Ik zoek een bepaald spel ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door K-Pac, 22 apr 2003.

  1. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien een rare thread, maar ik zoek een spel waarbij je een auto of motor helemaal zelf kan ontwikkelen en maken en bijv. ook een bepaalde kleur kan geven en desnoods stickers op de auto of motor....ik wil de auto of motor ook zeg maar sneller maken in het spel en het spel moet er grafisch mooi uitzien, wie kan mij helpen met welk spel dit allemaal mogelijk is ?
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of dat wel bestaat....
     
  3. <play more>:)

    <play more>:) Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat er enigszins een beetje bij in de buurt komt is racing evoluzione, maar deze game is lang niet zo uitgebreid als dat jij wil hebben. Maar misschien moet je hem is proberen.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In Sega GT kan je wel zelf nieuwe onderdelen kopen om je auto sneller te maken. Visueel kan je echter niks veranderen. Dat mis ik eigenlijk wel. In het vrij brakke Tokyo Highway Racer op de Dreamcast kon je wel je bak helemaal cool upgraden met niet alleen nieuwe motoren/clutches etc maar ook bumpers veranderen, spiegeltjes, bodykits, mufflers etc. Het wordt tijd dat er weer zo'n spel komt :)
     
  5. creosto

    creosto *Master Chief*

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er een op de pc wilt hebben waarbij je je car helemaal zelf kan ontwerpen moet je effe een twillight 30 of 31 bemachtigen want daarop staat Viper Racing... Je kan je auto helemaal tunen en ook in alle kleuren spuiten, stickers plakken wat je zelf maar wilt....

    Greetz creosto

    p.s. Good luck
     
  6. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je nog even wachten en dan komt SRS uit
    Street Racing Syndicate, de US Release staat momenteel p 24-Jun-2003

    check de site voor meer info:
    http://www.3do.com/srs/
     
  7. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    jah heh... eigenlijk zou er een soort van Fusie moeten komen van RE en SGT 2002. de opties van SGT en de looks van RE. ach ja...

    misschien is dat wel iets voor RE2 (als dat uberhaubt komt)
     
  8. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    das twillight 30, dat tunen enzo is wel goed maar voor de rest is dat echt een brak spel.
     
  9. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    viper racing is echt een brak spel!!!! het is dom en dan vooral het vliegtuig wat alleen maar kan stijgen en achterlichten heeft!!
     
  10. alibi

    alibi Guest

    misschien is Auto Modellista wat? dan moet je natuurlijk wel een PlayStation 2 hebben.

    hier is een review op IGN: klik

    zelf wil ik deze game nog tot mijn eigen collectie toevoegen. mij lijkt-ie erg cool.:)
     
  11. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto Modellista loopt voor geen meter op de ps2 (lees de pu maar)!!
     
  12. MrX_Cuci

    MrX_Cuci Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Oldtimer of Streetrod voor de PC. Is wel al een oud spelleke, maar voldoet aan al je eisen. Zelf bouwen, testen, tunen etc.

    Is nog wel ergens te downloaden op internet op een abondanware site. Gewoon ff zoeken op Google.nl
     
  13. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
  14. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    racing evoluzione, is beste keus denk ik
     
  15. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Lego Island :)
     
  16. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Moto Gp 2 ??????

    Daar kun je je motor uitkiezen verbeteren en stickers er opplakken :cool:
     
  17. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja! MotoGP2

    als ik jou was zou ik idd MotoGP 2 halen en daarna SRS
     
  18. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens helemaal top hoe jullie mij hebben geholpen, ik wacht inderdaad op SRS en MotoGP2....
    thnx voor jullie reacties, en moderators nog niet closen deze thread, want misschien komen er nog meerdere reacties, jongens bedankt ;)
     
  19. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    In de Xbox versie Burnout 2, kun je je eigen auto's visueel customizen (eigen paint jobs).
    Mechanisch tunen is niet zo van toepassing.

    't Was al een top arcade racer op de PS2, en dat zal ie ook wel worden op de Xbox (met eventueel wat concurrentie van Midnight Club II - uit op Xbox ergens in juni, en komende week op de PS2).

    William
    p.s. wat Auto Modellista (op PS2) betreft: de handling in de Europese versie zuigt (vandaar 't PU oordeel); de Japanse versie heeft on-line gaming, en de Amerikaanse versie heeft en on-line gaming en wat extra autos en wat betere handling.
     
  20. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Street Racing Syndicate wordt volgens mijn wel een dope game alleen is er nog niet zoveel info over maar het lijkt me wel dope
     

Deel Deze Pagina