog 45 meer via de aparte schijf van de Beatles, meer dan genoeg om je lang mee te vermaken, dunkt me! Op de harde schijf zijn ook nog wat spelletjes zoals Geometry Wars, Braid, Puzzle Quest en Monkey Island te vinden. Alle vertrouwelijke informatie, zoals creditcardcodes en andere ongein is uiteraard allemaal verwijderd. Voor een bepaald aantal Microsoftpunten kan je zelfs je gamertagnaam veranderen, zodat je niet meer aan mijn lelijke naam vast hoeft te zitten.

    Voor de hele bundel, de vier instrumenten plus de twee games en de 20GB harde schijf (waarvoor je overigens kunt kiezen om deze alleen voor RB te gebruiken en je eigen harde schijf voor de rest ;) ) wil ik zo rond de 200 euro. De eigenlijk waarde is natuurlijk meer dan het dubbele, maar een harde schijf met nummers erop is natuurlijk een heel stuk minder waard dan de nieuwprijs.

    Voor 100 euro extra krijg je overigens de Xbox erbij met een controller. Deze Xbox valt nog binnen de garantie en heeft verder nooit kuren gehad.

    Excuses voor de lange post, ik hoop dat je zo wel voldoende geinformeerd bent voor een eventuele aankoop, mocht je nog meer vragen hebben, stel die gerust via PM ;). Dit topic staat verder nog niet op andere sites, maar mocht dat wel gebeuren, dan zal ik dat hier uiteraard netjes plaatsen. Succes met bieden!
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  2. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Schopperd.
     
  4. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar eens dan, hij staat nu ook op insidegamer!
     
  5. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Kickje, hij geldt nog steeds!
     
  6. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een keertje dan, prijs is verlaagd.
     
  7. Mstrik

    Mstrik Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan weg.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  8. NightyNite

    NightyNite Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om alleen de drums te kopen/
     

Deel Deze Pagina